خانه مدارس تدریس خصوصی فیزیک

تدریس خصوصی فیزیک

معلم خصوصی فیزیک
تدریس خصوصی فیزیک

 

برای ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

درس فیزیک از جمله دروس مهم و اختصاصی دو رشته ریاضی و تجربی محسوب می شود. این درس شامل فرمول ها و مفاهیم نسبتا گسترده ای است که موجب می شود دانش آموزان از آن به عنوان یک درس سخت و پیچیده یاد کنند. آن چه که در یادگیری این درس می بایست بیش از هر چیزی مورد توجه قرار بگیرد ، شیوه مطالعه و تکنیک های حل مسائل می باشد. برای آن که بتوانید به خوبی بر حل مسائل فیزیک تسلط پیدا کنید ، در قدم اول باید مفاهیم مربوطه را به خوبی درک کرده و سپس به حل مسئله های فیزیک بپردازید.

از طرفی فیزیک با بسیاری از مسائل و فرمول های ریاضی ادغام شده و شما علاوه بر دانش فیزیک برای حل مسائل ، نیازمند پایه قوی ریاضی نیز می باشید. به نوعی می توان گفت دانش آموزان به واسطه کتاب فیزیک ، با کاربرد فرمول های ریاضی نیز آشنا می شوند. از همین رو ، ممکن است ضعف دانش آموزان در درس ریاضی و یا عدم توانایی آن ها در درک مفاهیم فیزیک موجب ناامیدی آن ها از موفقیت در این درس و مطالعه آن برای کنکور سراسری شود.

اما باید بگوییم با وجود کلاس های خصوصی و مدرسان مجرب این حرفه ، این نگرانی ها بیهوده است چرا که با حضور در این کلاس ها می توانید ، به تمامی مباحث کتاب فیزیک مسلط شده و روش های صحیح مطالعه را در کنار شیوه های مختلف حل مسئله فرا بگیرید. مرکز ایران مشاوره این امکان را فراهم آورده تا دانش آموزان دوره دوم متوسطه و حتی دانشجویان بتوانند از مزایای حضور در کلاس های خصوصی بهره مند شوند.

از جمله مزایای شرکت در کلاس های خصوصی فیزیک ، یادگیری تکنیک های بیشتر برای حل مسائل می باشد.

تدریس خصوصی فیزیک در استان تهران

درس فیزیک از جمله دروس پراهمیت دوره دوم متوسطه به شمار می رود زیرا علاوه بر نهایی بودن امتحان آن در سال دوازدهم و تاثیر مستقیم بر رتبه کنکور ، بخش قابل توجهی از سوالات کنکور دو رشته ریاضی و تجربی نیز مربوط به این درس می باشد. بنابراین نمی توان به راحتی این درس را نادیده گرفت و در عین حال انتظار کسب معدل مطلوب در مدرسه و رتبه بالا در آزمون سراسری را داشت.

دانش آموزان بسیاری هستند که به هر دلیل با این درس ارتباط برقرار نکرده و نمی توانند در حل مسائل آن موفق ظاهر شوند. چنین شرایطی معمولا دانش آموزان و والدین آن ها را برای ثبت نام در کلاس های خصوصی ترغیب می کند. دانش آموزان پایه های دهم تا دوازدهم رشته های ریاضی و تجربی و هم چنین دانشجویان رشته های مختلف می توانند از تجربه و دانش اساتید برجسته ایران مشاوره استفاده کرده و بدین ترتیب شاهد موفقیت ها و پیشرفت تحصیلی خود باشند. علاوه بر برگزاری کلاس های خصوصی فیزیک در شهر تهران اعم از سعات آباد ، آزادی ، انقلاب ، پاسداران ، شریعتی ، تجریش و… ، دانش آموزان و دانشجویان ساکن شهرستان های استان از جمله شهریار ، اسلامشهر ، بهارستان ، ملارد ، پاکدشت ، ری ، قدس ، رباط کریم ، ورامین ، قرچک ، پردیس ، دماوند ، پیشوا ، فیروزکوه و شمیرانات نیز می توانند با مرکز ایران مشاوره تماس بگیرند و نسبت به ثبت نام در کلاس های خصوصی فیزیک اقدام نمایند.

تدریس خصوصی فیزیک رشته ریاضی

کتاب های فیزیک دو رشته تجربی و ریاضی تقریبا مشابه یکدیگر هستند اما دانش آموزان رشته ریاضی در فیزیک (1) مبحث ترمودینامیک ، در فیزیک (2) فصل القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب و در فیزیک (3) دو مبحث فیزیک اتمی و فیزیک هسته ای را فرا می گیرند در صورتی که کتاب فیزیک تجربی در سه سال دوره دوم متوسطه فاقد این مباحث می باشد.

هر یک از کتب فیزیک در رشته های مذکور از اهمیت خاصی برخوردار هستند چرا که علاوه بر امتحان نهایی و تست های کنکور ، مباحث گسترده تر آن ها در دانشگاه ها و در انواع رشته های علوم پایه و مهندسی تدریس می شوند. شاید شیوه های تدریس در مدارس و یا طراحی سوالات امتحانی موجب شده تا دانش آموزان تنها به حفظ فرمول های اکتفا کرده و نیازی جهت دستیابی به یک دید کلی و درکی عمیق برای حل مسائل احساس نکنند ، در صورتی که فیزیک علمی فراتر از حفظ فرمول ها و جایگذاری اعداد می باشد.

شاید شیوه تدریس و ارائه دروس را بتوان از جمله عوامل موثر بر عدم علاقه مندی بسیاری از دانش آموزان به درس فیزیک دانست. از طرفی هم کلاس های مدرسه معمولا شامل تعداد زیادی دانش آموز می باشند که این مسئله نیز می تواند شرایط تدریس را برای معلم دشوار کند. در چنین شرایطی شرکت در کلاس های خصوصی می تواند بهترین گزینه برای پیشرفت تحصیلی تلقی گردد.

تدریس فیزیک پایه دهم

کتاب فیزیک (1) رشته ریاضی ، شامل پنج فصل می باشد و دانش آموزان ضمن مطالعه این کتاب با مباحثی همچون ویژگی های فیزیکی مواد ، انرژی و توان ، ترمودینامیک و… آشنا می شوند. حفظ فرمول های فیزیک نمی تواند نیاز شما را برای پاسخ به تمامی مسائل مربوطه برطرف سازد بلکه باید ابتدا مباحث هر فصل را به خوبی درک کنید تا بتوانید با تکیه بر دانش و توانایی خود ، به حل مسائل بپردازید.

در صورت برگزاری کلاس های خصوصی در منزل ، نه تنها دانش آموز تمرکز کافی برای یادگیری را دارا می باشد بلکه زمانی را برای رفت و آمد به کلاس های آموزشگاه صرف نمی کند و می تواند این مدت زمان را به امر یادگیری و مطالعه پرداخته و یا آن را به استراحت اختصاص دهد. بی شک آرامش و سکوت حاکم بر منزل می تواند موجب بهبود عملکرد دانش آموزان در فراگیری مطالب درسی باشد.

تدریس فیزیک پایه یازدهم

دانش آموزان پایه یازدهم رشته ریاضی با مطالعه کتاب فیزیک (2) ، به یادگیری موضوعاتی مانند الکتریسیته ساکن ، جریان الکتریکی ، مغناطیس و… می پردازند. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه فیزیک با این سوال مواجه می شوند که من تمامی مفاهیم را می دانم پس چرا نمی توانم مسائل را حل کنم؟

در درس فیزیک ، درک کردن یک مفهوم یا اصل با توانایی به کار بردن آن در حل مسائل مرتبط است. بنابراین حفظ نکات و فرمول های فیزیک نمی تواند برطرف کننده مشکل دانش آموزان در حل مسائل کتاب باشد. در کلاس های خصوصی سعی می شود تا علاوه بر آموزش مفاهیم کتاب ، روش ها و تکنیک های مختلف حل مسئله نیز ارائه شوند تا دانش آموزان بتوانند از دانسته های خود در موقعیت های مناسب استفاده کرده و به نسبت به حل مسائل اقدام نمایند.

تدریس فیزیک پایه دوازدهم

مفاهیم اصلی کتاب فیزیک (3) رشته ریاضی بر اساس مکانیک ، موج و فیزیک جدید بنا شده است. اهمیت دروس اختصاصی پایه دوازدهم بر کسی پوشیده نیست. با توجه به این که هر ساله بر تاثیر معدل در کنکور سراسری افزوده می شود ، میزان اهمیت این دروس نیز افزایش می یابد. بنابراین دانش آموزان با شرکت در کلاس های خصوصی می توانند شب های پر استرس امتحان را با خیالی آسوده پشت سر بگذارند و علاوه بر آن ، خود را برای رقابت در بزرگ ترین آزمون علمی کشور آماده سازند.

تدریس خصوصی فیزیک رشته علوم تجربی

معلم خصوصی فیزیک رشته علوم تجربی
تدریس خصوصی فیزیک رشته علوم تجربی

دانش آموزانی که در رشته تجربی تحصیل می کنند و علاوه بر موفقیت در امتحانات ، به تحصیل در دانشگاه ها و رشته های برتر تجربی می اندیشند ، می بایست از همان ابتدای راه ثابت قدم بوده و موجبات پیشرفت خود را فراهم سازند. همان طور که می دانید سرعت یادگیری دروس مختلف با یکدیگر متفاوت است و دانش آموزان نیز با سرعت مشابه یک درس مشخص را یاد نمی گیرند.

همین امر موجب می شود تا بهره مندی از کلاس های عمومی تنها محدود به توانایی و مهارت های هر دانش آموز شود چرا که فرصت لازم برای پاسخگویی و رفع اشکال تمامی دانش آموزان در اختیار نیست. در صورتی که در کلاس های خصوصی ، زمان بندی آموزش و ذکر نکات لازم ، تنها بر اساس دانسته های یک دانش آموز بنا شده و اگر وی در مباحث پایه و حتی دروس ریاضی خود در حل مسائل دچار مشکل باشد ، نقاط ضعف او به سرعت شناسایی شده و اقدامات لازم در جهت رفع آن ها انجام می شود.

تدریس فیزیک پایه دهم

هر دانش آموز ممکن است شیوه های مختلفی را برای مطالعه خود در نظر بگیرد و یا از ابزارهای آموزشی مانند کتاب های کمک درسی و یا ویدئوهای آموزشی برای یادگیری بهتر استفاده کند. بسیاری نیز اختصاص مدت زمان بیشتر به مطالعه را راهکار یادگیری و موفقیت در دروس خود می دانند. تمامی این موارد به نوعی در پیشرفت دانش آموزان موثر بوده و کسی نمی تواند تاثیر تلاش و برنامه ریزی را در موفقیت نادیده بگیرد.

اما در بین تمامی این روش ها ، شیوه ای که می تواند شما را در مدت زمان کم به نتیجه مطلوب برساند ، شرکت در کلاس های خصوصی می باشد. اگر هنگام مطالعه و تمرین با سوالی مواجه شوید ، کتاب ها و فیلم های آموزشی نمی توانند سوال شما را پاسخ دهند و یا به رفع اشکال بپردازند. هدف از برگزاری کلاس های خصوصی آن است که دانش آموز بتواند با بار علمی کافی از کلاس خارج شود و با یادگیری مباحث مرتبط ، به تسلط لازم برای حل مسائل فیزیک دست پیدا کند.

تدریس فیزیک پایه یازدهم

درس فیزیک از جمله دروسی است که یادگیری آن مستلزم زمان ، تمرین و تکرار می باشد. کلاس خصوصی فیزیک به شما کمک می کند تا به درک عمیقی از مفاهیم فیزیکی و کاربردهای آن ها دست پیدا کنید و همین امر باعث می شود روند یادگیری شما با علاقه و با سرعت بیشتری انجام شود. در کلاس های عمومی معمولا دانش آموزان از تمرکز کافی برخوردار نیستند و این مسئله می تواند از جمله دلایل عدم یادگیری دانش آموزان محسوب شود.

از جمله مزایای کلاس های خصوصی آن است که دانش آموز می تواند با هماهنگی مدرس خود زمانی را به آن اختصاص دهد که بیشترین بازدهی را برای فراگیری مطالب دارد. با توجه به این که کلاس های خصوصی معمولا به صورت انفرادی برگزار می شوند ، دانش آموز از تمرکز کافی برخوردار می باشد و عملکرد وی در یادگیری مطالب و روش های حل مسئله بهبود می یابد.

تدریس فیزیک پایه دوازدهم

برای آن که بتوانید در یادگیری درس فیزیک و حل مسائل آن موفق ظاهر شوید لازم است از توانایی به کار بردن مفاهیم ریاضی در فیزیک برخوردار باشید. چنانچه در بخش هایی از کتاب فیزیک که نیاز به دانش ریاضی دارند احساس ضعف می کنید ، قطعا شرکت در کلاس های خصوصی می تواند بسیار مثمر ثمر باشد. تمام سعی مدرس بر آن است که نقاط ضعف دانش آموز خود را به طور کامل شناسایی کرده و اشکالات وی را چه در حوزه فیزیک و چه در حوزه ریاضی برطرف نماید.

فراموش نکنید که امتحان فیزیک پایه دوازدهم به صورت نهایی برگزار می شود و معدل شما نیز بر رتبه کنکورتان موثر می باشد. بدیهی است که اگر در طول سال تحصیلی به خوبی بر کلیه موضوعات کتاب مسلط شوید ، دیگر هیچ نگرانی و استرسی درمورد ایام امتحانات و حتی کنکور خود نخواهید داشت.

تدریس خصوصی فیزیک کنکور

داوطلبان شرکت در کنکور سراسری را می توان به دو دسته تقسیم کرد. اولین دسته داوطلبانی هستند که بلافاصله پس از اتمام دوره دوم متوسطه خود می خواهند در کنکور شرکت کنند و دومین گروه نیز شامل افرادی می باشد که پس از گذشت چند سال تصمیم به شرکت و تحصیل در دانشگاه گرفته اند. توجه داشته باشید که ثبت نام در کلاس های خصوصی می تواند برای هر دو گروه نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

روش مطالعه دروس و تکنیک های حل مسئله جهت آمادگی برای شرکت در کنکور با دوران مدرسه و امتحانات کمی متفاوت است. دانش آموزان در این مقطع نیاز دارند که بتوانند با تمرین ، حل تست و … به مهارت لازم در حل مسائل دست یابند تا فرصت را سر جلسه کنکور از دست نداده و در مدت زمان در نظر گرفته شده بتوانند به تست ها پاسخ دهند. در کلاس های کنکور فیزیک ، مدرس تنها به تدریس مطالب کتاب نمی پردازد بلکه می کوشد تا تکنیک های بیشتر و راه حل های بهتری را برای حل مسائل ارائه دهد.

در کنکور تجربی دانش آموزان با 30 سوال فیزیک رو به رو می شوند که برای پاسخگویی به آن ها ، 37 دقیقه فرصت دارند ، در کنکور ریاضی نیز تعداد تست های فیزیک برابر با 45 سوال بوده و فرصت در نظر گرفته شده برای آن ها نیز بالغ بر 55 دقیقه می باشد. در نتیجه علاوه بر تسلط کافی بر مباحث و مفاهیم فیزیک ، برای حل تمامی سوالات نیازمند سرعت بالا و روش های کوتاه برای رسیدن به پاسخ مسائل می باشید. اساتید مجرب مرکز ایران مشاوره می توانند شما را در این امر یاری کرده و با ارائه یک برنامه ریزی منسجم و اصولی ، اسباب موفقیت شما عزیزان را در کنکور سراسری فراهم نمایند.

تدریس خصوصی فیزیک ویژه دانشجویان

مباحث فیزیک در رشته های دانشگاهی دامنه گسترده تری را شامل می شود و اکثر دانشجویان در یادگیری این مفاهیم و هم چنین حل مسائل دچار مشکل می شوند. دروس فیزیک تا حد زیادی به دانش ریاضی نیز وابسته است و دانشجویان برای آن که بتوانند به راحتی از پس این درس برآیند ، لازم است تا مهارت های ریاضی خود را نیز بهبود بخشند. فیزیک از جمله علوم پایه به شمار می رود و علاوه بر رشته فیزیک مهندسی ، رشته های زیادی هستند که فیزیک از جمله واحدهای درسی آن ها محسوب می شود و در بسیاری از دروس آن ها کاربرد دارد.

رشته هایی همچون مهندسی برق ، مهندسی صنایع ، مهندسی کامپیوتر و… از جمله رشته هایی هستند که فیزیک جزوی از دروس دانشگاهی آن ها می باشد. اگر دانشجوی هر یک از رشته هایی می باشید که نیاز به درک مفاهیم فیزیک دارید اما در یادگیری آن با مشکل مواجه شده اید ، ما شرکت در کلاس های خصوصی ایران مشاوره را به شما پیشنهاد می کنیم. استفاده از مزایای کلاس های خصوصی و تجربیات اساتید خبره این حرفه می تواند نتایج مثبتی در جهت عملکرد و روند پیشرفت دانشجویان به همراه داشته باشد.

توجه داشته باشید که شرکت در کلاس های خصوصی تنها مختص به دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نمی باشد بلکه می تواند برای تمامی محصلان موثر واقع شود. دانش آموزان و دانشجویانی که می خواهند مهارت های خود را در به کارگیری مفاهیم ریاضی در فیزیک تقویت کرده به شکل مفهومی تر فیزیک را درک نمایند ، می توانند با شرکت در کلاس های خصوصی به این امر دست یابند. از طرفی ، مدرسان کلاس های خصوصی تنها به جزوات و کتب درسی اکتفا نمی کنند بلکه سعی دارند تا مباحث گسترده تری را آموزش داده و سوالات بیشتر را با سطح بالاتر حل کنند. در هر یک از مناطق تهران و یا شهرستان های آن که ساکن هستید ، می توانید با مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید و با حضور در کلاس های خصوصی ، شاهد پیشرفت خود در درس فیزیک باشید.

 

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی فیزیک با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس