خانه کارشناسی ارشد تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97
تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

پس از انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد در صورتی که ظرفیت برخی رشته محل ها تکمیل نشود، واحدهای دارای ظرفیت لیست رشته های دارای ظرفیت را اعلام می کنند و این یک فرصت استثنایی برای داوطلبانی است که در انتخاب رشته شرکت کرده اند ولی علاقه چندانی به رشته ای که پذیرفته شده اند ندارند یا در هیچ یک از رشته های انتخابی خود پذیرفته نشده اند و یا با وجود شرکت در کنکور ارشد و صدور کارنامه، مجاز به انتخاب رشته نشده اند. در واقع تکمیل ظرفیت برای این دسته از داوطلبان یک فرصت طلایی محسوب می شود که یک بار دیگر شانس خود را جهت قبولی در یکی از کد رشته محل های دانشگاه آزاد امتحان کنند. چنانچه شما نیز جزو یکی از این سه گروه هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و در نهایت اگر باز هم سوالی در ذهنتان باقی ماند می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. 

جهت شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می بایست در زمان مقرر به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایید.

زمان و نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

سال گذشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از 11 مهر ماه آغاز شد. حال خبرهایی مبنی بر عدم برگزاری تکمیل ظرفیت برای مقطع کارشناسی ارشد سراسری و آزاد منتشر شده است ولی احتمال لغو این تصمیم غیرممکن نیست بنابراین چنانچه امسال نیز برای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت انجام شود زمان آن اواسط مهر ماه خواهد بود ولی در حال حاضر زمان ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 مشخص نیست ولی به محض اطلاع، در همین صفحه و همچنین کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره اطلاع رسانی لازم را انجام خواهیم داد. پس از آغاز تکمیل ظرفیت جهت انتخاب رشته بایستی به سایت Azmoon.org مراجعه نمایید. جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 می بایست اطلاعات ثبت نامی خود را داشته باشید در صورتی که اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده اید و یا در هنگام انتخاب رشته با مشکل مواجه شدید، می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مرکز راهنمایی های لازم را انجام دهند.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد 97

چنانچه شما نیز جزو داوطلبانی هستید که تمایل دارند در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند به نکات مهمی که در این بخش در رابطه با انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خواهیم پرداخت توجه کنید. 

پس از اعلام لیست رشته محل های دارای ظرفیت دانشگاه آزاد، یک لیست از رشته محل های مورد علاقه خود تهیه کنید. در این مرحله شما مجاز به انتخاب صد کد رشته محل خواهید بود. توجه داشته اگر شما در اعلام نتایج اولیه در یک رشته محلی پذیرفته شده باشید و در تکمیل ظرفیت نیز شرکت کنید، اگر در تکمیل ظرفیت در یک رشته محل دیگر پذیرفته شوید قبولی پیشین شما باطل می شود و بایستی در رشته محلی که در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اید ادامه تحصیل دهید. بنابراین هنگام چینش کد رشته محل ها در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دقت کنید و کد رشته ها را فقط بر اساس علاقه بچینید و رشته هایی را انتخاب کنید که بیشتر از رشته قبول شده خود در اعلام نتایج اولیه به آن علاقه دارید.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

نتایج تکمیل ظرفیت معمولا چند روز پس از اتمام بازه زمانی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، یعنی تا اواسط و یا نهایتا تا اواخر مهر ماه اعلام می شود. که جهت مشاهده نتایج به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنید. پس از ورود به سایت بایستی وارد سیستم اعلام نتایج آزمون های دانشگاه آزاد شوید. پس از کلیک بر روی گزینه ” نتیجه تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد نیمسال اول سال 1397 ” دو روش جهت مشاهده نتایج پیش روی شما قرار می گیرد.

  • روش اول : بر اساس کد دسترسی انتخاب رشته و شماره شناسنامه
  • روش دوم : بر اساس اطلاعات فردی

“کد دسترسی انتخاب رشته، یک عدد هفت رقمی است که در انتهای کارنامه کارشناسی ارشد شما درج گردیده است.”

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

  1. سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. هفتکل

    سلام.. خسته نباشید.
    عذر میخوام زمان برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کی اعلام میشه؟؟
    من تا الان در رشته ای که قبول شدم ثبت‌نام نکردم و منتظر تکمیل ظرفیتم که رشته مورد نظرم شاید قبول بشم.. آیا اگه تکمیل ظرفیت برگزار نشه میتونم تا اعلام قطعی برگزار نشدن تکمیل ظرفیت بعد برم ثبت‌نام کنم در رشته ای که قبول شده ام؟
    ممنونم از راهنمایی و لطف نظرتون..

  2. لالی

    سلام می خواستم بدانم که آیا امکان دارد دانشگاه ازاد امسال تکمیل ظرفیت کند چه زمانی ممکن هست بکند

    • ایران مشاوره

      باسلام،اطلاعات دقیقی در این خصوص اعلام نشده است،معمولا دوره ی تکمیل ظرفیت اواخر مهر ماه و اوایل آبان ماه اعلام می شود.

  3. بهار

    سلام من میخواستم اولویت های انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد خودمو ببینم اما تو قسمت اعلام نتایج نیست اصلا این امکان وجود داره؟ چطور؟
    و اینکه اگه اولویت دو گرایش مختلف یک رشته در یک دانشگاه رو اشتباه بزنم امکان اینکه رشته رو تغییر بدم هست؟ چکار میشه کرد؟

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد