خانه تیزهوشان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان سیروان 97 – 98

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان سیروان 97 – 98

آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان سیروان 97 – 98

ثبت نام تیزهوشان 97 – 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان سیروان 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

استعداد و ضریب هوشی دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است بنابراین در یک کلاس و در کنار هم بودن دانش آموزان با ضریب هوشی متفاوت ممکن است مضراتی برای آنها داشته باشند. مثلا اینکه دانش آموزان با ضریب هوشی بالا اگر در کنار دانش آموزانی که ضریب هوشی پایین تری دارند درس بخوانند ممکن است باعث افت تحصیلی و بی انگیزگی هر دو طیف دانش آموزان شود. بنابراین مدارس در ایران بر اساس سطح علمی به چند دسته تقسیم می شود. همانطور که می دانید مدارس تیزهوشان از جمله مدارسی است که سطح علمی و امکانات آموزشی بالایی دارد. دانش آموزان برای ورود به این مدارس باید در آزمون ورودی آن شرکت کنند. پیشنهاد ما به والدین این است که به فرزندان خود در جهت موفقیت در آزمون تیزهوشان کمک کنند ولی در صورت عدم قبولی فرزندشان در آزمون آنها را سرزنش نکنند چرا که بسیاری از افراد موفق جامعه هستند که در مدارس دولتی عادی درس خوانده و به موفقیت رسیده اند. پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید چرا که در این مقاله به زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشانشهرستان سیروان، شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم، منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم و نهم و  زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 97 شهرستان سیروان خواهیم پرداخت.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 سیروان 

ثبت نام آزمون مدارس نمونه تیزهوشان 97 – 98 احتمالا اواخر بهمن ماه آغاز خواهد شد. برای ثبت نام باید به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کنید. ثبت نام در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول با ورود به سایت Azmoon.medu.ir و وارد کردن اطلاعات شخصی و تحصیلی دانش آموز اقدام به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98 و یا بت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم 98 – 97  می کنید در این صورت مرحله ی اول ثبت نام انجام می شود. مرحله دوم ثبت نام نیز با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 تکمیل می شود. اگر هنگام ثبت نام با مشکل مواجه شدید می توانید با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره  تماس بگیرید مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود و یا می توانید از مشاوران مرکز ایران مشاوره  بخواهید ثبت نام شما را انجام دهند. به محض دریافت زمان دقیق ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98 در سایت و کانال تلگرامی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم 97 – 98 شهرستان سیروان

فقط دانش آموزانی مجاز به ثبت نام در آزمون تیزهوشان خواهند بود که شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان را داشته باشند. از جمله شرایط عمومی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم  این است که دانش آموز باید تابعیت ایرانی داشته باشد. ( البته دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند هم می توانند با شرایط خاص ثبت نام و در آزمون شرکت کنند. )

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم 97 – 98 شهرستان سیروان :

دانش آموزانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم ثبت نام کنند می بایست در پایه ششم مشغول به تحصیل باشند و همچنین بایستی همه نمرات پایه پنجم ابتدایی آنها خیلی خوب و یا یک درس خوب و در سایر درس ها خیلی خوب باشد تا مجاز به ثبت نام در آزمون شوند.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 97 – 98 شهرستان سیروان :

از جمله شرایط اختصاصی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم این است که دانش آموز بایستی در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد و معدل پایه هشتم داوطلب بالای 19 باشد.

منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم و نهم 97 – 98 شهرستان سیروان

سوالات در آزمون تیزهوشان به دو دسته ی استعداد تحصیلی و تحلیلی تقسیم می شود که منبع سوالات تحصیلی کتاب درسی است ولی منبع سوالات تحلیلی خارج از کتاب درسی می باشد و برای سنجش اطلاعات عمومی دانش آموزان است.

منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم : ادبیات فارسی 10 سوال با ضریب 2 – قرآن و هدیه های آسمانی 8 سوال با ضریب 2 – مطالعات اجتماعی 7 سوال با ضریب 1 – تفکر و پژوهش 5 سوال با ضری 1 – علوم تجربی 10 سوال با ضریب 2 – ریاضی 15 سوال با ضریب 3

منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم : قرآن و تعلیمات دینی 8 سوال با ضریب 2 – ادبیات فارسی 15 سوال با ضریب 2 – ریاضی 20 سوال با ضریب 3 – مطالعات اجتماعی 15 سوال با ضریب 1 – علوم تجربی 17 سوال با ضریب 2

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 97

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان تقریبا یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون، یعنی در اردیبهشت ماه بر روی سایت Azmoon.medu.ir قرار می گیرد. برای دریافت آن باید به سایت مذکورمراجعه کنید و سپس در قسمت مربوطه با وارد کردن اطلاعاتی مانند کد ملی، نام کاربری و شماره سریال شناسنامه وارد صفحه ی دریافت کارت می شوید و بعد از آن می توانید با کلیک بر روی گزینه چاپ کارت، یک پرینت از کارت خود تهیه کنید. توجه داشته باشید که روز برگزاری آزمون، همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است و اگر کارت را همراه خود نداشته باشید از ورود شما سر جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد. ممکن است هنگام دریافت کارت متوجه اشکالاتی در مشخصات درج شده بر روی کارت شوید در این صورت باید برای رفع نقص اطلاعات کارت خود به آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در صورت مشاهده ی تناقض در اطلاعات شخصی دانش آموز و اطلاعات درج شده بر روی کارت حتما جهت رفع نقص کارت اقدام نمایید. برای رفع نقص کارت ورود به جلسه می بایست به باجه های رفع نقص مراجعه کنید. آدرس این باجه ها به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون بر روی سایت اطلاع رسانی آزمون مدارس تیزهوشان قرار می گیرد.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 – 98 شهرستان سیروان 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97 – 98 در اردیبهشت ماه 97 خواهد بود و شما باید حدود یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مراجعه و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام نمایید. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 – 98 نیز به احتمال زیاد همچون سال های گذشته اوایل تیرماه خواهد بود که نتایج را می توانید در سامانه اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ( www.Azmoon.medu.ir )مشاهده نمایید.  زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج را به محض دریافت در سایت و کانال ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان سیروان 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد