خانه مدارس ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 – 1401

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 – 1401

زمان و نحوه نام نویسی مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401
ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 – 1401
مدارس انرژی اتمی ایران وابسته به سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران بوده و در سال 1369 تاسیس شده اند. این مدارس غیر دولتی هستند و دانش آموزان برای تحصیل در آن ها ملزم به پرداخت شهریه می باشند. شهریه هر مدرسه انرژی اتمی با توجه به خدمات و امکانات ارائه شده در آن متفاوت است و دانش آموزان برای اطلاع از میزان شهریه باید به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

با توجه به آن که تعداد متقاضیان مدارس انرژی اتمی بسیار زیاد می باشد ، مسئولین این مدرسه برای جذب دانش آموزان در دوره اول و دوم متوسطه اقدام به برگزاری آزمون می کنند که ثبت نام آن به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی این مدارس به نشانی aehighschool.com انجام می شود.

ثبت نام مدارس دوره اول و دوم متوسطه انرژی اتمی ملزم به شرکت در آزمون ورودی و کسب قبولی آن می باشد.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی 

ثبت نام مدارس انرژی اتمی به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی این مدرسه با نشانی aehighschool.com انجام می شود. عملیات ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی از 23 بهمن ماه 98 آغاز شده و تا اردیبهشت ماه 99 ادامه خواهد داشتزمان اصلی ثبت نام مدارس انرژی اتمی بعد از پشت سر گذاشتن فرآیند پیش ثبت نام آزمون ورودی مشخص می شود.

به منظور انجام مراحل ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه و اول متوسطه ، ابتدا داوطلبان باید به سایت مذکور مراجعه نمایند و از قوانین و مقررات این مدارس اطلاعات کامل را کسب کنند. سپس با پرداخت هزینه ثبت نام (که مبلغ آن در سال گذشته معادل 30 هزار تومان بوده است) ، بارگذاری عکس پرسنلی 4*3 و در نهایت تکمیل فرم مرحله اول پیش ثبت نام ، فرآیند ثبت نام خود را به پایان برسانند.

دانش آموزان پس از تکمیل فرآیند پیش ثبت نام ، باید نام کاربری و کد گذرواژه ای را دریافت نمایند تا در مراجعه های بعدی به حساب کاربری خود ، از آن ها استفاده کنند.

شرایط ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی

شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس دوره اول متوسطه انرژی اتمی

با توجه به عدم آغاز ثبت نام مدارس دوره اول متوسطه انرژی اتمی تا کنون ، در رابطه با شرایط ثبت نام آن ها نیز اطلاعات دقیقی در دست نمی باشد. از همین رو شما دانش آموزان و خانواده های گرامی می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شوید تا به محض شروع ثبت نام آزمون ورودی این مدارس بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.

شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس دوره دوم متوسطه انرژی اتمی

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی در دوره دوم متوسطه به شرح زیر می باشد. (لازم به ذکر است که شرایط زیر ، جهت پذیرش دانش آموزان پسر در مدرسه دوره دوم متوسطه انرژی اتمی شهر تهران می باشد. به محض مشخص شدن شرایط سایر مدارس ، این قسمت به روز رسانی خواهد شد.)

شرایط پذیرش دانش آموز در پایه دهم رشته های ریاضی ، علوم تجربی و علوم انسانی

  • معدل پایه نهم آن ها باید 19 و یا بالاتر باشد.
  • داشتن تابعیت ایرانی
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورود به پایه دهم

شرایط پذیرش دانش آموز در پایه یازدهم رشته های ریاضی ، علوم تجربی و علوم انسانی

  • دارا بودن معدل 19 و یا بالاتر
  • داشتن تابعیت ایرانی
  • اشتغال به تحصیل در پایه دهم برای ورود به پایه یازدهم

لازم به ذکر است که منابع مطالعاتی آزمون پایه تحصیلی یازدهم برای رشته انسانی ، ریاضی و تجربی ، از کلیه دروس پایه دهم می باشد.

شرایط پذیرش دانش آموز در پایه دوازدهم رشته های ریاضی و علوم تجربی

  • دانش آموزان باید دارای معدل 19 و یا بالاتر باشند.
  • داشتن تابعیت ایرانی
  • اشتغال به تحصیل در پایه یازدهم برای ورود به پایه دوازدهم

لازم به ذکر است که منابع مطالعاتی آزمون ورودی پایه دوازدهم رشته های ریاضی و تجربی ، از کلیه دروس و کتاب های پایه یازدهم می باشد.

مدارک ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 

پس از آن که داوطلبان موفق به انجام عملیات پیش ثبت نام و دریافت نام کاربری و گذرواژه خود شدند در بازه زمانی دیگری که توسط سایت رسمی مدارس انرژی اتمی اعلام می شود ، می توانند ثبت نام اصلی خود را انجام دهند. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اصلی آزمون مدارس انرژی اتمی شامل موارد زیر می باشد :

  • کارنامه تحصیلی سال گذشته دانش آموز
  • گواهینامه موفقیت های فرهنگی ، علمی و ورزشی مسابقات آموزش و پرورش در سطح منطقه ، استان و کشور
  • گزارش پیشرفت تحصیلی

یکی از معتبرترین مدارس استان تهران ، مدارس انرژی اتمی می باشد که هرساله با برگزاری آزمون ورودی و سنجش سطح علمی علاقه مندان به تحصیل در این مدارس ، اقدام به جذب دانش آموزان با استعداد می کنند. پیش ثبت نام آزمون ورودی این مدارس از تاریخ 23 بهمن ماه لغایت اردیبهشت ماه انجام می شود. ناگفته نماند که صرفا پذیرش در آزمون علمی ، ملاک پذیرش در این مدارس نمی باشد بلکه داوطلبان علاوه بر کسب نمره قابل قبول در آزمون ، باید در مصاحبه حضوری نیز پذیرفته شوند.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس