خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی جذب معلم “ورزش و پرورشی” در اسفند ماه ۱۴۰۲

جذب معلم “ورزش و پرورشی” در اسفند ماه ۱۴۰۲

iranmoshavereجذب معلم "ورزش و پرورشی" در اسفند ماه ۱۴۰۲

با توجه به بیانات معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، قرار است در سال جاری شاهد جذب معلم تربیت بدنی و پرورشی نیز باشیم که این امر از طریق برگزاری  آزمون استخدامی در اسفند ماه 1402 محقق خواهد شد.

استخدام معلمان در اسفندماه 1402

طی برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش قرار است بیش از 72 هزار معلم جدید از طریق آزمون ورودی و 20 هزار نفر نیز از فارغ التحصیلان  دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی جذب خواهند شد. در دوره گذشته نیز آموزش و پرورش با برگزاری آزمون، 56 هزار معلم برای دوره ابتدایی و دوره متوسطه استخدام نمود.

لازم به ذکر است معلمانی که به صورت غیر رسمی در آموزش و پرورش مشغول می باشند شامل معلمان خدمات آموزشی و معلمان مدارس غیر دولتی که همواره خواستار استخدام در این وزارتخانه هستند، طبق مصوبات هفتم دارای امتیاز خواهند بود. امتیاز مذکور برای معلمان غیر رسمی آموزش و پرورش طبق گفته معاون مربوطه، به ازای هر سال خدمت در آموزش و پرورش، دریافت ضریب 10 درصد در آزمون استخدامی می باشد.

در واقع مصوبات هفتم توسعه به منظور دریافت پاداش پایان خدمت معلمان تصویب شد تا این افراد به خدمت خود همچنان ادامه داده و این موضوع فقط برای وزارت آموزش و پرورش صادق است.

طبق اخبار زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اسفند سال 1402 خواهد بود. 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی