خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی 92 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش جذب می شوند

92 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش جذب می شوند

92 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش جذب می شوند

وزیر آموزش و پرورش کشور از جذب 92 هزار نفر در آموزش و پرورش کشور خبر داد که از این تعداد ۷۲ هزار نفر از طریق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مابقی این معلمان از طریق  ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش سطح کشور خواهند پیوست.

جذب 72 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رضامراد صحرایی طی سخنرانی در جمع مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان به  اهمیت توجه به جذب نیروی انسانی واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش  اشاره کرد و گفت: ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش کشور تا پایان سال آینده جذب خواهند شد که از این تعداد ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و 20هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش سطح کشور افزوده خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به شعار مدرسه قوی ایران قوی، گفت: اقتصاد، فرهنگ، جامعه و سیاست قوی تنها از طریق  مدرسه امکان پذیر است. وی همچنین افزود: راز بهره‌وری بخش خصوصی و مدارس غیردولتی به هم پیوسته بودن اجزای آن است و یکی از تفاوت‌های این دو بخش در این است که بخش خصوصی، به علت درآمدزایی، زمان را کم می‌کند. به گفته وزیر آموزش و پرورش، باید با اتحاد و سرعت آموزش و پرورش را بالا ببریم و این موضوع، با انسجام از درون و تعیین دستور کار امکان پذیر است و در این راستا، اولین شریک ما، خانواده‌ها هستند بنابراین باید نقش پدر و مادرها در مدرسه افزایش یابد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی