خانه نمونه دولتی جواب آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ | زمان اعلام نتایج نهم

جواب آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ | زمان اعلام نتایج نهم

جواب آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

هرساله دانش آموزان بسیاری پس از اتمام تحصیل در پایه نهم، برای ورود به پایه دهم در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده و برای ورود به این مدارس به رقابت با یکدیگر می پردازند. متقاضیان پس از گذشت چندی می توانند نتایج آزمون خود را از طریق سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی به نشانی my.medu.ir مشاهده نمایند. افراد در صورت قبولی می بایست با همراه داشتن مدارک لازم، نسبت به ثبت نام در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر خود اقدام نمایند.

 

✅ لینک مستقیم ورود به سایت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

 

طبق سال گذشته پیش بینی می شود که نتایج آزمون نمونه دولتی در اواسط مرداد ماه 1403 از طریق سایت my.medu.ir اعلام شود.

زمان اعلام جواب آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404

داوطلبانی که برای ورود به پایه دهم مدارس نمونه دولتی در آزمون ورودی این مدارس شرکت کرده اند، می بایست منتظر اعلام نتایج مانده و در صورت قبولی بلافاصله نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. جواب آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ بر خلاف سال های گذشته به صورت هماهنگ در کل کشور و در یک تاریخ معین منتشر می گردد. در سال های گذشته نتایج آزمون با فاصله حداکثر دو هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می گردید.

زمان نتایج  آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 هنوز مشخص نشده است، ولی احتمالا طبق سال گذشته پیش بینی می شود که در اواسط  مرداد ماه ۱۴۰۳ از طریق سایت my.medu.ir منتشر خواهد شد.

همچنین در سال 1403 آزمون نمونه دولتی برای پایه ششم به هفتم برگزار نخواهد شد و ثبت نام این دانش آموزان صرفا براساس سوابق تحصیلی و به صورت حضوری در مدارس انجام خواهد گرفت. برای هرچه سریع تر اطلاع یافتن از زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳  کانال تلگرام نمونه دولتی ایران مشاوره را دنبال نمایید.

راهنمایی مشاهده جواب آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404

افراد برای مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می بایست از طریق سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اقدام نمایند. در سال های پیشین اعلام نتایج این آزمون از طریق سایت اختصاصی اداره آموزش و پرورش هر استان انجام می گردید اما در سال جاری با ایجاد تغییرات در روند برگزاری، همگی این مراحل از طریق سایت مای مدیو با آدرس اینترنتی my.medu.ir انجام می پذیرد. دانش آموزان می توانند نتایج آزمون خود را به صورت اینترنتی و از طریق مراحل زیر انجام دهند:

  • ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.i. انتخاب نقش“دانش آموز” و وارد نمودن کد ملی و سریال شناسنامه سپس کلیک بر روی گزینه “ورود”

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

  • انتخاب گزینه “نتایج نمونه دولتی”

اعلام نتایج ازمون نمونه دولتی

  • دریافت کارنامه و مشاهده نتایج.

اعلام نتایج ازمون نمونه دولتی

  • پس از این مرحه می توانید کارنامه و وضعیت قبولی خود را مشاهده نمایید.

کارنامه نتایج نمونه دولتی

کارنامه نتایج نمونه دولتی

در صورت قبولی داوطلب فیلد مربوطه سبز شده و گزینه پذیرش به نمایش درخواهد آمد.

جزئیات اعتراض به جواب آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404

هرساله پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی، فرصتی در اختیار دانش آموزانی قرار می گیرد که در صورت داشتن اعتراض، درخواست خود را برای بررسی مجدد ثبت نمایند. با اعلام نتایج داوطلبان یکی از سه وضعیت پذیرفته شده، مردود یا لیست انتظار را در کارنامه خود مشاهده خواهند کرد.

  •  ورود به سایت my.medu.ir

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

  • انتخاب نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج ازمون نمونه دولتی

  • در این مرحله به جای دریافت کارنامه روی گزینه “درخواست/ نتیجه بازبینی” کلیک کنید و متن اعتراض خود را درج نمایید.

اعتراض به نتایج نمونه دولتی

پس از اعلام نتایج، کارنامه ای در اختیار دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون نشده و با در لیست انتظار هستند، قرار می گیرد. افراد این امکان را دارند تا پس از بررسی کارنامه خود، در صورت داشتن اعتراض به موارد زیر درخواست تجدید نظر دهد.

  • تعداد پاسخ های درست و نادرست
  • نمره هر درس خود
  • مغایرت در اولویت های ثبت شده با برگه ثبت نامی خود،
  • نمره کل
  • عدم اعمال قانون دوقلوها

با توجه به تغییراتی که در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی در سال ۱۴۰۳ ایجاد شده است، داوطلبان می توانند پس از مشاهده نتایج خود در پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش در بازه چند روزه اعتراض خود را ثبت نمایند. نحوه ثبت درخواست بازبینی مجدد نتایج آزمون نمونه دولتی بر اساس دستور العمل زیر می باشد.

  1. ابتدا به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه نموده و ابتدا نقش “دانش آموز” را انتخاب نمایید سپس با درج کدملی و سریال شناسنامه روی گزینه “ورود” کلیک کنید.
  2. گزینه “آزمون مدارس نمونه دولتی” را برگزینید و سپس از طریق لینک اعتراض به نتایج درخاست خود را ثبت کنید.

پس از بررسی های لازم پس از حداکثر 2 یا 3 هفته در صورتی که با اعتراض داوطلب موافقت شده باشد، کارنامه جدیدی برای وی صادر خواهد شد. همچنین افراد می توانند از طریق لینک اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی اطلاعات بیشتری درباره این موضوع کسب کنند.

اقدامات پس از پذیرفته شدن در آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404

دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی که با انتشار جواب آزمون نمره قبولی را کسب کرده باشند، این امکان را دارند تا در مدرسه نمونه دولتی محل پذیرش نام نویسی حضوری خود را انجام دهند. توجه داشته باشید برای ثبت نام می بایست بلافاصله به صورت حضوری اقدام نمایید. عدم مراجعه به مدرسه و ثبت نام نهایی به منزله انصراف دانش آموز است.

داوطلبانی که با اعلام نتایج در وضعیت لیست انتظار برای پذیرش مدارس نمونه دولتی باشند می بایست تا پایان زمان ثبت نام حضوری داوطلبان برای تایید قبولی خود صبر نمایند. در صورتی که ظرفیت لازم برای پذیرش هریک از داوطلبان موجود باشد از طریق مدرسه محل پذیرش به اطلاع آنها خواهد رسید. دانش آموزان پس از پذیرش در مدارس نمونه دولتی می توانند همراه با والدین خود در مدرسه موردنظر حضور یافته و با تحویل مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی، ثبت نام انجام دهند. این مدارک به طور معمول شامل موارد زیر می شود:

  • ارائه کارنامه پایه هشتم و نهم دانش آموز
  • ارائه کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی دانش آمور
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی والدین
  • چند قطعه عکس پرسنلی پشت نویسی شده
  • ارائه حکم کارگزینی اولیا فرهنگی
  • ارائه اصل و کپی کارت جانبازی (در صورت دارا بودن)
  • کارت واکسن دانش آموز

 

سوالات متداول

1- زمان اعلام جواب آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چه تاریخی است؟

زمان نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است، ولی احتمالا طبق سال گذشته پیش بینی می شود که در اواسط مرداد ماه ۱۴۰۳  اعلام خواهد شد

2- مشاهده جواب آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ به چه طریق انجام می شود؟

افراد برای مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی می بایست از طریق سایت اعلام نتایج به نشانی my.medu.ir اقدام نمایند.

3- آیا امکان اعتراض به جواب آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ وجود دارد؟

بله. دانش آموزان می توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش اعتراض خود را ثبت نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد