خانه مدارس دانلود کتاب هندسه دوازدهم

دانلود کتاب هندسه دوازدهم

دانلود کتاب هندسه پایه دوازدهم 98 - 99
دانلود کتاب هندسه دوازدهم 98 – 99
همان طور که می دانید ، ریاضیات در رشته ریاضی فیزیک به چند شاخه مختلف تقسیم می شوند. هندسه از جمله علومی است که دانش آموزان این رشته تحصیلی در دوره دوم متوسطه خود ، مفاهیم آن را در قالب سه کتاب فرا می گیرند. از جمله مهم ترین اهداف ریاضی ، پرورش قوه تفکر می باشد و دستیابی به چنین هدفی قطعا با استفاده افراطی از فرمول ها و قواعد ، بدون آگاهی از چگونگی عملکرد و کاربرد آن ها ، میسر نمی شود. مولفان کتاب ریاضی پایه دوازدهم تمام سعی خود را به کار گرفته اند که فرآیندهایی مانند تعمیم ، استدلال ، حل و طرح مسئله را در این کتاب جای دهند تا به واسطه آن ، گامی موثر در مسیر پرورش تفکر ریاضی دانش آموزان بردارند.

دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک با مطالعه کتاب هندسه (3) ، با مفاهیمی مانند ماتریس ، بردارها و مقاطع مخروطی آشنا می شوند.

معرفی و دانلود کتاب هندسه پایه دوازدهم

کتاب هندسه (3) بر اساس سه محور اصلی فعالیت ، کار در کلاس و تمرین طراحی شده است. در این میان ، بخش “فعالیت” به ارائه مفاهیم جدید ریاضی می پردازد که یادگیری مطالب آن مستلزم مشارکت دانش آموزان و ایجاد فضای بحث و گفت و گو توسط معلمان می باشد. این کتاب از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر یک درس های مرتبط با عنوان آن بخش را شامل می شود.

دانش آموزانی که قصد دارند نسخه الکترونیکی کتاب هندسه دوازدهم را داشته باشند ، می توانند با استفاده از لینک های موجود در جدول زیر ، بخش مورد نظر خود را دانلود نمایند. جهت دریافت هر یک از فایل های pdf ، کافی است روی عنوان مربوطه کلیک کنید.

دانلود کتاب هندسه پایه دوازدهم 98 – 99
دانلود بخش به بخش
دانلود بخش اول کتاب هندسه پایه دوازدهم 98 – 99

(شامل مقدمه)

دانلود بخش دوم کتاب هندسه پایه دوازدهم 98 – 99

(شامل فصل اول)

دانلود بخش سوم کتاب هندسه پایه دوازدهم 98 – 99

(شامل فصل دوم)

دانلود بخش چهارم کتاب هندسه پایه دوازدهم 98 – 99

(شامل فصل سوم)

دانلود کل کتاب
دانلود کتاب هندسه پایه دوازدهم 98 – 99

(شامل فصل سوم)

کتاب هندسه پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک دارای سه فصل می باشد و دانش آموزان با توجه به دروسی که در هر بخش گنجانده شده اند ، با مباحث جدید هندسه آشنا می شوند. سرفصل های این کتاب را به همراه هر یک از دروس آن ، در جدول زیر مشاهده می کنید.

سرفصل های کتاب هندسه پایه دوازدهم 98 – 99
شماره فصلعنوان فصلعنوان درس
فصل اولماتریس و کاربردهادرس اول: ماتریس و اعمال روی ماتریس ها

درس دوم: وارون ماتریس و دترمینان

فصل دومآشنایی با مقاطع مخروطیدرس اول: آشنایی با مقاطع مخروطی و مکان هندسی

درس دوم: دایره

درس سوم: بیضی و سهمی

فصل سومبردارهادرس اول: معرفی فضای R^3

درس دوم: ضرب داخلی و ضرب خارجی بردارها

با توجه به این که امتحانات سال دوازدهم به صورت نهایی برگزار می شوند ، لازم است دانش آموزان به خوبی بر کلیه مباحث کتاب مسلط شده تا بتوانند امتحانات را با موفقیت پشت سر بگذارند. تاثیر معدل امتحانات نهایی در رتبه کنکوری داوطلبان و هم چنین طراحی سوالات کنکور از این کتاب ، اهمیت یادگیری مطالب آن را دو چندان می کند. بنابراین برای کسب موفقیت در امتحان و کنکور ، نیاز به فراگیری مباحث هندسه به صورت مفهومی و عمیق دارید. توجه داشته باشید که در صورت نیاز ، می توانید از مزایای حضور در کلاس های تدریس خصوصی هندسه بهره مند شوید. شرکت در این کلاس ها موجب می شود نقاط ضعف دانش آموزان شناسایی شده و اقدامات لازم در جهت رفع آن ها انجام شود.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس