خانه آزمون استخدامی دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳
سازمان اسناد و املاک کشور نیز همانند بسیاری از سازمان ها و ارگان دولتی بر آن شد تا نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش های مختلف را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش استخدام نماید. این سازمان مرکز آزمون جهاد دانشگاهی را به عنوان مجری برگزاری آزمون معرفی کرده است بنابراین داوطلبان واجد شرایط می بایست مراحل نام نویسی، اعلام نتایج و… را از طریق سایت این مرکز پیگیری نمایند. از جمله اقداماتی که لازم است داوطلبان پیش از آغاز فرآیند نام نویسی خود انجام دهند، اطلاع از شرایط و ضوابط برگزاری آزمون می باشد که تمامی آن ها همراه با جزئیات در دفترچه راهنمای ثبت نام قید شده اند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 1403

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون های استخدامی معمولا چند روز پیش از آغاز فرآیند نام نویسی از سوی سازمان برگزار کننده آزمون منتشر می شود. بنابراین داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک می باشند لازم است در موعد مقرر با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir، دفترچه مربوطه را دریافت و با دقت مطالعه نمایند. به منظور سهولت دسترسی شما کاربران گرامی به دفترچه مذکور، لینک دانلود دفترچه را در زیر قرار داده ایم که با کلیک روی هر یک از عناوین موجود می توانید فایل مورد نظر خود را در قالب فایل pdf دریافت نمایید.

فراموش نکنید که ابتدا دفترچه فوق را مطالعه کرده و سپس اقدام به پرداخت هزینه نام نویسی نمایید چرا که این مبلغ پس از واریز قابل استرداد نخواهد بود. هم چنین مسئولیت احراز هر یک از شرایط و اطلاع از نکات برگزاری آزمون بر عهده داوطلب می باشد، از همین رو چنانچه در هر مرحله از جذب افراد از جمله ثبت نام، بررسی مدارک، مصاحبه و یا گزینش محرز گردد که داوطلبی از شرایط لازم برخوردار نمی باشد، از حضور در دیگر مراحل محروم شده و در صورت استخدام، قرارداد وی باطل خواهد شد.

مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 1403

معمولا تمامی دفترچه های آزمون های استخدامی دارای محتوای یکسانی هستند و اطلاعات مفیدی را پیرامون ضوابط و مقررات ثبت نام و برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می دهند. دفترچه راهنمای نام نویسی آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و محتوای آن شامل موارد زیر می باشد.

  • تعاریف برخی از اصطلاحات به کار رفته در دفترچه
  • شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام
  • مواد عمومی و اختصاصی آزمون
  • امتیازات و سهمیه های قانونی
  • زمان نام نویسی
  • مراحل و هزینه ثبت نام
  • زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه
  • مراحل و نحوه اعلام نتایج
  • تذکرات مهم
  • فهرست شغل محل ها

درباره هر یک از موارد مذکور در دفترچه راهنمای ثبت نام توضیحات مفصلی ارائه شده است که با مطالعه آن می توانید اطلاعات جامعی را درمورد هر یک از مباحث فوق به دست آورید. از جمله نکات مهم مندرج در دفترچه راهنمای ثبت آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور این است که مدرک داوطلب می بایست با رشته و مقطع تحصیلی که از سوی سازمان برای شغلی در نظر گرفته می شود، مطابقت داشته باشد.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

دفترچه ثبت نام این آزمون 30 بهمن ماه 1402 منتشر شد.

2- دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳ حاوی چه اطلاعاتی است؟

دفترچه ثبت نام این آزمون حاوی اطلاعاتی چون زمان، مراحل، هزینه، شرایط، سهمیه ثبت نام و ... است.

3- دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳ از چه طریقی قابل دریافت است؟

دفترچه ثبت نام این آزمون از طریق لینک موجود در مقاله و سایت جهاد دانشگاهی قابل دانلود است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی