خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی آیا پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ شامل رتبه بندی می شوند؟

آیا پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ شامل رتبه بندی می شوند؟

رتبه بندی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

طبق آخرین اطلاعیه هایی که منتشر شده، زمان برگزاری سومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402، مهر ماه خواهد بود که جهت استخدام 1000 کاردرمانگر و گفتار درمان برای مدارس استثنائی خواهد بود.

آیا پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ شامل رتبه بندی می شوند؟

با توجه به اخباری که در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 برای استخدام در مدارس استثنایی مطرح است، یک نشست خبری با رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در روزهای اخیر انجام شد. ایشان تاکید کردند که یکی از مهمترین پیش نیازهای یادگیری دانش آموزان در مدارس استثنایی کشور، به کارگیری نیروهای توانبخشی است که در حال حاضر تعداد  آنها کم بوده و برخی نیز بازنشست خواهند شد.

طبق گفته ایشان، زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 مدارس استثنایی تا 31 شهریور ماه خواهد بود و تاریخ برگزاری آن نیز در روزهای 20 یا 21 مهر ماه 1402 می باشد.

مزایای شغلی کادر درمان و گفتار درمان

در خصوص مزایای افرادی که به عنوان کادر درمان یا گفتار درمان در مدارس استثنایی فعالیت خواهند کرد نیز سوالاتی عنوان شد که ایشان به موارد زیر اشاره کردند.

  • رشته شغلی این افراد پس از جذب، به عنوان “مربی امور توان‌ بخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه” در گروه مشاغل معلمان تعریف می شود.
  • تمام مزایای معلمان استثنایی مثل رتبه‌بندی و تعجیل یک‌ساله در دریافت رتبه، سنوات ارفاقی (هر ۵ سال خدمت از هر نظر از جمله بازنشستگی، 6 سال به شمار می آید) و همچنین از امتیاز سختی کار معلمان استثنایی و سایر مزیت‌های شغل معلمی بهره مند می شوند.
  • ایشان تاکید کردند که این افراد پس از طی کردن مراحل استخدامی، از امسال در مراکز جامع سنجش، آموزش، توان‌بخشی و مداخله بهنگام که به‌تازگی راه‌اندازی شده و یا به‌ عنوان نیروی کاردرمان و گفتار درمان در مدارس استثنایی شروع به کار خواهند کرد و ساعات کاری این افراد نیز مشابه سایر معلمان می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی