خانه پذیرش بدون کنکور رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور دهدز 1401

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور دهدز 1401

لیست رشته های بدون آزمون پیام نور دهدز
رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور دهدز 1401

بسیاری از متقاضیان تحصیل در دانشگاه ها، ممکن است به دلایل مختلفی در رقابت کنکور سراسری موفق عمل نکنند. جالب است بدانید کنکور سراسری تنها راه ورود به دانشگاه نیست و دانشگاه های گوناگونی به صورت بدون کنکور نیز دانشجو می پذیرند، از جمله این دانشگاه ها می توان به دانشگاه پیام نور اشاره کرد.

هر ساله اطلاعیه های ثبت نام دانشگاه پیام نور توسط سازمان سنجش منتشر می شود؛ امسال نیز سازمان سنجش دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401، را از طریق سایت sanjesh.org  منتشر کرده است و داوطلبان می توانند در صورت تمایل از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام در دانشگاه پیام نور نمایند.

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور الزامی مبنی بر تطابق نوع دیپلم با رشته انتخابی در دانشگاه وجود ندارد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد دهدز 1401

معمولا علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401 پیش از هر اطلاعاتی در جست و جوی اسامی رشته های ارائه شده در هر واحد داشگاهی می باشند، تا بر این اساس بتوانند برای آینده تحصیلی خود برنامه ریزی کنند. هر ساله سازمان سنجش با انتشار دفترچه، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور را مشخص می نماید.

دانشگاه پیام نور واحد دهدز در مهرماه، مطابق با دفترچه سازمان سنجش، در هیچ رشته ای پذیرش دانشجو نداشته است. البته ممکن است این واحد دانشگاهی در نیمسال دوم (بهمن ماه) اقدام به ثبت نام دانشجویان نماید که در این صورت، مقاله به روز خواهد شد.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد دهدز 1401

همانطور که می دانید برای هر رشته ارائه شده، ظرفیت پذیرش مشخصی در نظر گرفته می شود؛ همچنین هر واحد دانشگاهی پیام نور، دارای شرایط و نکات مخصوص به خود می باشد که داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه سازمان سنجش، اطلاعات لازم درباره تمامی این موارد را کسب نمایند.

مرجع اصلی دانلود دفترچه سایت سازمان سنجش می باشد؛ اما برای دسترسی آسان تر خوانندگان این مقاله، لینک دانلود دفترچه های منتشر شده در جدول زیر قرار گرفته است. توجه داشته باشید که دفترچه بدون کنکور (لینک در ردیف اول جدول) شامل دوره های بدون کنکور در دانشگاه های سراسری، پیام نور و غیر انتفاعی می باشد. دفترچه های هر گروه آزمایشی (ردیف دوم و سوم جدول) نیز، دارای رشته های با کنکور و بدون کنکور مختص به همان گروه آزمایشی می باشند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد دهدز 1401
دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی تجربی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی ریاضی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی انسانی 1401
(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)
گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره