خانه پذیرش بدون کنکور رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نوش آباد 1401

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نوش آباد 1401

لیست رشته های بدون آزمون پیام نور نوش آباد
رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نوش آباد 1401

شاید شما نیز تصمیم دارید تا به تحصیل در دانشگاه بپردازید، اما آماده شدن برای کنکور سراسری چالش برانگیز و زمان بر است و ممکن است فرصت آن را نداشته باشید. خوشبختانه بسیاری از دانشگاه ها به شیوه بدون کنکور نیز دانشجو می پذیرند؛ مانند دانشگاه های پیام نور و حتی دانشگاه های سراسری!

در این مقاله به رشته های بدون کنکور ارائه شده در دانشگاه پیام نور خواهیم پرداخت؛ اسامی این رشته ها از طریق دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401، منتشر شده است. انتشار این دفترچه و ثبت نام دانشگاه پیام نور، از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور الزامی مبنی بر تطابق نوع دیپلم با رشته انتخابی در دانشگاه وجود ندارد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد نوش آباد 1401

اگر شما نیز از متقاضیان دانشگاه پیام نور باشید، احتمالا بیش از هر چیزی درباره رشته های ارائه شده در واحد دانشگاهی مدنظر خود کنجکاوید. بنابراین لازم است بدانید که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور از طریق دفترچه ای در سایت سازمان سنجش بارگذاری می شود، ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401 نیز از طریق همین سایت انجام می شود.

جست و جو در دفترچه ممکن است کمی مشکل و زمان بر به نظر بیاید، به همین جهت اسامی رشته های موجود در این واحد دانشگاهی، مطابق با دفترچه، در جدول زیر نوشته شده است:

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد نوش آباد 1401
حقوقروانشناسیمشاوره

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد نوش آباد 1401

دانشگاه های پیام نور نیز مانند دیگر مراکز آموزشی، دارای ظرفیت پذیرش مشخص، شرایط اختصاصی، نکات و قواعد مخصوص به خود می باشند. تمامی موارد ذکر شده از طریق دفترچه ثبت نام بدون کنکور، منتشر می شود و به همین دلیل خواندن آن به تمامی داوطلبان تحصیل بدون کنکور پیام نور توصیه می گردد.

با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانید اقدام به دانلود این دفترچه نمایید، البته در جدول زیر نیز لینک دانلود دفترچه ها با فرمت PDF قرار گرفته است. دفترچه بدون کنکور (لینک در اولین ردیف جدول) علاوه بر رشته های پیام نور، شامل دیگر دوره های بدون کنکور (دانشگاه سراسری و غیر انتفاعی) نیز می باشد. همچنین در دفترچه های مختص به هر گروه آزمایشی (لینک در ردیف دوم و سوم جدول)، عناوین رشته های با کنکور و بدون کنکور همان گروه آزمایشی موجود است.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد نوش آباد 1401
دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی تجربی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی ریاضی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی انسانی 1401
(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)
گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره