خانه آزمون استخدامی زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

داوطلبان شغل دبیری پس از شرکت در آزمون کتبی استخدامی آموزش و پرورش و دریافت نمره قبولی از آن، می بایست با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان خود از تاریخ و محل برگزاری مصاحبشان اطلاع پیدا کرده و در آن شرکت نمایند. با توجه به اینکه مصاحبه آزمون دبیری 1402 در شهریور ماه انجام می گیرد، انتظار می رود اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، حدودا یک ماه پس از برگزاری مصاحبه بر روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و همچنین سایت آموزش و پرورش استان متقاضی منتشر شود.

احتمال می رود نتایج مصاحبه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش در مهر ماه 1402 اعلام گردد.

زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش 1402

شرط لازم برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش به عنوان دبیر، شرکت در مصاحبه حضوری و کسب نمره قبولی از این آزمون می باشد. به همین علت شرکت کنندگان باید با اطلاع یافتن از زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری ۱۴۰۲ به موقع به سایت سنجش مراجعه کرده و از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود اطمینان حاصل نمایند تا در صورت پذیرش بتوانند مراحل لازم برای ثبت نام در دوره مهارت آموزی آزمون دبیری آموزش و پرورش را انجام دهند.

نتایج اولیه آزمون دبیری آموزش و پرورش 1402 حدودا یک ماه پس از برگزاری این آزمون در تاریخ 7 شهریور ماه اعلام گشت و پذیرفته شدگان تا روز بعد یعنی 8 شهریور مهلت داشتند تا به سایت آموزش و پرورش استان محل تقاضای خود مراجعه کرده و از اطلاعات مربوط به مصاحبه خود باخبر شوند. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش اعلام نشده است اما انتظار می رود این نتایج، یک ماه پس از برگزاری مصاحبه آزمون دبیری یعنی در مهر ماه ۱۴۰۲ منتشر گردد.

شما می توانید برای هرچه سریعتر اطلاع یافتن از زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری 1402، کانال تلگرام آزمون های استخدامی مرکز ایران مشاوره را دنبال نمایید.

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

پذیرفته شدگان آزمون کتبی استخدامی دبیری به صورت سه برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه دعوت می شوند و پس از گذراندن ارزیابی های لازم مانند معاینات پزشکی و بررسی توانایی مورد نیاز، در صورت کسب نمره قبولی، به میزان یک برابر ظرفیت پذیرفته خواهند شد. لازم به ذکر است نتایج نهایی تنها مشخص کننده وضعیت قبولی و یا عدم قبولی داوطلب بوده و به صورت کارنامه انتشار نمی یابد.

پس از اطلاع یافتن از زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، داوطلبان می بایست در موعد مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و نتایج خود را دریافت نمایند. هر ساله این نتایج از طریق سایت سنجش و یا سایت آموزش و پرورش استان متقاضیان منتشر می شود و گمان می رود در سال ۱۴۰۲ نیز نتایج از طریق این دو سایت اعلام گردد.

  • مراجعه به سایت سنجش با آدرس اینترنتی sanjesh.org و کلیک بر لینک “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی”
  • انتخاب لینک “سیستم کارنامه مرحله دوم آزمون استخدامی آموزش و پرورش (شغل دبیری و هنرآموزی)”
  • برگزیدن عبارت “سیستم کارنامه مرحله دوم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل دبیری و هنرآموزی)”
  • درج اطلاعاتی یکی از ستون های موجود و سپس فشردن دکمه “ورود به سیستم”
  1. شماره پرونده و شماره شناسنامه
  2. شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد

آن دسته از داوطلبانی که پس از مشاهده نتایج مصاحبه آزمون دبیری، نقصی در اطلاعات هویتی خود دیده و یا نسبت به نمره نهایی اعتراض دارند، می توانند با ورود به لینک اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش از زمان و نحوه ثبت درخواست بررسی مجدد اطلاع یابند.

 

سوالات متداول

1- نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ در چه تاریخی اعلام می شود؟

گمان می رود این نتایج یک ماه پس از برگزاری مصاحبه آزمون دبیری، در مهر ماه ۱۴۰۲ اعلام گردد.

2- از چه طریق می توان نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش را مشاهده کرد؟

افراد می توانند از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org به مشاهده نتایج بپردازند.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون دبیری وجود دارد؟

بله، معمولا پس از انتشار نتایج فرصتی به داوطلبان داده می شود تا درخواست بررسی مجدد خود را ثبت نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی