زمان انتخاب رشته کنکور 1403

زمان انتخاب رشته کنکور 1403

پس از انتشار کارنامه ملاک عمل انتخاب رشته کنکور 1403 به تاریخ 9 شهریور ماه و به استناد اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش،  زمان انتخاب رشته کنکور با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی و نیز زمان انتشار دفترچه های انتخاب رشته منتشر شد.

زمان انتخاب رشته کنکور 1403

با توجه به انتشار کارنامه ملاک عمل انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳در تاریخ 9 شهریور ماه، سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای به بررسی زمان بندی فرایند انتخاب رشته و انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور به شرح زیر پرداخت:

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳
فرایند زمان
انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور 11 شهریور ماه 1403
انتشار دفترچه بدون کنکور های سراسری 11 شهریور ماه ۱۴۰۳
آغاز انتخاب رشته با کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی از روز چهارشنبه 14 شهریور تا یکشنبه 18 شهریور 1403
آغاز انتخاب رشته دانشگاه آزاد اطلاع رسانی از 11 شهریور ماه ۱۴۰۳

شایان ذکر است داوطلبان برای اعلام علاقه‌مندی به منظور پذیرش در رشته‌های با آزمون دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (تربیت معلم) می بایست سریال علاقه‌مندی هر یک از این دوره‌ها را به صورت مجزا و با مبلغ 57 هزار و 600 تومان در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش تهبه کنند و سپس رشته محل های این دانشگاه ها و موسسات را در فرم انتخاب رشته درج کنند.
نکته قابل توجه دیگر راه اندازی سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش است که از روز سه‌ شنبه 13 شهریور ماه از طریق سایت سنجش در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت تا بتوانند انتخاب رشته هرچه دقیق تری داشته باشند.

در مورد انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد نیز (به جز رشته‌‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی)، داوطلبان باید پس از دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از روز یک‌شنبه 11 شهریور ماه ۱۴۰۳ به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند.

داوطلبان کنکور 1403 پس از اتمام فراید انتخاب رشته خود، نتایج نهایی کنکور و دانشگاه محل پذیرش خود را نیمه دوم مهر ماه دریافت خواهند کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور