خانه مدارس زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 1401

زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 1401

زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401
زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 1401

دبیرستان ماندگار البرز از مدارس معروف شهر تهران است که قدمت زیادی دارد و به دلیل امکانات خوب رفاهی، آموزشی و علمی این دبیرستان، دانش آموزان زیادی خواستار تحصیل در آن هستند. این دبیرستان دانش آموزان خود را تنها از میان داوطلبان پسر انتخاب می کند و مبنای این گزینش، یک آزمون ورودی می باشد که به منظور سنجش استعداد آن ها برگزار می گردد.

داوطلبانی که ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز را انجام داده اند، به منظور اطلاع از زمان برگزاری این آزمون می بایست به سایت مربوطه مراجعه کنند. مقاله حاضر نیز دربردارنده جزئیات کامل برگزاری آزمون مذکور می باشد که در صورت تمایل می توانید آن را مورد مطالعه قرار دهید.

آزمون دبیرستان ماندگار البرز سال جاری در خرداد ماه 1400 برگزار می گردد.

زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 1401

دبیرستان ماندگار البرز از مدارس معتبر کشور با سطح علمی و آموزشی بالا می باشد که دانش آموزان برای ورود به آن باید از طریق شرکت در یک آزمون علمی به رقابت بپردازند. این آزمون صرفا برای ورود دانش آموزان پایه نهم دوره دوم متوسطه به پایه دهم برگزار می گردد. بر همین اساس دانش آموزانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز دوره دوم متوسطه 1400 – 1401 اقدام نموده اند، پیگیر اخبار مربوط به زمان برگزاری آن هستند.

بر اساس آخرین اطلاعیه اداره کل وزارت آموزش و پرورش شهر تهران آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400 در محل هایی که بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان ثبت شده است، برگزار می گردد. مطابق با اطلاعیه مذکور، اجرای آزمون در تاریخ فوق منوط به تایید ستاد کرونای استان تهران می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 1401

شرکت کنندگان پس از این که از زمان برگزاری آزمون مطلع شدند، لازم است آمادگی کافی برای حضور در جلسه را کسب کنند. یکی از اقداماتی که در این راستا باید انجام داد، آماده نمودن ابزار و لوازم مورد نیاز از جمله کارت ورود به جلسه می باشد. به همراه داشتن این کارت مجوز ورود داوطلبان به حوزه امتحانی و شرکت در آزمون می باشد. سامانه دریافت این کارت از روز 15 خرداد ماه 1400 به مدت 5 روز فعال است و دانش آموزان فرصت دارند در این بازه زمانی با مراجعه به سامانه مذکور و مطابق راهنمای زیر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند.

  1. مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی tehran.medu.ir
  2. کلیک بر روی گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز”
  3. درج نمودن اطلاعات ثبت نامی دانش آموز و ورود به پروفایل کاربری
  4. مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه

جهت برقراری عدالت آموزشی، برخی از داوطلبان در این آزمون از سهمیه هایی برخوردار هستند. به طوری که 10 درصد از ظرفیت پذیرش این مدرسه به دانش آموزان شاهد (شامل فرزندان شهدا ، ایثارگران و جانبازان بالای 50 درصد) و 10 درصد از ظرفیت پذیرش به فرزندان فرهنگیان تعلق می گیرد و البته استفاده از این سهمیه ها شرایطی نیز دارد که در اطلاعیه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 1401 درج شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به لینک شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 1401 مراجعه فرمایید.

 

سوالات متداول

1- آزمون دبیرستان ماندگار البرز سال تحصیلی 1400 - ۱۴۰۱ چه زمانی برگزار می گردد؟

این آزمون در روز پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400 برگزار می شود.

2- چه زمانی می توان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - ۱۴۰۱ اقدام کرد؟

کارت ورود به جلسه آزمون مذکور از روز 15 خرداد ماه 1400 بر روی سامانه مربوطه قرار می گیرد.

3- از چه طریقی می توان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - ۱۴۰۱ اقدام کرد؟

این کارت در موعد مقرر بر روی سامانه ثبت نام به نشانی tehran.medu.ir قرار داده می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس