خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت ۱۴۰۳
زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت ۱۴۰۳

وزارت بهداشت در سال جاری برای جذب ۷۵ هزار نیروی انسانی برنامه ریزی نموده و طبق توافقات انجام شده، این تعداد نیرو در سه مرحله جذب و استخدام می‌شوند و زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت  در سال ۱۴۰۳، 28 مهرماه خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت ۱۴۰۳

طبق اظهارات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، برای استخدام 75هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت در سه مرحله برنامه ریزی شده است که در مرحله اول این فرایند، مجوز جذب ۲۵ هزار نفر که آزمون استخدامی آن ها در مهرماه سال گذشته برگزار شد، صادر گردیده است.

در مرحله دوم وزارت بهداشت برای جذب 25 هزار نفر دیگر در حال رایزنی با سازمان امور استخدامی کشور می باشد و احتمالا آزمون استخدامی وزارت بهداشت در این مرحله در 28 مهرماه 1403 برگزار و طی دو ماه فرایند جذب افراد انجام شود. زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت طبق روند سال گذشته احتمالا در شهریور ماه خواهد بود.

معاون وزیر بهداشت همچنین بیان کرد: اولویت وزارت بهداشت جذب ۲۵ هزار نیروی جدید برای بیمارستان‌های تازه تاسیس شده و پروژه‌های آموزشی و بهداشتی می باشد و تلاش ما بر این است که بتوانیم نیرو‌های جوان و با انگیزه را در پروژه‌های جدید به کار بگیریم و همچنین علاوه بر استخدام ۲۵ هزار نفر نیروی جدید، از ظرفیت نیرو‌های طرحی و شرکتی در سطوح خدماتی و پشتیبانی در بیمارستان‌ها و بخش‌های جدید افتتاح شده، استفاده کنیم.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی