خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

در سال جاری آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی به میزبانی جهاد دانشکاهی در راستای تکمیل کادر اداری و جذب نیروی متخصص برگزار خواهد شد. متقاضیانی که در موعد مقرر ثبت نام خود را انجام داده اند در مرحله بعد می بایست از زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه اطلاعات کافی را به دست آورند و سپس در تاریخ تعیین شده با حضور داشتن در محل برگزاری آزمون استخدامی شانس خود را برای قبولی امتحان کنند.

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ 31 فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

آزمون استخدامی تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ 31 فروردین ماه ۱۴۰۳ در مراکز استان ها برگزار می شود و قابل ذکر است که حوزه امتحانی داوطلبان بر اساس انتخاب آن ها در فرم ثبت نام مشخص خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی درج می شود که در هنگام پرینت برای شرکت کنندگان قابل مشاهده می باشد.

 

متقاضیان شرکت در آزمون مذکور توجه داشته باشند که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه از قوانین شرکت در آزمون می باشد و در صورت فراموشی آن، اجازه ورود به جلسه امتحان را نخواهند داشت.

دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی از تاریخ 28 فروردین ماه ۱۴۰۳ در سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی به نشانی hrtc.ir قابل مشاهده می باشد. داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند که صدور کارت شرکت در آزمون به معنی تایید اطلاعات هویتی شرکت کننده می باشد و صحت یا عدم صحت  این مشخصات پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد. نحوه دریافت ورود به جلسه آزمون استخدامی به شرح زیر می باشد :

  • به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه فرمایید. از منوی موجود، لینک آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی را انتخاب نمایید.

مرحله اول ثبت نام آزمون تامین اجتماعی

  • سپس بر روی گزینه “ورود به پروفایل” کلیک نمایید.

مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تامین اجتماعی

  • حال می توانید با تکمیل اطلاعات مورد نیاز که شامل کدملی، کد رهگیری و عبارت امنیتی می باشد، نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه خود اقدام کنید.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون تامین اجتماعی

نکته: در صورتی فراموشی کد رهگیری خود، با مراجعه به سامانه و سپس بخش «بازیابی کد رهگیری»، با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه خود نسبت به بازیابی کد رهگیری اقدام نمایید.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی 1403

در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون، با توجه به ایجاد فرآیند باجه رفع نقص آنلاین در پروفایل کاربری، می‌توانید نسبت به اصلاح این اطلاعات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

 

همچنین در صورتی که کارت ورود به جلسه دارای اشکالاتی از جمله واضج نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و … باشد، ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ و ۳۰ فروردین‌ ماه از ساعت ٩‏ الی ۱۳ با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۳*۴ (درصورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مستقر در نزدیک‌ترین باجه رفع نقص، که آدرس آنها در فایل زیر ذکر شده است، مراجعه نمایند.

 

سوالات متداول

1- آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ در چه تاریخی برگزار می شود؟

این آزمون در روز جمعه مورخ 31 فروردین ماه ۱۴۰۳ در مراکز استان ها برگزار می گردد.

2- زمان و محل برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی چگونه مشخص می شود؟

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج می شود.

3- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی در چه تاریخی منتشر می شود؟

کارت مذکور از تاریخ 28 فروردین ماه ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی hrtc.ir قابل مشاهده می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی