خانه کنکور زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی
زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی
حتما مستحضر هستید که دانشگاه غیرانتفاعی به دو روش با کنکور و بدون کنکور اقدام به جذب دانشجو می کند. دانشگاه غیرانتفاعی در روش با آزمون، خود اقدام به برگزاری آزمون نمی کند، بلکه از طریق کنکور سراسری اقدام به جذب دانشجو می نماید. در واقع داوطلبان پس از ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری، می توانند در بازه زمانی انتخاب رشته کنکور سراسری کد رشته محل های مربوط به دانشگاه غیرانتفاعی را از دفترچه انتخاب رشته کنکور انتخاب و در فرم انتخاب رشته موجود در سایت سنجش وارد نمایند.

حال که زمان زیادی تا اعلام نتایج کنکور سراسری 97 زمان زیادی باقی نمانده است، داوطلبانی که نگران عدم قبولی در رشته محل های انتخابی خود هستند، با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز ایران مشاوره تماس می گیرند تا از زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی 97 مطلع گردند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به احتمال زیاد تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی 97 از اواخر مهر یا اوایل آبان ماه آغاز خواهد شد چرا که تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی سال گذشته نیز از ششم آبان ماه آغاز شد و تا نهم آذر ماه ادامه یافت. البته در حال حاضر زمان دقیق تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی 97 مشخص نیست ولی به محض اطلاع حتما از طریق سایت و کانال تلگرام ایران مشاوره اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد. بنابراین پیشنهاد می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره در جریان آخرین اخبار مربوط به زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی 97 قرار بگیرید.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی 97 از طریق سایت خود دانشگاه های غیرانتفاعی و سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی 97

تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی 97 شرکت کنند چه آن هایی که در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 کد رشته های مربوط به دانشگاه غیرانتفاعی را انتخاب کرده اند چه آن هایی که کد رشته محل های غیرانتفاعی اصلا جزو 150 انتخابشان نبوده است. حتی داوطلبانی که در انتخاب رشته شرکت نکرده اند نیز می توانند در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی 97 شرکت کنند. پس تنها شرط شرکت در تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون غیرانتفاعی 97 این است که داوطلب در کنکور سراسری شرکت کرده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور