خانه آزمون استخدامی زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1400
زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1400

آزمون مشاوران قوه قضائیه هر ساله با هدف اعطای پروانه وکالت توسط مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده برگزار می گردد. برگزاری آزمون مذکور از سال گذشته دستخوش تغییراتی از جمله تغییر عنوان آزمون به “آزمون وکالت” شده است.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده، انجام امور مربوط به ثبت نام داوطلبان و همچنین برگزاری آزمون ۱۴۰۲ را به عهده سازمان سنجش آموزش کشور سپرده اند. داوطلبان واجد شرایط می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه و آگاهی از ضوابط و مقررات آزمون، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

داوطلبان واجد شرایطی که قصد دارند در آزمون وکالت قوه قضائیه شرکت نمایند، می بایست در مدت زمان مقرر ثبت نام خود را به صورت اینترنتی به انجام برسانند.

زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1402

همان طور که بیان شد، نام نویسی در آزمون وکالت قوه قضائیه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد. همچنین ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه از 23 خرداد آغاز شده و تا 29 خرداد 1402 ادامه دارد. لازم به ذکر است که در حال حاضر خبری مینی بر تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه و ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان، منتشر نشده است. بر اساس اطلاعبه ها، آزمون مذکور در تاریخ 3 شهریور ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

داوطلبان موظف به کسب اطلاعات دقیق از شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه به منظور انجام مراحل ثبت نام در زمان مقرر هستند. توصیه می کنیم برای آن که بتوانید اطلاعیه های مربوط به زمان ثبت نام آزمون و تمدید آن را دریافت کنید، ما را در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره همراهی نمایید.

راهنمای ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

کلیه اطلاعیه های مرتبط با آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه که در سال گذشته نیز با عنوان آزمون وکالت برگزار شد، از طریق سایت اختصاصی این مرکز به نشانی judiciarybar.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. پیش از شروع ثبت نام نکاتی حائز اهمیت هستند که لازم است به آن ها توجه نمایید.

  •  داوطلبان باید اطلاعیه ثبت نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • داوطلبان موظف هستند، حتما شرایط مندرج در اطلاعیه ثبت نام را دارا باشند.
  • داوطلبان بایستی سریال ثبت ‌نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ را از طریق سایت سازمان سنجش خریداری نمایند. لازم به ذکر است هزینه نام نویسی به حساب تعیین شده در مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه واریز خواهد شد.

فرآیند ثبت نام این آزمون در سال 1402 از طریق سامانه رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد و لازم است به منظور ثبت نام خود در این آزمون به ترتیب زیر عمل کنید.

  1. تمامی متقاضیان، در صورت داشتن شرایط مندرج در اطلاعیه باید در زمان مقرر با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org، ضمن مطالعه دقیق آگهی آزمون، نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.
  2. ابتدا وارد سامانه سازمان سنجش شوید و با مطالعه ضوابط و تایید آن ها بر روی کادر موجود در انتهای صفحه با عنوان “تایید و ادامه-گام بعدی” کلیک نمایید.
  3. در گام بعدی، شماره سریال کارت خریداری شده از سامانه سازمان سنجش را در کادر مربوطه وارد نموده و با تایید آن وارد مراحل بعدی ثبت نام شوید که مربوط به بارگذاری اطلاعات شناسایی و مدارک و اسناد اسکن شده می باشد.
  4. پس از اتمام و تکمیل مراحل نام نویسی، به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که لازم است متقاضیان تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند.

نکات ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضائیه 1402

  • توجه نمایید که ثبت نام منحصرا به صورت الکترونیکی می باشد و داوطلبان موظف هستند از طریق درگاه اینترنتی مذکور، نسبت به نام نویسی در آزمون اقدام نمایند و به کار گیری روشی به غیر از روش فوق فاقد اعتبار می باشد و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نیستند.
  • متقاضی در هنگام نام نویسی، حق انتخاب صرفاً سه استان (به ترتیب اولویت) جهت محل خدمت را دارا هستند.
  • متقاضیان، در مهلت مقرر شده ملزم هستند نسبت به ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهند و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
  • به نام نویسی های ناقص و دارای اطلاعات نامعتبر ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی تحت هیچ شرایطی مسترد نمی گردد.
  • دقت کنید که ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل نام نویسی از سیستم شماره پرونده و کد پیگیری دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که تنها داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1402 مجاز به نام نویسی می باشند و در صورتی که در هر مرحله از آزمون محرز گردد داوطلبی فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ است، از حضور در سایر مراحل آزمون محروم خواهد شد. لازم به ذکر است همانند دیگر آزمون هایی که هر ساله در کشور برگزار می شوند، سهمیه هایی نیز برای شرکت کنندگان آزمون وکالت قوه قضائیه در نظر گرفته شده است که متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط لازم می توانند از امتیازات مربوطه بهره مند شوند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میزان تاثیر سهمیه در آزمون وکالت قوه قضائیه 1402، روی لینک مرتبط با آن کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ در چه زمانی انجام می شود؟

داوطلبان می بایست از تاریخ 23 الی 29 خرداد ۱۴۰۲ نام نویسی خود را انجام دهند.

2- آیا امکان تمدید زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ وجود دارد؟

معمولا بازه زمانی اولیه برای جاماندگان از نام نویسی و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مذکور تمدید می شود.

3- در زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ می بایست به چه طریقی اقدامات نام نویسی خود را به انجام برسانیم؟

روند ثبت نام در آزمون فوق به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی