خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اخبار پی دی پی بیانگر آن است که به احتمال زیاد در اسفند ماه سال جاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

به گفته وزیر آموزش و پرورش یکی از مشکلات این وزارتخانه کماکان کمبود نیروی انسانی است. از طرفی این وزارتخانه در سراسر کشور با کمبود مربی پرورشی روبه روست. بنابراین طبق اعلام وزیر مسئول به تعداد 60 هزار مربی پرورشی نیاز است که امید است با برگزاری آزمون استخدامی پیش رو، 19 هزار معلم پرورشی جذب شوند.

به گفته معاون رئیس جمهور، این آزمون استخدامی قرار است در اسفند ماه سال جاری و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار گردد. اما همچنان خبر دقیقی از زمان آغاز فرایند ثبت نام آزمون مذکور و زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دست نیست.

معاون رئیس جمهور در ادامه خاطر نشان کرد که به دلیل بازنشستگی حدوداً 50 تا 60 هزار نیروی آموزش و پرورش، جهت حفظ شرایط موجود، نیاز مبرمی به جذب نیرو از طریق آزمون های استخدامی و دانشگاه فرهنگیان وجود دارد که مجوز جذب 30 هزار نیروی آن از دانشگاه فرهنگیان تایید شده است.

طبق اخبار موجود پیرامون آزمون استخدامی پیش رو، دانش آموخته های همه دانشگاه ها در رشته های مرتبط با حداقل مدرک لیسانس می توانند در آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش شرکت نمایند. در این میان محتمل است امتیازاتی مانند کاهش سن برای معلمان حق التدریس و نهضتی و خرید خدمات در نظر گفته شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی