خانه علمی کاربردی زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

زمان ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی معمولا در دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور اقدام به جذب دانشجو می کند. از آنجایی که انجام هرکاری با اطلاع دقیق از زمان آن امکلن می پذیدر لازم است داوطلبان پیش از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و با مطالعه دفترچه راهنمای آن، اقدام به عمل مربوطه کنند.

اطلاعیه هایی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام از طریق سایت sanjesh.org به دست داوطلبان می رسد و مسیر مراحلی مانند نام نویسی، انتخاب رشته و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیز از همین راه طی خواهد شد.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 1402 (نوبت مهر)

لینک مستقیم ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی
لینک مستقیم ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

 

✅لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ (نوبت مهر)

ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوته علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوته علمی کاربردی

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402 در مقطع کارشناسی ناپیوسته تا 15 شهریور و در مقطع کاردانی 17 شهریورماه از طریق sanjesh.org می باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

همان طور که گفته شد، دانشگاه علمی کاربردی معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه از داوطلبان واجد شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ثبت نام به عمل می آورد. داوطلبان می بایست در زمان مقرر به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند تا فرآیند ثبت نام خود را به انجام برسانند.

ثبت نام مهر ماه

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، از سوی سازمان سنجش در مقطع کارشناسی از 31 خرداد الی 7 تیر 1402 و در مقطع کاردانی از 18 الی 25 تیرماه 1402 اعلام شده بود که دچار اختلالاتی از قبیل تاخیر در اجرای آن شد. مطابق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان مربوطه زمان نام نویسی جوامع علمی کاربردی در جدول آمده است. شما میتوانید برای اطلاع بیش تر از اخبار حاکی از تمدید مهلت ثبت نام علمی کاربردی ما را در لکانال تلگرام دانشگاه علمی کاربردی دنبال کنید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲
مقطعتاریخ ثبت نامتمدید مهلت ثبت نام
کارشناسی ناپیوسته5 الی 11 شهریور15 شهریور ماه 1402
کاردانی ناپیوسته7 الی 13 شهریور17 شهریور ماه 1402

ثبت نام بهمن ماه

تمامی افرادی که متقاضی رشته های بدون کنکور علمی کاربردی در نیمسال دوم تحصیلی هستند می بایست بعد از اطلاع از کد رشته های ارائه شده در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی که سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله از طریق پایگاه اینترنتی خود منتشر می کند نسبت به نهایی نمودن ثبت نام خود اقدام کنند.

هنوز روز و تاریخ مشخصی برای ثبت نام نیمسال تحصیلی دوم جوامعه علمی کاربردی مشخص نشده است که رد صورت انتشار هرگونه خبر جدید در این مقاله قرار خواهد گرفت.

تمدید و مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

اگر به هر دلیلی متقاضیان موفق به ثبت نام در بازه زمانی ثبت نام اولیه نشدند می توانند در فرصت تمدید مهلت و مهلت مجدد فرآیند نام نویسی خود را انجام دهند. لازم است بدانید که افراد در زمان تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توانند نسبت به ویرایش و مشاهده کد رشته های مورد نظر خود اقدامات لازم را به انجام برسانند.

نکته: تاریخ تمدید مهلت ثبت نام مجدد بدون کنکور دانشگاه علمی و کاربردی هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. در صورت انتشار هر اطلاعیه ای شما می توانید از طریق پیج اینستاگرام ما به نشانی اینستاگرام دانشگاه علمی کاربردی از آن مطلع شوید.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۱۴۰۲

مطابق با اطلاعیه ای منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی انجام می شود که مراحل آن به شرح موارد مندرج در ادامه مقاله می باشد.

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و بر روی گزینه “جامع علمی کاربردی” در منوی سمت راست کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

  • سپس عبارت“ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی فنی و حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال تحصیلی 1402” (کاردانی ناپیوسته / کارشناسی ناپیوسته)” را انتخاب کنید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

  • مجدد لینک فعال “ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی فنی و حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال تحصیلی 1402” (کاردانی ناپیوسته / کارشناسی ناپیوسته)” را انتخاب نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  •  با توجه به مقطع تحصیلی مورد نظر، گزینه مربوطه را انتخاب کرده و در آخر دکمه “تایید و ادامه” را بفشارید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  • سپس در این صفحه بایستی اطلاعات خود را به درستی در کادرهای مشخص شده وارد نمایید و پس از تکمیل آن ها، گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب کنید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  • تیک عبارت “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام.” فعال نمایید. و سپس بر روی “ادامه روند پرداخت” کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  • در این صفحه شما به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک متصل شده اید که می بایست اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه “پرداخت” کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  • بعد از بازگشت به صفحه نخست ثبت نام، عبارت “تایید و ادامه – گام بعدی” را انتخاب کنید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  • درج سریال ثبت نام خریداری شده (شماره سریال 12 رقمی) در کادر مشخص شده و کلیک بر روی گزینه “ورود به سیستم”

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  • پس از ورود به سامانه ثبت نام، اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و کد رشته محل های مورد نظر را در قسمت های لازم درج نمایید. فراموش نکنید که در پایان، سیستم شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی را در اختیار شما قرار می دهد که لازم است آن را تا زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نزد خود نگهداری کنید.

بعد از مشخص شدن نتایج بدون کنکور علمی کاربردی و همچنین وضعیت پذیرش افراد در نیمسال دوم، متقاضیان می توانند به صورت حضوری یا اینترنتی (بسته به اطلاعیه منتشر شده از دانشگاه محل پذیرش) مراحل ثبت نام قطعی خود را به انجام برسانند. همچنین داوطلبان باید دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1402 را به طور دقیق مطالعه کرده و نسبت به رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اطلاعات کافی کسب نمایند.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی برای نیمسال اول ۱۴۰۲ تاریخی انجام می شود؟

ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته تا 15 شهریور و در مقطع کاردانی تا 17 شهریور ماه 1402 می باشد.

2- فرآیند نام نویسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به چه صورت است؟

ثبت نام این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور بوده و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد.

3- فرآیند انتخاب رشته در دانشگاه علمی کاربردی 1402 به چه صورت انجام می گیرد؟

انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی هم زمان با ثبت نام آن در سایت sanjesh.org پیش می رود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۱ نظر
  1. نسترن

    سلام ببخشید تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کی هستش ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی منتشر نشده است.

  2. romina

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید تاریخ دقیق ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی امسال مشخص شده ؟؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      متاسفانه هنوز اطلاعیه رسمی منتشر نشده، این تاریخ متعاقبا از درگاه سازمان سنجش کشور اطلاعی رسانی خواهد شد.

  3. زهراداوری دولت آبادی

    باسلام وعرض ادب ببخشید بنده شوربختانه امروز ۱۸ دیماه متوجه دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی شدم ونمیدونسنم مهلت تا ۱۷ دیماهه میخواستم در مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنم خیلی حیف شد ترا خدا تمدید بفرمایید تا بنده هم شرکت کنم واین فرصت ازدستم نره ممنونم

  4. رامین حسینی

    باسلام بنده ۴۰ سالمه دیپلم ادبیات وعلوم انسانی ۳ ساله قدیم ودارم میخوام رشته کارشناسی محیط باستانی دردانشگاه علمی کاربردی ثبتنام کنم شرایط وموعد ثبت نام چطوریه راهنمایی کنید ممنون میشم شماره واتس اپ بنده ۰۹۳۹۵۴۴۰۹۸۲

    • ایران مشاوره

      با سلام، برای ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی داشتن مدرک دیپلم الزامی میباشد و محدودیتی بابت تغییر رشته نخواهید داشت شما میتوانید ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش انجام بدهید.

  5. منیر

    من میشه میگی کی شروع میشه

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، طبق اطلاعیه منتشر شده از طریق سایت سازمان سنجش،برای ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی، شما باید به دانشگاه مورد نظر به صورت حضوری مراجعه نمایید.

  6. بابک

    درود
    زمان ثبت نام دوره بهمن ماه کاردانی کی هست

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، تاکنون اطلاعیه مبنی بر زمان ثبت نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی در بهمن ماه منتشر نشده است. جهت دریافت آخرین خبرها می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

  7. Majid

    سلام و عرض ادب ،. من دیپلم عمران دارم،. چون تو بانک مشغولم، آیا، میتونم تو رشته های متناسب با کارم ادامه تحصیل بدم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ،
      با توجه به شرایط فوق الذکر و مدرک تحصیلی شما ، چنانچه تمایل به ادامه تحصیل در رشته متناسب با شرایط شغلی خود را دارید ، می توانید در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی در رشته مدنظر نام نویسی کرده و به ادامه تحصیل بپردازید.

  8. کورش زنگنه

    دانشگاه علمی کاربردی بوشهر رشته طراحی لباس دارد؟.

    • ایران مشاوره

      با سلام . با توجه به دفترچه رشته های دانشگاه علمی کاربردی رشته مد نظر شما در بوشهر ارائه نشده است .

  9. فریبا

    سلام
    وقتتون بخیر
    من میخواستم کاردانی به کارشناسی رشته توریسم یا توریست دقیقا نمیدونم کدومش دانشگاه علمی کاربردی آیا داره؟ و اینکه اگه این رشته تو دانشگاه علمی کاربردی هست تو واحد استان قزوین هم هست یا نه
    و اینکه شرط معدل خاصی داره برای ثبت نام؟

    • ایران مشاوره

      با سلام رشته کارشناسی مدیریت گردشگری در دانشگاه عملی کاربردی ارائه شده است اما در شهر قزوین وجود ندارد و شرط معدل خاصی در نظر گرفته نشده است

  10. مینا

    سلام وقت بخیر من دانشگاه پیام نور صفادشت علوم تربیتی میخوندم ولی وسطش ول کردم بع که خواستم دوباره ادامه بدم گفتن کل شهریه پابت این مدت رو باید بدی منم کلا بیخیال شدم.الان شاغل هستم و دوست دارم درس بخونم آیا میتونم دانشگاه علمی کاربردی رشته جدید انتخاب کنم و ادامه تحصیل بدم؟چون شاغلم سر کلاس هم نمیتونم برم فقط واسه امتحانات گفتن بهم مرخصی میدن.خواهش میکنم راهنماییم کنید و جواب رو به جیمیل من بفرستید

    • ایران مشاوره

      سلام شما حتما باید انصراف خود را به دانشگاه اولیه اعلام کنید تا مجدد بتوانید در دانشگاه جدید تحصیل کنید.

  11. علی

    سلام. اگه من شعریور بتونم درسام رو پاس کنم و دیپلم بگیرم میتونم برم دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم؟

    • ایران مشاوره

      سلام در صورت باز بودن سایت ثبت نامی میتوانید ثبت نام انجام دهید.

دریافت مشاوره