خانه علمی کاربردی هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

راهنمای پرداخت هزینه ی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۴۰۲

هرساله داوطلبان زیادی به ویژه از میان جامعه شاغلان، اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می کنند، چرا که نحوه تحصیل در این دانشگاه به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی علاقه مندان می باشد. ثبت نام اولیه در دوره های کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی همانند ثبت نام سایر دانشگاه ها دارای هزینه اولیه می باشد که داوطلبان بایستی مبلغ مورد نظر را به صورت اینترنتی از طریق سایت مربوطه پرداخت نمایند.

تمامی مراحل پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان sanjesh.org انجام می پذیرد.

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله اقدام به پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می نماید. متقاضیان پذیرش بدون کنکور این دانشگاه می بایست در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نمایند و با خرید کارت اعتباری ثبت نام نسبت به پرداخت هزینه نام نویسی اقدام نمایند.

در سال گذشته مبلغ قابل پرداخت برای نام نویسی 75 هزار تومان بود که سال جاری حتما با افزایش قیمت مواجه خواهد شد اما به دلیل عدم انتشار دفترچه ثبت نامی جدید هنوز قیمت دقیق آن مشخص نمی باشد و در حال حاضر اطلاعاتی از هزینه ثبت نام در دسترس نیست. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام دانشگاه علمی کاربردی از جدید ترین اخبار مربوطه اطلاع یابید.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

هر فرآیندی از زمان مشخصی برخوردار است که اطلاع از آن لازم و ضرروی است حال آنکه زمان پرداخت هزینه ثبت نام کنکور دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی است؟ هنگامی که لینک های ثبت نامی باز می شوند و شما قادر به ورود به آن هستید همان زمانی که است که می بایست هزینه نام نویسی را پرداخت کنید.

سازمان سنجش کشور تاریخ نام نویسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را در مقطع کارشناسی ناپیوسته از 5 الی 11 شهریور ماه و در مقطع کاردانی از 7 الی 13 شهریور 1402 اعلام کرده است. پرداخت این هزینه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در سایت سازمان سنجش انجام می شود. البته لازم به ذکر است که داوطلبان بایستی با توجه به مقطع مورد نظر خود، بر روی لینک مربوط به دوره کاردانی و یا کارشناسی کلیک کنند و مراحل نام نویسی و پرداخت هزینه را سپری نمایند که در ادامه فرآیند مربوطه به واریز وجه ثبت نام بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی به صورت یکسان انجام می شود که در ادامه مراحل آن ذکر شده است.

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و بر روی گزینه “جامع علمی کاربردی” در منوی سمت راست کلیک نمایید.

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مرحله اول

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مرحله دوم

  • در صفحه ای که پیش روی شما باز می شود، الزامی است که کلید “خرید کارت اعتباری” را بفشارید.

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مرحله سوم

  • سپس صفحه زیر برایتان باز خواهد شد که بایستی اطلاعات خود را به درستی در فیلدها وارد نمایید و در آخر دکمه “تایید و ادامه” را بفشارید.

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مرحله چهارم

  • بعد از ثبت اطلاعات، یک شماره پیگیری در اختیار شما قرار خواهد گرفت که لازم است جهت تکمیل فرآیند نام نویسی، این کد را به همراه داشته باشید. در آخر نیز لینک مربوط به مطالعه شرایط و کلید “ادامه روند پرداخت” را بفشارید.

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مرحله پنجم

  • در صفحه جدید، شما به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک متصل می شوید که می بایست اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه “پرداخت” کلیک نمایید.

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مرحله ششم

داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در این دانشگاه هستند، می بایست دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت نموده و پس از مطالعه کامل آن و احراز شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع تحصیلی مورد نظر خود در بازه زمانی معین اقدام نمایند.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ به چه میزان است؟

مبلغ نام نویسی برای نیمسال مهر ماه ۱۴۰۲ هنوز از سایت سازمان سنجش مشخص نشده است ولی در سال گذشته این مبلغ 75 هزار تومان بود.

2- زمان پرداخت هزینه ثبت نام مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲چه تاریخی است؟

همزمان با شروع نام نویسی آن که در مقطع کارشناسی ناپیوسته 5 الی 11 شهریور و در مقطع کاردانی از 7 لغایت 13 شهریور ماه می باشد.

3- نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به چه شکل است؟

پرداخت این هزینه به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org امکان پذیر است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. سارا

    سلام شهریه ثابت دانشگاه علمی کاربردی برای کارشناسی ناپیوسته چقدر هست حدودا هر ترم؟ برای رشته نرم افزار

  2. f..

    سلام نتایج علمی کاربردی کی میاد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام , در حال حاضر اطلاعیه خاصی مبنی بر انتشار نتایج دانشگاه علمی کاربردی اعلام نشده است . و با در نظر گرفتن تجارب سال های گذشته معمولا نتایج نیمه دوم شهریور اعلام می شود . شما همچنین جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج می توانید عضو کانال تلگرام انتخاب رشته باشید .

دریافت مشاوره