خانه اخبار تحصیلی کنکور فرهنگیان زمان ثبت نام ورودی های دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

زمان ثبت نام ورودی های دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

زمان ثبت نام ورودی های دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

فرآیند ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ و تکمیل اطلاعات ورودی های این دانشگاه در سامانه psd.cfu.ac.ir امکان پذیر است.

شروع ثبت نام و تکمیل اطلاعات ورودی های دانشگاه فرهنگیان 1402

با توجه به آمار پذیرفته شدگان در رشته های دانشگاه فرهنگیان، فرآیند ثبت نام برای ورودی های این دانشگاه از روز شنبه 18 شهریور ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. تمام ورودی های جدید این دانشگاه می توانند برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود وارد سامانه psd.cfu.ac.ir شوند.

با توجه به گفته های معاونت نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان، بررسی صلاحیت عمومی و اختصاصی داوطلبان پذیرفته شده دو برابر ظرفیت این دانشگاه در پردیس های دانشگاه فرهنگیان نیز از تاریخ 19 شهریور ماه 1402 شروع می شود.

مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام

  • تمام داوطلبان پذیرفته شده دو برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان برای ورود به سامانه psd.cfu.ac.ir باید برای بخش کاربری از “کد ملی” و برای رمز عبور خود نیز از “شماره شناسنامه” استفاده کنند.
  • بعد از ورود به بخش کاربری باید اطلاعات بخش های شناسایی و شناسنامه ای، اطلاعات تحصیلی مقطع متوسطه و آدرس و شماره تلفن به همراه اطلاعات و مدارک مورد نیاز که از قبل آماده شده است را ثبت و بارگذاری کرد.
  • مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه شامل فایل عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی و تصویر صفحه اول شناسنامه با فرمت jpg و حداکثر 2 مگابایت می باشد.
  • مدارک تحصیلی لازم نیز شامل تصویر کارنامه آزمون سراسری ۱۴۰۲ سازمان سنجش ، تصویر ریز نمرات دوره متوسطه دوم و تصویر مدرک دیپلم یا گواهی موقت با فرمت jpg یا pdf و حداکثر ۲ مگابایت می باشد که باید در سامانه بارگذاری شوند.
  • هزینه شرکت در مصاحبه ارزیابی تکمیلی، 2.140.000 ریال است که باید بعد از ورود به پنل کاربری اقدام به پرداخت اینترنتی آن کرد.
  • اگر داوطلبان در زمینه های مختلف (کسب مقام در مسابقات، المپیادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی) دارای مدارک یا درجه هایی هستند، باید اطلاعات آن را هنگام ثبت نام بارگذاری کنند.
  • همچنین اگر داوطلبی در زمینه های مختلف علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری دارای مدارک و گواهینامه هایی معتبر در شاخص های تعیین شده باشد، می‌تواند اطلاعات و مدارک آن را در این بخش ثبت نماید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره