خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی سومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار می شود؟

سومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار می شود؟

سومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار می شود؟

با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده توسط برخی از خبرگزاری های معتبر، زمان سومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ نیز اعلام شد.

سومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 چه زمانی برگزار می شود؟

در سومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ که در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، یک هزار درمانگر و نیروی گفتار درمانی جهت استخدام در سازمان ها و وزارتخانه های مرتبط با این مرکز، پذیرش شوند. مدارس استثنایی شامل 7 گروه از دانش‌آموزان ناشنوا، نابینا، کم‌توان ذهنی، معلول جسمی حرکتی، دارای اختلالات رفتاری، دارای اختلالات یادگیری و چند معلولیتی می باشند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در این زمینه عنوان کرد که یکی از پیش نیازهای مهم کودکان استثنایی در مدارس، استفاده از نیروهای مناسب جهت آموزش می باشد که در حال حاضر تعداد این نیروها کم بوده و بسیاری از آنها نیز در آستانه بازنشستگی می باشند.

زمان برگزاری آزمون

طبق گفته های رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 جهت استخدام نیروهای لازم در مراکز توانبخشی و استثنایی تا 31 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و آزمون نیز در روزهای 20 یا 21 مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون

طبق گفته ایشان، زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 نیز دو هفته بعد از تاریخ برگزاری آزمون خواهد بود که پذیرفته شدگان در مرحله اول، سه برابر ظرفیت پذیرش جهت شرکت در مصاحبه دعوت خواهند شد. بخش مصاحبه یا ارزیابی تکمیلی دارای سهم 60 درصدی در نتایج کنکور می باشد.

نکات و شرایط

  • افرادی که دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکترای کاردرمانی و گفتار درمانی هستند و همچنین دانشجویان ترم آخر که حداکثر تا سه ماه بعد از آخرین روز ثبت‌نام در آزمون که 31 شهریور ماه است، فارغ‌ التحصیل می‌شوند، شرایط شرکت در این آزمون را دارند.
  • سربازان نظام وظیفه ای که خدمت سربازی آنها تا حداکثر سه ماه بعد از آخرین روز ثبت نام که 31 شهریور ماه ۱۴۰۲ است، به اتمام می رسد، می توانند در آزمون شرکت کنند.
  • کسانی که در این آزمون پذیرش می شوند، باید یک دوره یکساله آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان و در کنار کار خود شرکت کنند. این افراد ابتدا به مدت 5 سال استخدام پیمانی خواهند شد و بعد از این دوره به عنوان نیروی رسمی آموزش و پرورش استخدام خواهند شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی