خانه استخدام بانک ها زمان مصاحبه استخدام بانک سینا ۱۴۰۲

زمان مصاحبه استخدام بانک سینا ۱۴۰۲

مصاحبه استخدام بانک سینا
زمان مصاحبه استخدام بانک سینا ۱۴۰۲

متقاضیان استخدام بانک سینا پس از اعلام نتایج استخدام بانک سینا و کسب حدنصاب، در صورت تایید مدارک ارسالی، فراخوانی مبنی بر دعوت به مصاحبه حضوری دریافت خواهند کرد. نظر به اینکه عدم شرکت به موقع در مصاحبه به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد، آگاه سازی داوطلبان از فرآیند مصاحبه از اهمیت بالایی برخوردار است. البته با توجه به این که قبول شدگان مرحله اول از حوزه های مختلف هستند، احتمال می رود فرآیند مصاحبه نیز مانند امتحان کتبی برای همه در یک روز مشخص برگزار نشود. زمان دقیق برگزاری آزمون در سایت استخدام بانک سینا منتشر خواهد شد.

مصاحبه حضوری بانک سینا حدودا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه برگزار خواهد شد.

زمان مصاحبه استخدام بانک سینا 1402

زمان برگزاری جلسه مصاحبه استخدام بانک سینا 1402 یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه خواهد بود. اما تا به این لحظه زمان دقیقی برای این فرایند اعلام نشده است. لیکن با توجه به روند برگزاری آزمون و مصاحبه در سال های اخیر، و نظر به اینکه زمان مصاحبه معمولا دو ماه پس از آزمون کتبی می باشد انتظار می رود مصاحبه استخدامی بانک سینا در بهمن ماه سال جاری انجام شود. با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره از اخبار و همچنین تاریخ های دقیق مراحل استخدامی مطلع شده و در زمان مناسب اقدام لازم را به عمل آورید.

شایان ذکر است تاریخ دقیق تمام مراحل مصاحبه بانک سینا از جمله زمان مصاحبه و اعلام نتایج نهایی، در سایت رسمی بانک مذکور به نشانی sinabank.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه مصاحبه استخدام بانک سینا 1402

دعوت شدگان به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی بانک سینا، به صورت سه برابر ظرفیت هستند. به این معنی که صرف دعوت شدن به این مرحله به معنای قبولی نهایی متقاضیان نیست و آن ها باید موفق به کسب امتیازات لازم طی مراحل گزینش شوند.

به طور کلی گزینش در مرحله مصاحبه، دارای سه مرحله شامل معاینات پزشکی و آزمون شفاهی است. در ادامه پیرامون هر یک از این دو مرحله توضیحاتی ارائه شده است.

بررسی و تایید مدارک

داوطلبان می بایست پیش از مصاحبه، اصل تمامی مدارک هویتی و تحصیلی خود را به بانک مربوط، ارسال نمایند تا صحت مشخصات ثبت نامی مورد بررسی و تایید قرار گیرد. بدیهی است هرگونه تناقض میان مدارک و اطلاعات فرم نام نویسی موجب رد شدن متقاضی در این مرحله خواهد شد.

معاینات پزشکی

ضمن اینکه برخورداری از دانش و اطلاعات کافی برای پذیرش در آزمون ضرورت دارد، برخورداری از سلامت کامل برای انجام وظیفه محوله نیز اهمیت دارد.

مرحله معاینات پزشکی معمولا معاینات مرتبط با چشم پزشکی، شنوایی سنجی، دندان پزشکی، قد و وزن را شامل می شود. در صورتی که پس از برررسی های لازم، متقاضیان از نظر سلامت در وضعیت مناسبی قرار داشته باشند، می توانند وارد دیگر مراحل شوند.

مصاحبه حضوری و آزمون شفاهی

نظر به اینکه خدمت در قامت بانکدار دقت و حساسیت زیادی می طلبد، فرآیند پذیرش متقاضیان در این شغل، حساسیت های زیادی به دنبال دارد. در همین راستا متقاضیانی که در آزمون کتبی موفق به کسب حد نصاب نمره لازم شده اند و برخورداری از علم و دانش آن ها به اثبات رسیده و همینطور از سلامت جسمانی و روحی برخوردار می باشند، بایستی از نظر معیارهای اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی و نیز دانش بانکی مورد سنجش قرار گیرند.

مدارک لازم در مصاحبه آزمون استخدامی بانک سینا 1402

همانطور که پیش تر اشاره شد تایید مدارک ارسالی داوطلب از سوی بانک سینا پیش مقدمه ای بر شرکت در مصاحبه حضوری می باشد. مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به شرح زیر می باشد:

  • چند قطعه عکس پرسنلی ۴*۳
  • اصل شناسنامه + کپی از تمامی صفحات آن
  • اصل کارت ملی + کپی از پشت و روی ان
  • تکمیل فرم پیوست آمادگی برای بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی
  • اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)
  • اصل و کپی مدارک و مستندات مربوط به تایید مندرجات فرم استشهاد محل سکونت (تنها داوطلبانی مجاز به ثبت نام در آزمون هستند که دارای شرایط بومی بودن در استان مورد تقاضا باشند)
  • اصل وکپی کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان
  • تکمیل فرم مربوط به اشتغال به مدت 5 سال در شهر مورد تقاضا

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی بانک سینا 1402 

متقاضیانی که بتوانند در فیلترهای تعیین شده برای استخدام، بالاترین امتیاز را کسب کنند، به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام می شوند. حساس ترین این فیلترها در پرسش و پاسخ های آزمون شفاهی رونمایی خواهد شد. پرتکرارترین و مهم ترین سوالات گزینش بانک عبارت از:

  • سوالات خودشناسی
  • سوالات عقیدتی
  • سوالات سیاسی و اجتماعی
  • سوالات مرتبط با میزان تسلط بر کامپیوتر
  • سوالات تخصصی در حیطه رشته تحصیلی داوطلب
  • سوالات در خصوص دانش بانکی
  • سوالات در خصوص فعالیت ها،مهارت ها و رزومه کاری داوطلب

 

 

سوالات متداول

1- آیا زمان مصاحبه استخدام بانک سینا در سال 1402مشخص شده است؟

خیر، با توجه به این که آزمون کتبی اخیرا برگزار شده، هنوز زمان مصاحبه اعلام نشده است و احتمالا پس از اعلام نتایج مرحله اول مشخص خواهد شد.

2- اعلام نتایج مصاحبه بانک سینا در سال 1402 چه زمانی و از چه طریقی اعلام می شود؟

تاریخ دقیق آن در سال جاری هنوز مشخص نیست، اما معمولا یک هفته پس از اتمام فرایند مصاحبه و در سایت استخدام بانک سینا، اسامی پذیرفته شدگان قابل مشاهده است.

3- آیا سوالات مصاحبه از منابع خاصی طرح می شود؟

مصاحبه حضوری بانک ها بر خلاف آزمون کتبی منبع ثابت و مشخصی ندارد؛ اما بیشتر پرسش ها حول محور مسائل عقیدتی _ سیاسی و اطلاعات عمومی است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک