خانه آزمون استخدامی زمان مصاحبه استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲

زمان مصاحبه استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲

محل مصاحبه استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲
زمان مصاحبه استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲

شرکت نفت به جهت جذب افراد مستعد و توانمند برای این سازمان، هر چند سال یک بار آزمونی برگزار می کند. داوطلبان واجد شرایط استخدام شرکت نفت پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی، باید در مصاحبه حضوری نیز شرکت کرده و پس از اعلام نتایج نهایی از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود اطلاع یابند. ارزیابی تکمیلی در دو مصاحبه فنی و روانشناختی صورت می گیرد که کسب حداقل 40 درصد امتیاز مصاحبه فنی الزامی است.

زمان مصاحبه استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲ درحال حاضر اعلام نشده است.

زمان مصاحبه استخدام شرکت نفت 1402

متقاضیانی که با مطالعه منابع آزمون استخدامی شرکت نفت در مرحله اول این آزمون یعنی آزمون کتبی شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کرده باشند، این امکان را دارند تا در مصاحبه حضوری نیز شرکت نمایند. آزمون کتبی در تاریخ 29 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار گشت اما در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر تاریخ دقیق مصاحبه استخدام شرکت نفت منتشر نشده است.

با این حال احتمال می رود پس از اعلام نتایج اولیه، زمان مصاحبه نیز اعلام گردد. همچنین دریافت دعوت نامه های ارزیابی تکمیلی از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org امکان پذیر می باشد. می توانید برای اطلاع یابی در اسرع وقت از زمان مصاحبه استخدام شرکت نفت 1402 کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره را دنبال نمایید.

زمان مصاحبه استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲
عنوانتاریخ برگزاری
کنترل مدارک پذیرفته شدگانتاریخ دقیقی اعلام نشده است.
ارزیابی تکمیلی (مصاحبه فنی و روانشناختی)تاریخ دقیقی اعلام نشده است.

نکته: مصاحبه شرکت نفت خلیج فارس همانند دیگر شرکت های این سازمان می باشد.

محل مصاحبه استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، افراد برای اشتغال در رشته های مورد نیاز استخدام شرکت نفت می بایست در گزینش استخدام شرکت نفت که به صورت چند مرحله ای انجام می پذیرد، شرکت کنند. متقاضیانی که موفق به کسب نمره حد نصاب آزمون کتبی شده اند، می بایست با دنبال نمودن اطلاعیه های مربوط به این سازمان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از شرایط و نحوه برگزاری مصاحبه حضوری اطلاع یابند تا بتوانند در اسرع وقت سایر مراحل لازم را نیز انجام دهند.

درحال حاضر محل برگزاری مصاحبه استخدام شرکت نفت اعلام نشده است. گمان می رود محل و زمان مصاحبه پس از اعلام نتایج آزمون کتبی منتشر شود. برای مشاهده اطلاعیه های مرتبط با محل برگزاری مصاحبه استخدام شرکت نفت، پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره را دنبال نمایید.

نکته: در روز برگزاری مصاحبه شرکت نفت، داوطلبان باید اصل و کپی تمام مدارک نظیر مدرک تحصیلی به درج معدل، کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت و… را به همراه داشته باشند.

سوالات و مراحل مصاحبه استخدام شرکت نفت 1402

متقاضیان استخدام شرکت نفت در سال ۱۴۰۲ نیز می بایست پس از قبولی در نتایج اولیه خود، در مصاحبه استخدامی شرکت نمایند. طبق اطلاعیه ای که در دفترچه ثبت نام این آزمون منتشر شده، مرحله مصاحبه شامل دو بخش مصاحبه فنی و مصاحبه روانشناختی است. مراحل مصاحبه شامل کنترل مدارک متقاضیان پذیرفته شده در مرحله اول، دریافت دعوت نامه از طریق سایت سازمان سنجش، شرکت در مصاحبه فنی و روانشناختی، معاینات پزشکی، عدم سوء پیشینه و تست اعتیاد می باشد.

وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش شرکت کنندگان پس از گذراندن تمامی این مراحل اعلام خواهد شد. کسب نمره کمتر از 40 درصد در مصاحبه فنی غیرقابل قبول است که البته کسب نمره 40 درصد به بالا نیز لزوما باعث پذیرفته شدن شرکت کننده نمی شود. بلکه جمع نمره های کسب شده از آزمون کتبی، مصاحبه فنی و مصاحبه روانشناختی و باقی مراحل، ملاک پذیرش داوطلب قرار داده خواهد شد.

سوالات گزینش استخدام شرکت نفت

  1. مصاحبه فنی و تخصصی: اولین مرحله از مصاحبه استخدام شرکت نفت، مصاحبه فنی می باشد. متقاضیان می بایست در زمان و مکان اعلام شده توسط این سازمان، در محل حضور یافته و در آن شرکت نمایند. هدف از مصاحبه فنی، بررسی مقدار تخصص داوطلب است، بنابراین در این مرحله سوالاتی در زمینه توانمندی و قابلیت های مربوط به رشته تحصیلی متقاضیان و تجارب کاری و یا فعالیت های مرتبط با تخصص هر داوطلب پرسیده خواهد شد.
  2. مصاحبه روانشناختی: در این کرحله هر فرد از نظر میزان تعامل و سازگاری، چگونگی استفاده از مهارت های اجتماعی و همچنین مقابله با بحران بررسی خواهد شد. لازم به ذکر است، آزمون کتبی 70 درصد و مصاحبه فنی 30 درصد در نتایج نهایی آزمون استخدام شرکت نفت تاثیر خواهند داشت.

 

سوالات متداول

1- زمان برگزاری مصاحبه استخدام شرکت نفت 1402 چه تاریخی است؟

درحال حاضر این تاریخ مشخص نشده است اما احتمال می رود پس از انتشار نتایج اولیه، اعلام گردد.

2- محل برگزاری مصاحبه استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲ کجا می باشد؟

تاکنون محل برگزاری مصاحبه استخدام شرکت نفت 1402 اعلام نشده است.

3- مصاحبه استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲ دارای چند مرحله می باشد؟

مصاحبه استخدام شرکت نفت شامل دو مرحله مصاحبه فنی و مصاحبه روانشناختی می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی