خانه آزمون استخدامی سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت | jazb.aac.behdasht.gov.ir

سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت | jazb.aac.behdasht.gov.ir

سامانه استخدام هیات علمی وزارت بهداشت
سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت

مرکز جذب هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به منظور جذب هیات علمی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها، دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته، اقدام به استخدام داوطلبان واجد شرایط می نماید. مطابق با هجدهمین فراخوان جذب و استخدام اعضای هیات علمی وزارت بهداشت، ثبت نام داوطلبان به صورت متمرکز انجام می پذیرد و آن ها می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت مربوطه، مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

لینک مستقیم ثبت نام در سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت

jazb.aac.behdasht.gov.ir

مراحل ثبت نام هیات علمی وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق سامانه jazb.aac.behdasht.gov.ir انجام می شود.

معرفی سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت 

پس از مشخص شدن تاریخ انجام فرآیند ثبت نام هجدهمین فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت، داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت jazb.aac.behdasht.gov.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

پیش از ورود به سامانه ثبت نام لازم است تا از داشتن شرایط جذب هیات علمی وزارت بهداشت جهت استخدام، اطمینان حاصل نمایید. بدین منظور توصیه می کنیم حتما قبل از اقدام به ثبت نام، آگهی هجدهمین دوره فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت را از سایت مذکور دریافت و مطالعه نمایید تا علاوه بر آشنایی با شرایط عمومی و اختصاصی آن، از دیگر قوانین و مقررات مربوطه نیز آگاه شوید.

یکی از مراحل ثبت درخواست در سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت، ارائه مدارک مورد نیاز می باشد. داوطلبان می بایست از مدارک مندرج در سایت مربوطه مطابق با مشخصات لازم اسکن تهیه نمایند و پس از تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی، فایل اسکن شده مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند. پس از اتمام مراحل ثبت نام، سامانه یک کد پیگیری در اختیار شما قرار می دهد که لازم است آن را نزد خود نگه دارید. به منظور پیگیری و یا اصلاح درخواست ثبت شده خود در سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت، ارائه کد پیگیری به همراه کد ملی الزامی می باشد. دقت داشته باشید در صورت اصلاح اطلاعات و یا مدارک، حتما در انتهای صفحه روی دکمه ذخیره کلیک نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت 

داوطلبانی که تمایل دارند تا در هجدهمین فراخوان استخدامی هیات علمی وزارت بهداشت شرکت نمایند، پس از تکمیل فرم ثبت نام در سامانه اینترنتی جذب هیات علمی وزارت بهداشت، باید نسبت به بارگذاری و اسکن مدارک خود در سامانه اقدام نمایند. این مدارک به شرح زیر می باشند.

  1. تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  2. از پرسشنامه خود اسکن تهیه نمایید. (حتما فایل مربوطه را دریافت نموده و پس از تکمیل، اسکن پرسشنامه را از طریق همین سامانه ارسال نمایید.) 
  3. آخرین حکم کارگزینی (مستخدمین رسمی و پیمانی کشوری، متعهدین خدمت اعضای هیات علمی)
  4. تصویر عکس مربوط به وضعیت ایثارگری، به تاریخ جدید
  5. تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه
  6. تصویر کارت پایان خدمت یا مدافیت دائم دوره خدمت سربازی (مخصوص آقایان)
  7. تصویر گواهی رتبه های برتر در دانشنامه در صورت دارا بودن
  8. تصویر مدرکی که نخبه بودن شرکت کننده را اعلام نماید. (مخصوص متقاضیانی که عضو بنیاد ملی نخبگان می باشند)
  9. تصویر مدارک مرتبط با سوابق فرهنگی اجتماعی
  10. عکس از داوطلب به صورت تمام رخ
  11.  شرح فعالیتهای علمی انجام یافته (C.V) که لازم است پس از دریافت جداول 12 گانه، در فایل دریافتی تکمیل و سپس به صورت یک فایل PDF ذخیره و به عنوان اطلاعات جداول 12 گانه ارسال گردد. ضمنا مستندات مربوطه هر کدام به عنوان یک فایل JPG به عنوان مستندات جداول 12 گانه با شرح مربوطه ارسال شود. 
  12. موافقت کتبی سازمان متبوع در مورد کارمندان غیر هیات علمی دولت و مستخدمین کشوری
  13. موافقت دانشگاه مبدا در صورتی که بورسیه یا متعهد به دانشگاه خاصی هستید و تمایل دارید در فراخوان دانشگاه دیگری شرکت نمایید.
  14. تصویر گواهی پایان تعهدات برای ضریب k (داوطلبانی که انجام داده باشند.)
  15. تصویر از گواهی موافقت کمیسیون مشترک آموزش و درمان وزارت متبوع برای ضریب k (برای کسانی که تعهدات خود را به صورت درمانی انجام داده اند)
  • تبصره یک: ارائه گواهی یا موافقت نامه کمیسون برای متخصصین بالینی الزامی می باشد.
  • تبصره دو: ارائه گواهی نامه معاونت درمان دانشگاه برای متخصصین بالینی که کمتر از شش ماه از تعهدات درمانی باقی مانده است، الزامی می باشد.
فایل های مورد نیاز جهت تکمیل و بارگذاری در سامانه 
دانلود فایل پرسشنامه هیات اجرایی جذب دانشگاه 

(به محض انتشار، لینک فوق فعال می گردد.)

دانلود فایل جداول اطلاعاتی 12 گانه 

همچنین مدارک زیر نیز برای گذراندن مرحله مصاحبه داوطلب الزامی می باشد.

  1. تصویر تاییدیه معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در ارتباط با ثبت اختراع جهانی مطابق با استاندارد های (US pattent و Euro pattent)
  2. ارسال تاییدیه معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در دستیابی و فروش دانش فنی
  3. ارسال گواهی مورد تایبد و معتبر، در صورت داشتن سابقه تدریس
  4. فرستادن مدرک معتبر در صورت مجری بودن یا همکاری کردن در پروژه های پژوهشی
  5. ارسال مستندات مربوط به جداول 12 گانه که می بایست هر کدام در یک فایل jpg و عنوان مربوط به جداول 12 گانه و مشخص نمودن این که شرح ذکر شده، برای کدام جدول می باشد.
  • داوطلبین عزیز توجه نمایند که فایل های ارسالی در غالب jpg ارسال گردد و علاوه بر نوع مدرک، یک عنوان نیز مشخص نمایند. برای مثال. نوع: مدارک مربوط به واجد الشرایط بودن/ توضیحات: آخرین مدرک تحصیلی
  • فایل های ارسالی باید حجم کمتر از 500 کیلو بایت را داشته باشند.
  • در صورتی که حجم فایل شما بالاتر از حد مذکور بود، می توانید آن را به فایل های کم حجم تبدیل نموده و ارسال نمایید.
  • توجه نمایید که فرستادن مدارک ذکر شده در بخش مصاحبه، در مرحله اول الزامی نمی باشد اما بعد از بررسی مدارک اولیه، ارسال آن ها برای مصاحبه و ثبت امتیازات علمی اجباری می باشد.

نحوه ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت 

برای این که بتوانید مراحل مربوطه به ثبت نام خود برای استخدام در هیات علمی وزارت بهداشت را به انجام برسانید، می بایست به سامانه اینترنتی جذب هیات علمی وزارت بهداشت، مراجعه نموده و با طی نمودن مراحل فوق و بارگذاری مدارک خود، منتظر اعلام نتایج پذیرفته شدن یا عدم پذیرش برای استخدام باشید.

  • ابتدا به سایت اینترنتی jazb.aac.behdasht.gov.ir مراجعه نمایید و و در قسمت پایین صفحه اول، رو آیکون “جذب اعضای هیات علمی” کلیک نمایید.مرحله اول ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت
  • در صفحه جدیدی که باز می شود، عبارت “فرم ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی” را انتخاب نمایید.مرحله دوم ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت
  • در مرحله بعد، صفحه ای مانند تصویر زیر، به نمایش درمی آید که می بایست گزینه “شروع ثبت نام در فراخوان هجدهم جذب هیات علمی وزارت بهداشت” کلیک نمایید.
    مرحله سوم ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت
  • کادر های اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید. (تکمیل کادر های ستاره دار، الزامی می باشد.)
    مرحله چهارم ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت
  • در این بخش، تیک های مربوط به اطلاعات عضویت در هیات علمی را انتخاب کنید.
    مرحله پنجم ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت
  • در این قسمت می بایست اطلاعات مرتبط با اولویت های انتخابی خود به جهت استخدام را به دقت تکمیل نمایید.
    مرحله ششم ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت
  • اطلاعات خواسته شده مربوطه به سوابق تحصیلی خود را وارد نمایید و در صورت نیاز، با انتخاب گزینه “اضافه کردن سطر به مشخصات سوابق تحصیلی”، سطر دیگری برای وارد نمودن اطلاعات تحصیلی، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
    مرحله هفتم ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت
  • وضعیت ایثارگری و سوابق فرهنگی اجتماعی خود را مشخص نمایید و پس از آن کادر های مربوط به آدرس محل سکونت خود را کامل نمایید.
    مرحله هشتم ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت
  • در این مرحله، تمامی مدارکی که می بایست در سامانه بارگذاری شود را با ویژگی های خواسته شده، و فشردن دکمه “ارسال فایل” و به صورت اسکن شده بارگذاری می نمایید و در مرحله پایانی دکمه “ذخیره و دریافت کد رهگیری” را انتخاب کنید.مرحله نهم ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت
  • دقت کنید که دریافت کد رهگیری از سامانه، به معنای تکمیل مراحل ثبت نام می باشد و با استفاده از آن می توانید در صفحه سوم ورود و با وارد کردن “کد رهگیری” و “کد مالی”، از قسمت نشان داده شده در تصویر، نتایج خود را پیگیری نمایید.مرحله دهم ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت

در صورتی که در انجام هر یک از مراحل خودف دچار مشکل گشتید، می توانید با متخصصان مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید و راهنمایی شوید.

دانشگاه ها پس از اتمام مهلت ثبت نام، سه ماه فرصت دارند تا درخواست و مدارک متقاضیان را بررسی و نتایج آن را به وزارت بهداشت ارسال نمایند و وزارت بهداشت پس از دریافت اطلاعات مذکور حداکثر پس از 45 روز نتایج نهایی را اعلام می کند. به طور کلی و با توجه به تجربه سال های گذشته، وزارت بهداشت در بازه زمانی دو تا سه هفته ای نتایج فراخوان را اعلام می کند. بنابراین انتظار می رود نتایج نهایی این فراخوان تا پایان امسال منتشر شود و اعضای هیات علمی جدید از سال آینده در دانشگاه ها استخدام شوند.

 

سوالات متداول

1- مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در سامانه جذب هیئت علمی چیست؟

شما می توانید با ارسال مدارک ذکر شده در مقاله فوق در غالب jpg و حجم کمتر از 500 کیلوبایت برای ثبت نام خود در دوره جذب هیات علمی وزارت بهداشت اقدام نمایید.

2- آدرس اینترنتی سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت چیست؟

شما می توانید به این سامانه از طریق آدرس الکترونیکی jazb.aac.behdasht.gov.ir، مراجعه نمایید.

3- سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت چه کاربردی دارد؟

در این سامانه، فراخوان جذب هیات علمی برای وزارت بهداشت ارائه می گردد و اقدامات مربوط به استخدام افراد واجد شرایط انجام می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی