خانه سامانه و سایت eduold.uast.ac.ir | سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی

eduold.uast.ac.ir | سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی

سایت سجاد دانشگاه علمی کاربردی
سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی | eduold.uast.ac.ir

دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با برگزاری دوره هایی با هدف افزایش مهارت تخصصی و حرفه ای فارغ التحصیلان در مقاطع کاردانی و کارشناسی، دانشجو می پذیرد. این دانشگاه نیز مانند سایر دانشگاه های کشور برای خدمات غیر حضوری مورد نیاز دانشجویان سامانه ای به نام سجاد ایجاد کرده است که اخیرا به سامانه جامع هم آوا تبدیل شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ورود به این سایت و امکانات آن، تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

 

لینک مستقیم ورود به سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی

eduold.uast.ac.ir

 

 محصلین دانشگاه علمی کاربردی می توانند از این پس به جای سامانه سجاد به نشانی eduold.uast.ac.ir، به سایت هم آوا مراجعه نمایند.

معرفی سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی

سامانه سجاد از ابتدا با هدف ارائه خدمات ایترنتی بهینه در خصوص امور دانشجویی به محصلین دانشگاه علمی کابردی ایجاد شد که همه دانشجویان می توانستند از امکانات آن بهره مند شوند. لازم به ذکر است در سال های اخیر سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی جایگزین سامانه سجاد شده است که خدمات بسیار زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد اما سامانه سجاد نیز همچنان برای دانشجویان ورودی قدیم و اساتید و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی در دسترس و قابل استفاده است. برخی از خدمات سامانه سجاد شامل موارد زیر می شوند.

  • پرداخت شهریه و تسویه حساب برای هر ترم
  • ثبت نام اصلی، انتخاب واحد، حذف و اضافه
  • درخواست مهمانی / درخواست انتقالی
  • درخواست انصراف و یا مرخصی دانشجویان و کارکنان
  • مشاهده ریز نمرات و کارنامه ترمی و کلی به همراه جزئیات
  • نمایش و امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات
  • ثبت و ویرایش درخواست تدریس برای متقاضیان تدریسی که تقاضایی در این خصوص به دانشگاه علمی کاربردی ارائه داده اند.
  • پیگیری صدور دانشنامه فارغ التحصیلان و سایر خدمات مربوط به امور فراغت از تحصیل دانشجویان

نحوه ورود به سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی

اگر می خواهید از امکاناتی که در خصوص سامانه سجاد پیش تر از این در مقاله به آن ها اشاره کردیم استفاده کنید، می توانید با استفاده از نام کابری و رمز عبور خود، مطابق با مراحل زیر وارد سامانه شده و از خدمات اینترنتی این سامانه بهره ببرید.

  • ابتدا وارد سامانه سجاد به نشانی eduold.uast.ac.ir شده و پس از درج نام کاربری و رمز عبور خود، کلید ورود را بفشارید.

مرحله اول ورود به سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی

  • بعد از ورود به سامانه با صفحه ای مشابه با عکس زیر مواجه می شوید که می توانید بسته به نیاز خود بر روی یکی از پنجره ها کلیک نمایید.

مرحله دوم ورود به سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی جایگزین سامانه سجاد

با افزایش تعداد متقاضیان رشته های مختلف دانشگاه علمی کاربردی، این مرکز علمی اقدام به ایجاد سامانه جدید با زیر ساخت های بهتر جهت استفاده دانشجویان از خدمات اینترنتی کرد. در حال حاضر هم آوا علاوه بر اینکه خدمات سامانه سجاد را با سرعت بیشتری به افراد ارائه می دهد، امکانات بیشتری نظیر دریافت تمام سوابق تحصیلی خود، رزرو غذا و بسیاری موارد دیگر دارد. با این حال هر دو سامانه در حال حاضر در دسترس کاربران است و دانشجویان در صورت لزوم می توانند از سامانه سجاد نیز استفاده کنند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا، در کنار سامانه ریلاین، سامانه سما لایو دانشگاه علمی کاربردی نیز برای آموزش و آزمون های آنلاین ایجاد شده و شما می توانید از لینک های داده شده برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دو سامانه استفاده کنید.

همچنین درصورتی که می خواهید کارنامه ترم خود را از طریق سایت هم آوا مشاهده نمایید، بر روی لینک راهنمای مشاهده نمرات در سامانه هم آوا جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

سوالات متداول

1- چگونه می توان وارد سایت سجاد دانشگاه علمی کاربردی شد؟

دانشجویان می توانند یا مراجعه به سایت eduold.uast.ac.ir با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه سجاد شوند.

2- آیا هم اکنون دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از سایت سجاد استفاده می کنند؟

خیر به دلیل یکپارچه سازی دو سامانه سجاد و هم آوا، محصلین دانشگاه علمی کاربری به علت سرعت و امکانات بیشتر از سایت هم آوا استفاده می کنند.

3- کاربرد دانشگاه سجاد علمی کاربردی چیست؟

دانشجویان می توانند از سامانه سجاد جهت پرداخت شهریه و مشاهده نمرات خود و... از آن استفاده کنند که جزئیات بیشتر در این مقاله ذکر شده است..

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره