خانه سامانه و سایت سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران | sns.tehranedu.ir

سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران | sns.tehranedu.ir

سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران
سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران

هر ساله با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و زمان بازگشایی مدارس، اکثر والدین نگران رفت و آمد فرزندان دانش آموز خود هستند. بنابراین سازمان آموزش و پرورش این امکان را برای آن ها فراهم آورده است تا بتوانند به صورت غیر حضوری و اینترنتی با ورود به سامانه هوشمند ثبت نام سرویس مدارس به نشانی sns.tehranedu.ir برای دانش آموزان خود، به منظور حمل و نقل رفت و برگشت فرزندان از مدرسه و منزل اقدام به ثبت نام نمایند. در ادامه به چگونگی نحوه ثبت نام و ورود می پردازیم.

 

 ✅️ لینک مستقیم ورود به سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران

sns.tehranedu.ir

 

اولیای گرامی می توانند قبل از آغاز مدارس، به صورت اینترنتی از طریق سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران، به نشانی sns.tehranedu.ir اقدام به پیش ثبت نام سرویس مدرسه مربوطه نمایید.

معرفی سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران

معرفی سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران

ثبت نام سرویس مدرسه، یکی از امتیازاتی است که والدین علاقه مند و متاقضی استفاده از سرویس حمل و نقل دانش آموز خود، از آن بهره مند می شوند. همچنین به دلیل شرایط به وجود آماده و فراگیری ویروس کرونا والدین بدون مراجعه حضوری به مدارس می توانند به صورت اینترنتی فرآیند ثبت نام خود را طی کنند.

 

با ورود به اپلیکیشن و یا سایت هوشمند سرویس مدارس به نشانی sns.tehranedu.ir می توانید از شرایط ثبت نام، قراردادها و همچنین هزینه های سرویس مدارس مطلع و در صورت درخواست، پیش ثبت نام را انجام دهید.

بخش اول: راهنمای اولیاء دانش آموزان

در این قسمت که با فلش به آن اشاره شده است دو قسمت بوده که یکی از آن ها برای ورود کاربرانی است که از پیش ثبت نام نموده اند و دیگری نام نویسی دانش آموزان جدیدالورود است. هر یک از افراد با توجه به این که قبلا ثبت نام داشته است یا خیر، یکی از این ورودی ها را انتخاب می کند. دانش آموزان با وارد کردن کد ملی در قسمت نام کاربری و کلمه عبور و کد تصویر، بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کرده و مراحله مربوطه را طی می نمایند.

بخش دوم: اپلیکیشن 

اولیای دانش آموزان می توانند با نصب اپلیکیشن سامانه هوشمند نظارت و قرارداد سرویس مدارس شهر تهران بر روی تلفن همراه خود از مزایای آن بهره مند شده و به راحتی این سیستم در دسترس آنان قرار بگیرد.

بخش سوم: ارتباط با پشتیبانی

این قسمت که شامل تلفن های پشتیبانی سامانه است، در ساعات اداری خدمات رسانی کرده و کاربران می توانند با شماره تلفن هایی که در اختیار آنان قرار گرفته شده است، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را با کارشناسان مربوطه درمیان بگذارند.

نحوه ورود به سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران

کسانی که می خواهند از خدمات سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران استفاده کنند می بایست بدانند که با ورود به سامانه ذکره شده به نشانی sns.tehranedu.ir با دو قسمت مواجه شده که اگر قبلا ثبت نام نموده اند می بایستی کد ملی و رمز عبور را وارد کنند و وارد پورتال دانش آموزی خود شوند، اما اگر از پیش فرایند نام نویسی خود را انجام نداده اند لازم است مراحل متفاوتی را طی کنند.

 نکته: برای ورود به سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران بعد از ورود به سایت، نام کاربری و کلمه عبور که معمولا هر دو کد ملی دانش آموز می باشد را وارد کنید.

نحوه ثبت نام سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران

پس از این که وضعیت ثبت نام مدارس مشخص شد، پیش ثبت نام سرویس مدارس مورد نظر از طریق سامانه ثبت قرار داد و نظارت سرویس مدارس به نشانی sns.tehranedu.ir آغاز می شود. اما قبل از آن، دانش آموزان باید به اپلیکیشن و یا سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران مراجعه کرده؛ اطلاعات خواسته شده و مورد نیاز را در آن جا وارد و ثبت نمایند.

  • ابتدا از طریق گوگل عبارت سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران یا نشانی sns.tehranedu.ir را جست و جو کرده و پس از وارد شدن، بر روی گزینه ثبت نام دانش آموز جدید کلیک نمایید.

مرحله اول ثبت نام در سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران

  • پس از وارد کردن کد ملی دانش آموز و کد تصویر، روی گزینه “ثبت نام دانش آموز جدید” را لمس نمایید.

مرحله دوم ثبت نام در سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران

  • در ادامه با وارد نمودن اطلاعات کاربر ثبت نامی به صورت کامل و مطمئن شدن از صحت تمامی موارد تکمیل شده، گزینه “ثبت” را بزنید.
  • سپس بعد از تایید و ثبت اطلاعات، به صفحه برآورد هزینه سرویس رفته و پس از آگاهی از هزینه های سرویس و موافقت و پرداخت آن، اطلاع رسانی های لازم خدمت اولیاء انجام خواهد شد. هم چنین در صورتی که والدین هزینه سرویس ها را قبول نداشتند با فشردن گزینه “عدم موافقت”، بررسی مجدد و اطلاع رسانی های لازم به مدیریت و یا مسئول سرویس به طور خود اعلام می شود.
  • اولیاء برای آگاهی از رفت و آمد سرویس مدرسه فرزند خود می توانند به سامانه سپند مدارس مراجعه نمایند.

نحوه ورود کاربران به سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران

این قسمت مختص کسانی است که کدملی آن ها در سایت sns.tehranedu.ir ثبت شده است و سامانه با بررسی های لازم اطلاعات هر مرحله از ثبت درخواست سرویس مدارس که توسط افراد متقاضی وارد شده است را انتشار می دهد.

 

همچنین این کاربران درصورتی که قصد پیگیری پیش ثبت نام خود را داشته باشند، می بایست مجددا به همین سامانه مراجعه کرده و با انتخاب گزینه “ورود” جزئیات درخواست خود را مشاهده نمایند.

 

لازم به ذکر است که بیشتر والدین دانش آموزان می پندارند که هزینه سرویس مدارس با شهریه مدارس یکی است در صورتی که این گونه نمی باشد و باید هرکدام را به صورت جداگانه پرداخت نمایند. هزینه ثبت نام سرویس مدارس را می بایست از خود سایت مربوطه پرداخت شود.

  • در این مرحله ابتدا وارد سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران به نشانی sns.tehranedu.ir شده و بر روی گزینه ورودکاربران کلیک نمایید. پس از آن نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه درج نموده و پس از آن کد تصویری که به شما نمایش داده می شود را به درستی وارد کنید و گزینه “ورود” را بفشارید.

نحوه ورود کاربران به سامانه سرویس مدارس شهر تهران

دانلود برنامه سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران

یکی از خدمات سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران ایجاد برنامه ای است که با نصب آن خانواده های دانش آموزان و رانندگان توانایی این را پیدا می کنند که بر روی عملکرد سرویس مدارس نظارت جامع داشته و دسترسی به سایت sns.tehranedu.ir برای آن ها آسان تر باشد.

 

تمامی والدین و رانندگان با دانلود نمودن این اپلیکیشن در تلفن همراه خود می توانند از خدمات ارائه شده استفاده نمایند. لازم به ذکر است که هنوز این برنامه در سایت اصلی آپلود نشده و درصورت قرارگرفتن در سامانه، این مقاله لینک دانلود برنامه سرویس مدارس تهران را قرار خواهد داد.

دانلود برنامه سامانه هوشمند سرویس مدارس – اندروید (به محض انتشار فعال می شود)

دانلود برنامه سامانه هوشمند سرویس مدارس – IOS (به محض انتشار فعال می شود)

والدینی که به هر دلیلی به امور آموزشی مدارس معترض هستند می توانند با مراجعه به سایت شکایات آموزش و پرورش به نشانی shekayat.medu.ir اعتراضات خود را ثبت نمایند.

 

همچنین در صورت فراموشی رمز عبور، امکان دریافت مجدد برای مدیریت و مسئول سامانه هوشمند سرویس مدارس را فراهم آورده که با استفاده از کد ملی دانش آموز نسبت به تغییر و یا دریافت رمز جدید اقدام نمایند.

 

سوالات متداول

1- چگونه می توان در سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران ثبت نام نمود؟

نحوه ثبت نام و ورود در سایت سرویس مدارس هوشمند از طریق کدملی دانش آموز امکان پذیر است.

2- برای ثبت نام سرویس مدارس به چه سایتی باید مراجعه نمود؟

ثبت نام سرویس مدارس در سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران به نشانی sns.tehrandu.ir انجام می گردد.

3- در صورت فراموشی رمز عبور، آیا امکان دریافت مجدد رمز وجود دارد؟

بله این امکان برای مدیریت و مسئول سامانه هوشمند سرویس مدارس را فراهم آورده که با استفاده از کد ملی دانش آموز نسبت به تغییر و یا دریافت رمز جدید اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره