خانه سامانه و سایت سامانه گلستان دانشگاه امام صادق | edu.isu.ac.ir

سامانه گلستان دانشگاه امام صادق | edu.isu.ac.ir

نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه امام صادق
سامانه گلستان دانشگاه امام صادق

سیستم جامع دانشگاهی گلستان، پایگاه الکترونیکی گسترده و یکپارچه ای بوده که به منظور تسهیل در امور آموزشی دانشجویان دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه امام صادق راه اندازی شده است.

این سامانه خدمات بسیار زیادی اعم از انتخاب واحد، مشاهده برنامه هفتگی طول ترم، مشاهده لیست دروس و…را از لحظه ثبت نام دانشگاه امام صادق تا زمان فارغ التحصیل شدن، به آن ها ارائه می دهد.

تمامی دانشجویان دانشگاه امام صادق می توانند از پایگاه اینترنتی گلستان برای تسریع در امور آموزشی خود استفاده نمایند. همچنین برای آشنایی با خدمات سامانه مذکور این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.

 

✅لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه امام صادق

 

دانشجویان دانشگاه امام صادق می توانند برای ارزیابی اساتید خود وارد سامانه گلستان این دانشگاه تحت نشانی اینترنتی edu.isu.ac.ir مراجعه نمایند.

معرفی سامانه گلستان دانشگاه امام صادق

سامانه گلستان ابتدا جهت تسریع و تسهیل در امور آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان در سال 79 راه اندازی شد؛ همچنین پیاده سازی، تست و تحویل این سیستم از همان سال شروع و تا سال 82 ادامه یافت. در سال 83 ویژگی ها و خدمات بیشتری شامل ارزشیابی، تسویه حساب دانشجویی و حق التدریس اساتید را به آن افزودند.

 

طرح سیستم جامع گلستان رفته رفته کامل تر شد تا جایی که امروزه شاهد آن هستیم تمامی دانشگاه هایی که از این سیستم استفاده می نمایند بسیاری از مشکلات و مراجعات حضوری به حوزه آموزشی آن ها کمتر شده است.

 

سامانه گلستان دانشگاه امام صادق خدمات مهم و کاربردی زیادی شامل موارد زیر را به دانشجویان تمامی رشته های دانشگاه امام صادق در طول تحصیل خود ارائه می دهد.

  • انتخاب و ترمیم واحد
  • مشاهده دروس ارائه شده و اخذ شده
  • دریافت برنامه هفتگی
  • مشاهده برنامه امتحانات پایان ترم
  • پرداخت شهریه
  • تسویه حساب دانشجو
  • دریافت کارنامه
  • ثبت اعتراض دانشجو به نمرات
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل
  • دریافت گواهی رتبه دانشگاهی
  • حذف ترم یا حذف اضطراری تک درس

دانشجویان برای استفاده از ویژگی ها و خدمات سامانه مذکور می بایست به سامانه گلستان دانشگاه امام صادق به نشانی الکترونیکی edu.isu.ac.ir مراجعه نمایند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه امام صادق

تمامی دانشجویان پذیرفته شده یا در حال تحصیل در دانشگاه امام صادق می توانند با مراجعه به سامانه گلستان و ورود به حساب کاربری خود از امکانات و خدمات آن استفاده نمایند. همچنین جهت ورود به سامانه مذکور می توانید مطابق با راهنمای تصویری زیر عمل کنید.

  • ابتدا وارد سامانه گلستان دانشگاه امام صادق به آدرس edu.isu.ac.ir شوید و مطابق با عکس زیر، روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک نمایید.

 

  • پس از ورود به این بخش، “شناسه کاربری” یا همان شماره دانشجویی، “گذرواژه” که در ابتدا کد ملی شماست و کد امنیتی را وارد کنید و با کلیک بر روی دکمه “ورود” به صفحه کاربری خود منتقل می شوید.

 

بعد از وارد شدن به صفحه خود گزینه های آموزش، پیشخوان خدمت، ثبت نام، ارزشیابی و سیستم را مشاهده می کنید که در هر کدام از پنل های مذکور خدمات ارزنده ای به دانشجویان ارائه می شود. همچنین برای تغییر گذرواژه خود می توانید در بخش سیستم با انتخاب گزینه کاربران این کار را انجام دهید.

علاوه بر دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها نیز می توانند از سامانه گلستان جهت انجام امور مربوطه مثل ثبت انتخاب واحد، ثبت و تایید نمرات دانشجویان و… بپردازند. شایان ذکر است که سامانه گلستان علاوه بر ارائه در سیستم های کامپیوتری بر روی گوشی تلفن همراه نیز قابل نصب است و می توانید برنامه آن را دانلود کرده و با وارد کردن شماره تماس خود به راحتی تمامی امکانات آن را در موبایل خود داشته باشید.

 

سوالات متداول

1- آیا سامانه گلستان مختص به دانشگاه امام صادق است؟

خیر، اکثر دانشگاه های سراسری از سیستم جامع دانشگاهی گلستان استفاده می نمایند.

2- آدرس الکترونیکی سامانه گلستان دانشگاه امام صادق چیست؟

نشانی اینترنتی این سایت edu.isu.ac.ir می باشد که لینک مستقیم و نحوه ورود به آن در مقاله فوق ارائه شده است.

3- شناسه کاربری و گذرواژه ورود به سامانه گلستان دانشگاه امام صادق چیست؟

شناسه کاربری همان شماره دانشجویی و گذرواژه کد ملی است که می توانید آن را تغییر دهید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره