خانه کنکور ثبت نام دانشگاه امام صادق 1400

ثبت نام دانشگاه امام صادق 1400

راهنمای نام نویسی دانشگاه امام صادق 1400
ثبت نام دانشگاه امام صادق 1400

همان طور که می دانید هر ساله داوطلبان زیادی جهت تحصیل در رشته های دانشگاه امام صادق در زمان بندی مشخص اقدام به نام نویسی می کنند. دانشگاه امام صادق (ع) در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته از میان داوطلبان آقا و در مقطع کارشناسی از بین داوطلبان خانم، بر اساس شرکت در آزمون سراسری و مصاحبه شفاهی دانشجو جذب می کند.

در واقع نام نویسی در این دانشگاه، به صورت دو مرحله ای انجام می گیرد، یعنی داوطلبان علاوه بر ثبت نام در آزمون سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، می بایست به سایت رسمی این دانشگاه نیز مراجعه نموده و ضمن درج اطلاعات مورد نیاز کد رهگیری ثبت نام دریافت نمایند. جهت آشنایی با زمان و نحوه نام نویسی و همچنین سایر جزئیات مربوط به نام نویسی دانشگاه امام صادق (ع) با ما همراه باشید.

فرآیند انتخاب رشته دانشگاه امام صادق، در مرحله آزمون شفاهی انجام می گیرد لذا نیازی به انجام این فرآیند در هنگام انتخاب رشته کنکور سراسری نیست.

زمان ثبت نام در دانشگاه امام صادق 1400

داوطلبانی که علاقه دارند بعد از شرکت در کنکور و در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1400، اقدام به انتخاب رشته های ارائه شده در دانشگاه امام صادق نمایند، باید بدانند که علاوه بر ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری، ثبت نام در سایت دانشگاه امام صادق (ع) در زمان مقرر از الزامات انتخاب رشته های این دانشگاه می باشد که زمان بندی آن در ادامه ذکر شده است.

1. ثبت نام در کنکور سراسری 

داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه امام صادق (ع) را دارند، می بایست پس از نام نویسی در مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1400 با انتخاب بند 43 فرم نام نویسی که شامل “علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) هستم” می باشد، علاقه مندی خود را در فرم ثبت نام اعلام نمایند.

بنابراین از روز یکشنبه مورخ 12 بهمن ماه تا روز شنبه مورخ 18 بهمن 99 متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام خود در آزمون سراسری اقدام نموده و فرم اینترنتی نام نویسی را تکمیل کنند. البته لازم به ذکر است که علاوه بر تمدید این مهلت تا روز 20 بهمن ماه 99، فرصت مجددی از تاریخ  10 الی 13 اسفند ماه 99 برای کسانی که موفق به ثبت نام نشده اند، در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که برای بار دیگر سازمان سنجش آموزش کشور فرصتی دوباره جهت نام نویسی این آزمون سراسری در اختیار داوطلبان قرار داد، بنابراین متقاضیان شرکت در کنکور می توانند تا تاریخ 16 اسفند ماه 99 همچنان نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

2. ثبت نام در سامانه دانشگاه امام صادق 

داوطلبان می توانند تا تاریخ 31 فرودین ماه 1400 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام خود در سامانه اختصاصی امام صادق اقدامات لازم را به انجام برسانند. پس از پذیرش نیز امکان شرکت در فرآیند مصاحبه دانشگاه امام صادق 1400 برای آن ها فراهم خواهد شد که در صورت قبولی، می توانند در دانشگاه امام صادق مشغول به تحصیل شوند.

همچنین توجه داشته باشید که متقاضیان بهتر است ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و پیش از ورود به سامانه، تمامی مدارک و اطلاعات مورد نیاز (که در ادامه به آن اشاره نموده ایم) را آماده نمایند.

نحوه ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه امام صادق 1400

آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه امام صادق (ع) را دارند، می بایست به سامانه gznisu.ir مراجعه نمایند و ضمن بارگذاری مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نام نویسی خود را انجام دهند. در ادامه نیز مراحل نام نویسی را گام به گام و به صورت تصویری در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

  • به سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق به نشانی gznisu.ir مراجعه کرده و مطابق تصویر زیر، گزینه “ثبت نام در دانشگاه امام صادق” را انتخاب نمایید.

مرحله اول ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه امام صادق

  • سپس عبارت “برای ثبت نام اینجا کلیک کنید” را در این صفحه بفشارید.

مرحله دوم ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه امام صادق

  • اکنون شما به سامانه ثبت نام گزینش دانشگاه امام صادق علیه السلام منتقل می شوید. برای شروع روند نام نویسی، کد ملی خود را در کادر مربوطه درج نموده و پس از مشخص کردن نوع درخواست، بر روی دکمه “ارسال” کلیک کنید.

مرحله سوم ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه امام صادق

  • همان طور که در این صفحه مشاهده می نمایید، برای تکمیل فرم ثبت نام بایستی اطلاعاتی از قبیل اطلاعات شناسایی، تحصیلی، پرداخت و محل سکونت را به همراه داشته باشید. حال پس از مشخص نمودن نوع نظام آموزشی خود، گزینه “ادامه فرآیند ثبت نام” را بفشارید.

مرحله چهارم ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه امام صادق

  • قسمت اول فرم نام نویسی مربوط به مشخصات فردی داوطلب از جمله کد ملی، نام و نام خانوادگی، نام پدر، استان و شهرستان محل سکونت، آدرس، تاریخ تولد، جنسیت، وضعیت نظام وظیفه، وضعیت تاهل و مذهب می شود که می بایست آن را تکمیل نمایید.

مرحله پنجم ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه امام صادق

  • بخش بعدی نیز مربوط به مشخصات آموزشی داوطلب است که بایستی نوع دیپلم، شماره پرونده کنکور سراسری 1400و سایر اطلاعات در خصوص تحصیلات تکمیل شود. (اگر هنوز در کنکور سراسری ثبت نام نکرده اید، باید بعد از نام نویسی، شماره پرونده ای که از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کرده اید را در قسمت مربوط به “شماره پرونده” وارد نمایید.)

مرحله ششم ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه امام صادق

  • بخش نهایی فرم نیز شامل اطلاعات تماس از جمله آدرس پست الکترونیک، شماره تلفن همراه، کد شهرستان و تلفن منزل می شود که بعد از درج موارد لازم، بایستی گزینه “ارسال اطلاعات” را انتخاب کنید.

مرحله هفتم ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه امام صادق

  • همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم، برای ادامه فرآیند ثبت نام ملزم به پرداخت هزینه خواهید بود که این مبلغبرای سال 1400،  18 هزار تومان تعیین شده است. برای این منظور بر روی گزینه “ورود به صفحه پرداخت” کلیک نمایید.

مرحله هشتم ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه امام صادق

  • در نهایت پس از ثبت نمودن اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب دکمه “پرداخت” را بفشارید.

مرحله نهم ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه امام صادق

 

بعد از پرداخت هزینه، سامانه رمز عبور و کد رهگیری را در اختیار شما قرار می دهد که می بایست آن را یادداشت نموده و تا پایان مراحل آزمون سراسری 1400 نزد خود نگه دارید.

تذکر 1: اگر داوطلبی بعد از تکمیل ثبت نام و واریز هزینه آن موفق به دریافت رمز عبور و کد رهگیری نشود، ثبت نام او تکمیل نشده و باید دوباره جهت نام نویسی به سامانه مراجعه نماید.

تذکر 2: داوطلبان نظام جدید آموزشی (دبستان – دبیرستان، 3-3-6) باید بعد از مشخص شدن معدل کتبی سال دوازدهم حداکثر تا پایان خرداد ماه 1400، با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه شده و معدل کتبی خود را ثبت نمایند.

شرایط و مدارک ثبت نام در دانشگاه امام صادق 1400

متقاضیان پذیرش در این دانشگاه باید به این نکته هم توجه کنند که صرفا ثبت نام در کنکور سراسری 1400 و سایت دانشگاه به منزله پذیرش در این دانشگاه نمی باشد. نتایج اولیه دانشگاه امام صادق به صورت چند برابر ظرفیت اعلام می شود و پس از دعوت پذیرفته شدگان به مصاحبه شفاهی و بررسی صلاحیت های عمومی و علمی آن ها، در زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق 1400 جذب دانشجو صورت می گیرد.

شرایط ثبت نام 

حال داوطلبان جهت نام نویسی در سامانه اختصاصی این دانشگاه، می بایست علاوه بر شرایط عمومی که داشتن آن ها برای شرکت کنندگان آزمون سراسری لازم است، شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق را نیز داشته باشند که این موارد در ادامه شرح داده شده است.

  • گذراندن پایه های تحصیلی یازدهم و دوازدهم یا داشتن گواهی دیپلم و پیش‌ دانشگاهی
  • شرکت در یکی از گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری
  • این دانشگاه فقط از متولدین سال 1379 به بعد اقدام به پذیرش دانشجو می نماید و تحصیل در حوزه علمیه، انجام خدمت سربازی و دلایل دیگر تاثیری در شرط سنی ندارد.
  • اعتقاد به دین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری
  • پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه
  • دارا بودن سلامت جسمی و روانی

مدارک ثبت نام 

همان طور که ابتدا اشاره کردیم، ثبت نام اولیه این دانشگاه از طریق کنکور سراسری انجام می شود و مدارک مورد نیاز آن همان مدارک ثبت نام کنکور سراسری می باشد. اما برای ثبت نامی که از طریق سایت دانشگاه امام صادق انجام می گیرد ارائه مدارک و اطلاعات زیر ضروری است:

  1. مشخصات فردی (شامل نام و نام خانودگی، تاریخ تولد، جنسیت، آدرس محل سکونت و …)
  2. مشخصات آموزشی (شامل: شماره پرونده حاصل از ثبت نام در کنکور سراسری، معدل، نام دبیرستان، کد دبیرستان و مرکز پیش دانشگاهی که بر روی کارنامه داوطلبان درج شده است و … )
  3. اطلاعات تماس (شامل: آدرس، شماره تماس و …)
  4. بارگذاری یک قطعه عکس با فرمت JPG و حجم کمتر از 100 کیلوبایت

در بررسی صلاحیت های علمی، رتبه کنکور سراسری و معدل دیپلم دارای اهمیت ویژه ای برای مصاحبه کنندگان می باشد. اسامی پذیرفته شدگان این دانشگاه نیز معمولا در اواخر شهریورماه می گردد. با توجه به این که برای ثبت نام در دانشگاه امام صادق (ع) لازم است در کنکور شرکت کنید، لذا باید با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org از شرایط و ضوابط این آزمون از طریق مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400 آگاه شوید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- داوطلبان تا چه تاریخی می توانند در سایت دانشگاه امام صادق برای سال تحصیلی 1400 ثبت نام کنند؟

داوطلبان تا تاریخ 31 فرودین ماه 1400 می توانند نسبت به ثبت نام خود از طریق سایت مربوطه اقدام نمایند.

2- چگونه می توان در دانشگاه امام صادق ثبت نام نمود؟

داوطلبان جهت نام نویسی می بایست به سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق به نشانی gznisu.ir مراجعه کنند.

3- متولدین چه سالی می توانند در دانشگاه امام صادق برای سال تحصیلی 1400 ثبت نام کنند؟

این دانشگاه فقط از متولدین سال 1379 به بعد اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۸ نظر
  1. رضا

    سلام. من موقع ثبت نام دانشگاه امام صادق نتونستم کد ثبت نام کنکور رو وارد کنم اما ثبت نامم کامل شد و کد رهگیری و رمز عبور داد الان باید چی کار کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، برای ورود به دانشگاه امام صادق (ع) در زمان ثبت نام کنکور سراسری باید گزینه ی مربوطه را انتخاب و همچنین حداکثر تا تاریخ ۳۱ فروردین از طریق سامانه ی دانشگاه مورد نظر، اطلاعات خود را تکمیل کرده باشید.

  2. امیررضا

    سلام. من هنگام ثبت نام کنکور سراسری علاقه مندی به این دانشگاه را تیک نزدم ، الان راهی هست برای ثبت نام؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، شما می توانید نسبت به ارسال درخواست به سایت سازمان سنجش، اقدام نمایید.

  3. علی

    اینده شغلی تحصیل در دانشگاه چطور است ایا خود دانشگاه شغل را تامین میکند

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، دانشگاه امام صادق تعهدی جهت استخدام و یا امتیازی برای اشتغال برای داوطلبان ندارد.

  4. امیرعلی

    سلام
    من خیلی علاقه به تحصیل در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام هستم و در ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه امام صادق رو زدم تازه فهمیدم که باید توسایت دانشگاه هم ثبت نام میکردم
    ولی تاریخش تموم شده آیا امکان تمدید تاریخ ثبت نام هست یا نه؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ،
      مطابق با اطلاعیه دانشگاه امام صادق ، حداکثر تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ فرصت دارید تا نسبت به تکمیل فرایند نام نویسی در سامانه اقدام نمایید.

مشاوره کنکور پیج کنکور