خانه علمی کاربردی ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان | yekta.esfahan-uast.ac.ir

ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان | yekta.esfahan-uast.ac.ir

لینک مستقیم ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان
ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان

با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و مدارس سراسر کشور، روند ارائه خدمات آنلاین برای جلوگیری از توقف آموزش محصلین از جمله دانشجویان سرعت بیشتری گرفت. به همین جهت، سامانه های مختلفی برای برگزاری کلاس ها و آزمون های برخط ایجاد شدند که دانشگاه علمی کاربردی نیز به راه اندازی سامانه هایی مانندسامانه ریلاین جهت برگزاری امتحانات و تشکیل کلاس ها به صورت غیرحضوری اقدام نمود. همچنین دانشگاه علمی کاربردی اصفهان با راه اندازی سامانه آموزش مجازی یکتا به نشانی yekta.esfahan-uast.ac.ir در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات دانشجویی آنلاین به صورت اختصاصی به کاربران خود گام برداشته است.

لینک مستقیم ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اصفهان می توانند با مراجعه به سامانه یکتا به نشانی yekta.esfahan-uast.ac.ir در کلاس های مجازی خود شرکت نمایند.

معرفی سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان

دانشگاه علمی کاربردی اصفهان بعد از تعطیلی دانشگاه ها برای ارائه خدمات غیرحضوری و با توجه به لزوم برگزاری آموزش ها و امتحانات به صورت آنلاین، سامانه یکتا را راه اندازی کرد. کاربرانی که تنها دانشجویان و اساتید همین مرکز آموزشی هستند، می توانند با درج نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه مذکور شده و از خدمات آن بهره مند شوند.

بارگذاری فایل ها به نحوی آسان تر، سرعت بیشتر ارائه خدمات و همچنین تعداد کمتر کاربران نسبت به دیگر سامانه ها از جمله مزیت های استفاده از این سامانه برای دانشجویان و اساتید می باشد. برخی امکانات سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان به شرح زیر است.

  • برگزاری کلاس آنلاین
  • امکان بارگذاری تکالیف دانشجویان
  • برپایی آزمون آنلاین تستی یا تشریحی
  • بارگذاری فایل های درسی به صورت ویدیویی و یا pdf
  • ارسال پیام خصوصی و یا گروهی توسط اساتید و دانشجویان در تالارهای گفتگو
  • پشتیبان گیری از دروس و بازیابی آن ها در بخش های دیگر

نحوه ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان

کاربران سامانه یکتا برای استفاده از خدمات آن می بایست با استفاده از نام کاربری خود نسبت به ورود به سامانه نمایند که به صورت پیش فرض نام کاربری اساتید، شماره استادی و نام کاربری دانشجویان، شماره دانشجویی آن ها می باشد. در ادامه نحوه ورود به این سامانه به صورت مرحله به مرحله بیان شده است.

  • مراجعه به سامانه آموزش مجازی یکتای دانشگاه علمی کاربردی اصفهان به نشانی yekta.esfahan-uast.ac.ir و کلیک روی عبارت “(ورود به سایت)”

مرحله اول نحوه ورود به سامانه یکتای علمی کاربردی اصفهان

  • درج نام کاربری و رمز عبور (که به صورت پیش فرض کد ملی هریک کاربران است) و سپس فشردن کلید “ورود به سایت”

مرحله دوم نحوه ورود به سامانه یکتای علمی کاربردی اصفهان

نحوه بازیابی کلمه عبور سامانه یکتا در صورت فراموشی

در صورتی که هریک از دانشجویان و اساتید کلمه عبور پیش فرض خود را تغییر دهند و پس از مدتی آن را فراموش کنند، امکان بازیابی رمز ورود مطابق مراحل زیر وجود دارد.

  • پس از ورود به سامانه یکتا انتخاب گزینه “(ورود به سایت)”، بر روی لینک “نام کاربری و یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” کلیک نمایید.

مرحله اول نحوه بازیابی رمز عبور ورود به سامانه یکتای علمی کاربردی اصفهان

  • حال نام کاربری یا پست الکترونیک خود را در کادرهای مشخص شده درج نموده و کلید “جستجو” را بفشارید.

مرحله دوم نحوه بازیابی رمز عبور ورود به سامانه یکتای علمی کاربردی اصفهان

در صورتی که اطلاعات وارد شده با یک حساب کاربری مطابقت داشته باشد، ایمیلی حاوی روش دسترسی مجدد به حساب کاربری شما به نشانی پست الکترونیکی وارد شده، ارسال خواهد شد.

دانشگاه علمی کاربردی اصفهان مانند سایر دانشگاه های کشور برای پیش بردن آموزش دانشجویان، اقدام به راه اندازی سامانه آموزش مجازی یکتا برای خدمات مختلف به دانشجویان و اساتید خود کرده که این سامانه در کنار سایر درگاه های خدمات الکترونیکی دانشگاه علمی کاربردی مانند سامانه هم آوا و سامانه آزمون آنلاین دانشگاه علمی کاربردی به ارائه خدمات آموزشی آنلاین می پردازد.

سوالات متداول

1- دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اصفهان برای خدمات آموزش آنلاین باید به کدام سامانه مراجعه کنند؟

دانشجویان این واحد آموزشی می بایست جهت شرکت در کلاس های آنلاین دانشگاه به سامانه یکتا به نشانی yekta.esfahan-uast.ac.ir مراجعه نمایند.

2- آیا در سامانه یکتا دانشگاه علمی کاربردی اصفهان امکان برگزاری امتحانات وجود دارد؟

بله، یکی از امکانات این سامانه برگزاری آزمون به صورت تستی و تشریحی می باشد.

3- آیا بازیابی رمز عبور ورود به سامانه یکتای دانشگاه علمی کاربردی اصفهان در صورت فراموشی آن امکان پذیر است؟

بله، با استفاده از لینک موجود در بخش (ورود به سایت) این سامانه می توانید مطابق با مراحل ارائه شده در مقاله حاضر، رمز خود را مجددا دریافت نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره