خانه استخدام بانک ها سایت استخدام بانک گردشگری ۱۴۰۲ | tourismbank.ir

سایت استخدام بانک گردشگری ۱۴۰۲ | tourismbank.ir

سایت استخدام بانک گردشگری ۱۴۰۲

بانک گردشگری به عنوان یکی از بانک ها غیردولتی کشور به منظور تامین نیروی کاری مورد نیاز خود برای شعب مختلف در بازه زمان های متناوبی بسته به نیاز جذب نیرو از طریق روش های برگزاری آزمون های استخدامی و یا از طریق بررسی رزومه تحصیلی و سوابق کاری افرادی را از میان داوطلبان اقدام به استخدام نیرو می نمایند که پس از پذیرفته شدن در این مرحله می بایست در مصاحبه حضوری نیز شرکت کنند. این فرآیند به محض اعلام از طریق مراجع رسمی، در قالب انتشار فراخوانی در سامانه بانک گردشگری به نشانی اینترنتی tourismbank.ir به اطلاع داوطلبان رسیده تا در موعد مقرربا توجه به شرایط خواسته شده از سوی موسسه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

✅لینک مستقیم ورود به سامانه استخدام بانک گردشگری ۱۴۰۲ 

سایت استخدام بانک گردشگری

 

ثبت نام به منظور استخدام در بانک های گردشگری در زمان انتشار فراخوان از طریق سامانه tourismbank.ir انجام پذیر می باشد.

معرفی سایت استخدام بانک گردشگری 1402

بانک گردشگری نیز به عنوان یکی از بانک های خصوصی، امکان دریافت خدمات به صورت غیرحضوری از طریق سامانه tourismbank.ir را برای کاربران خود امکان پذیر ساخته که یکی از مهم ترین این خدمات ثبت درخواست به منظور استخدام از طریق سامانه مذکور می باشد. بانک گردشگری در زمان های متناوب در صورت نیاز شعب به نیرو کاری، از علاقه مندان فعالیت در این حیطه تحت عنوان انتشار اطلاعیه فراخوان اقدمات لازم برای جذب افراد جدید را به عمل آورده که داوطلبان واجدالشرایط می توانند در زمان انتشار اطلاعیه دعوت به همکاری به سایت مذکور مراجعه نموده و طی مراحلی درخواست خود را ثبت کنند. لازم به ذکر افرادی که شرایط تعیین شده را نداشته باشند محکوم به لغو فرآیند استخدام در هر مرحله ای از این فرآیند می شوند.

 

سامانه بانک گردشگری علاوه بر ثت نام استخدامی امکانات دیگری مانند خدمات اینترنت بانک، افتتاح حساب و احراز هویت آنلاین، مدیریت چک صیاد، رهگیری مغات های مالی، انواع تسهیلات، دریافت کارتخوان و… را نیز به مراجعه کنندگان ارائه می دهد.متقاضیان اشتغال در این بانک می بایست به محض انتشار فراخوان به سامانه مذکور مراجعه نموده و با انتخاب اطلاعیه در بخش اخبار صفحه اصلی سامانه با تکمیل فرم درخواست، آپلود مدارک و رزومه یا پرداخت هزینه نام نویسی در آزمون خود را انجام دهند. در صورتی که استخدام این فرآیند از طریق برگزاری آزمون کتبی باشد کارت ورورد به جلسه شرکت کنندگان نیز از طریق همین سامانه با فعال شدن لینک مربوطه در موعد مقرر منتشر می گردد.

نحوه ثبت نام در سایت استخدام بانک گردشگری ۱۴۰۲

داوطلبان علاقه مند به استخدام بانک گردشگری ۱۴۰۲ می توانند در موعد مقرر به سامانه tourismbank.ir مراجعه نموده و طی مراحلی که در ادامه به آن می پردازیم نسبت به ثبت نام در آزمون یا بررسی رزومه اقدامات لازم را انجام دهند. بهتر است بدانید این فرآیند به معنی استخدام فرد نبوده و در صورت پذیرش می بایست در مصاحبه حضوری نیز مورد تایید قرار بگیرند. در ادامه به مراحل ثبت نام استخدام بانک گردشگری می پردازیم:

نحوه استخدام عنوان شغلی بانکدار

  • در مرحله اول می بایست به ادرس azmoon.ibi.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایید.
بخش اول فرم استخدام بانک گردشگری
بخش اول فرم استخدام بانک گردشگری
بخش دوم فرم استخدام بانک گردشگری
بخش دوم فرم استخدام بانک گردشگری
بخش سوم فرم استخدام بانک گردشگری
بخش سوم فرم استخدام بانک گردشگری
بخش چهارم فرم استخدام بانک گردشگری
بخش چهارم فرم استخدام بانک گردشگری

نحوه استخدام عنوان شغلی کارشناس معاونت فناوری اطلاعات

  • ابتدا به سایت بانک گردشگری به نشانی tourismbank.ir مراجعه کرده و از قسمت اخبار گزینه “بانک گردشگری دعوت به همکاری می نماید” را انتخاب نمایید.

مرحله اول درخواست استخدام بانک گردشگری

  • کلید “ثبت درخواست” را بفشارید.

مرحله دوم استخدام بانک گردشگری 1401

  • اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و پس از بارگذاری مدارک خواسته شده آیکون “ثبت پیش نویس” را لمس نمایید.

مرحله سوم درخواست استخدام بانک گردشگری

متقاضیان استخدام در عنوان شغلی کارشناس معاونت فناوری اطلاعات می بایست پس از انجام مراحل فوق مدارک مورد نیاز را به اداره سرمایه انسانی بانک گردشگری به آدرس تهران، سعادت آباد، بلوار فرهنگ، نبش کوی نور به کد پستی 1997734537 ارسال نمایند.

مشاهده نتایج ثبت نام استخدام در سایت بانک گردشگری 1402

داوطلبان پس از تکمیل فرآیند ثبت نام می توانند با مراجعه به سامانه tourismbank.ir و ورود به صفحه شخصی خود فرم ثبت نام، اطلاعات درج شده در سایت و همچنین وضعیت درخواست خود را مشاهده کرده و نسبت به نتایج آن آگاهی لازم را کسب کنند. شایان ذکر است که اسامی دعوت شدگان به مصاحبه حضوری در سامانه قرار داده می شود که در صورت مشاهده نتایج و پذیرش، می توانید به دنبال نام خود در این لیست باشید. همچنین نتایج استخدام بانک گردشگری پس از مصاحبه حضوری نیز از طریق همین سامانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

سوالات متداول

1- استخدام بانک گردشگری از طریق چه سامانه ای انجام می شود؟

فرآیند ثبت نام به جهت این امر از طریق سامانه tourismbank.ir انجام می شود.

2- نحوه ثبت نام در سامانه استخدام بانک گردشگری یه چه صورت است؟

مراحل نام نویسی در سامانه مذکور در مقاله درج شده است.

3- نحوه مشاهده نتایج ثبت نام استخدام در سامانه بانک گردشگری به چه صورت است؟

نتایج این فرآیند نیز از طریق مراجعه به سامانه tourismbank.ir قابل مشاهده می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک