خانه تیزهوشان سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

مدارس تیزهوشان که با نام اختصاری سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان)، از آن ها یاد می شود، جزء مدارس برتر کشور بوده و قبولی در آن به لحاظ امکانات آموزشی و برنامه های اجرایی در نظر گرفته شده، تاثیر بسزایی بر ادامه روند تحصیلی و آینده شغلی محصلین خواهد داشت. دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس تیزهوشان، علاوه بر پایه ششم به هفتم، با ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم نیز می توانند جهت ورود به این مدارس اقدام نمایند. با فرارسیدن زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404 داوطلبان می توانند از طریق طریق سامانه مای مدیو نتیجه پذیرش خود را دریاقت نمایند. در ادامه مقاله به معرفی امکانات این سایت خواهیم پرداخت و راهنمای ورود به سایت جهت دریافت نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم را نیز در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

✅ لینک مستقیم ورود به سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 – 1404

(به محض انتشار لینک فوق فعال می گردد)

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی my.medu.ir انجام می گیرد.

معرفی سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 – 1404

دانش آموزان پایه نهم به دهم می توانند تمامی اطلاعات و اخبار مرتبط با مدارس تیزهوشان پایه خود را با مراجعه به سایت اختصاصی آن به نشانی my.medu.ir دریافت کنند. به یاد داشته باشید که علاوه بر مراجعه به سایت مذکور جهت انجام ثبت نام، می توانید کارنامه نتایج خود را نیز از این طریق همین سایت، مشاهده نمایید. این سایت که به تازگی ایجاد شدده است تمامی قرآیندهای مربوط با پذیرش داوطلبان مدارس تیزهوشان را برعهده داشته است.

 

با توجه به زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، مطمئنا دانش آموزان به دنبال اطلاع از نتیجه عملکرد خود در امتحان خواهند بود. بنابراین برای دریافت کارنامه خود، از طریق آدرس الکترونیکی my.medu.ir و با درج کد ملی و سریال شناسنامه می توانند اقدام کنند.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم، به صورت اینترنتی و از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی الکترونیکی my.medu.ir، معمولا 4 الی 6 هفته بعد از اجرای آزمون منتشر می گردد. لذا در تاریخ مقرر با کمک راهنمای زیر می توانید به کارنامه نتایج خود دسترسی پیدا کنید:

  • به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir مراجعه کنید سپس اطلاعات کاربری خود از جمله “کدملی” و “سریال شناسنامه” را درج و روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

  • لینک “نتایج سمپاد” را بفشارید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

  • عبارت “اعلام نتایج” را انتخاب نموده و آن را مشاهده نمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

  • گزارش قبولی شما در صفحه به نمایش در خواهد آمد که در این شرایط با دو حالت مواجه خواهید شد.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

  • اگر در آزمون پذیرفته شده باشید، در بخش “وضعیت پذیرش در استعداد درخشان” با عبارت پذیرفته شده و در بخش “محل پذیرش” نام مدرسه محل قبولی خود را مشاهده می نمایید.
  •  همچنین در صورت عدم قبولی، با عبارت عدم پذیرش در بخش “وضعیت پذیرش در استعداد درخشان” مواجه خواهید شد و با کلیک بر روی “دریافت کارنامه” می توانید نتیجه آزمون را به صورت دقیق تر مشاهده کنید.

 نحوه ثبت اعتراض در سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

در صوت عدم پذیرش، دانش آموزان می تواند حداکثر یک هفته بعد از اعلام نتایج، با انتشار کارنامه عدم قبولی، تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره کسب شده در هر درس، امتیاز کل داوطلب و امتیاز آخرین فرد پذیرش شده را مشاهده نمایند.

همزمان با صدور کارنامه مذکور، لینک اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نیز فعال می شود، بنابراین اگر دانش آموزان، نسبت به هر یک از موارد زیر اعتراضی داشته باشند، می توانند درخواست خود مبنی بر اعتراض به نتایج آزمون را در سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به نشانی الکترونیکی my.medu.ir ثبت نمایند.

  • وجود مغایرت و عم هماهنگی در تعداد پاسخ های صحیح، پاسخ های غلط و سوالات بدون پاسخ با توجه به کارنامه خود و پاسخ نامه مرجع
  • اشتباه در محاسبه تراز علمی آزمون
  • نداشتن تطابق در اولویت های انتخابی درج شده بر روی کارنامه و اولویت های درج شده بر روی کارت ورود به جلسه یا فرم ثبت نام اولیه
  • اعمال نشدن شرایط مربوط به پذیرش دوقلوها یا چند قلوها
  • سایر موارد

نکته: نتایج رسیدگی به اعتراض داوطلبان، معمولا دو الی سه هفته پس از پایان مهلت اعتراض اعلام می گردد.

پذیرفته شدگان در مدارس تیزهوشان، می بایست به همراه مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری به مدرسه محل قبولی خود، مراجعه نمایند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که از سهمیه مربوط به متقاضیان دوقلو استفاده می کنند، در صورتی که فقط یکی از آن ها در آزمون پذیرفته شود، قبولی نفر دیگر به شرط کسب حداقل 80 درصد امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضا می باشد. دانش آموزان باید بدانند که مطالعه منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم می توانند به آن ها برای کسب یک نتیجه خوب و دریافت کارنامه قبولی کمک شایانی کند.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

نتایج این آزمون از طریق سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir منتشر می شود.

2- زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در چه تاریخی است ؟

نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم معمولا 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود، زمان دقیق اعلام نتایج از طریق همین سایت به روز رسانی خواهد شد.

3- برای مشاهده نتایج ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ به چه اطلاعاتی نیاز است؟

کد ملی و رمز ورود همگام

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد