خانه آزمون استخدامی سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
معرفی سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99

هر یک از آزمون های استخدامی که هر ساله با هدف جذب نیرو مستعد و کارآمد در بخش ها و ارگان های مختلف دولتی و غیر دولتی برگزار می شوند، یک سازمان را به عنوان مجری برگزاری آزمون معرفی کرده و تمامی فرآیند آزمون از ثبت نام تا اعلام نتایج را به آن واگذار می کنند. سازمان اسناد و املاک کشور که قصد دارد نسبت به استخدام افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و گزینش اقدام نماید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی را به عنوان مجری برگزاری آزمون معرفی کرده است.

بنابراین داوطلبان می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت اختصاصی این مرکز، دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت نموده و پس از مطالعه آن، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی سایت و نحوه نام نویسی اینترنتی متقاضیان شرکت در آزمون مذکور بپردازیم.

لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشو

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور می توانند با مراجعه به سایت hrtc.ir ثبت نام خود را به صورت اینترنتی به انجام برسانند.

معرفی سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم، مسئولیت برگزاری آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور بر عهده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می باشد. از همین رو، پیگیری ثبت نام داوطلبان از جمله پرداخت هزینه، بارگذاری مدارک، ثبت مشخصات فردی و همچنین ارائه اطلاعات مربوط به سوابق کاری و سهمیه های در نظر گرفته شده صرفا از طریق سایت اختصاصی این مرکز به نشانی hrtc.ir امکان پذیر خواهد بود.

از جمله اقداماتی که لازم است پیش از واریز هزینه و آغاز فرآیند نام نویسی خود به انجام برسانید، مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون می باشد. این دفترچه که حاوی اطلاعات جامعی پیرامون شرایط و مقررات شرکت در آزمون استخدامی اسناد و املاک کشور است، از طریق سایت hrtc.ir و بخش “دریافت دفترچه راهنما” قابل دانلود می باشد. کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تلفنی ایران مشاوره آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان پیرامون آزمون مذکور می باشند.

نحوه نام نویسی آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99 در سایت ثبت نام

در اولین گام پس از ورود به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir و مطالعه دفترچه راهنمای آزمون، لازم است هزینه ثبت نام را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سامانه و کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب (دارای رمز دوم پویا) پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که تا زمان واریز وجه مورد درخواست، امکان ورود به حساب کاربری و انجام مراحل ثبت نام خود را نخواهید داشت.

پس از واریز هزینه و دریافت “توکن پرداخت” لازم است ابتدا فایل اسکن شده عکس پرسنلی و کد ملی خود را در سامانه بارگذاری نمایید. مرحله بعدی نیز مربوط به تکمیل فرم تقاضانامه و درج مشخصات فردی داوطلب می باشد. چنانچه مشمول هر یک از سهمیه های ایثارگران 5 درصد و 25 درصد می باشید، لازم است سهمیه مورد نظر خود را انتخاب نموده و اطلاعات مربوط به سوابق کاری خود را نیز در سامانه وارد نمایید.

پس از انجام کلیه مراحل، سامانه کدی را به عنوان “کد رهگیری” در اختیارتان قرار می دهد که صدور آن به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد. توجه داشته باشید که این کد را برای دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین مشاهده نتایج آزمون، نیاز خواهید داشت. البته در صورت فراموشی این کد، می توانید آن را از طریق گزینه “بازیابی توکن / کد رهگیری” موجود در سایت hrtc.ir مجددا دریافت نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی