خانه سامانه و سایت ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان | mui.ac.ir

ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان | mui.ac.ir

لینک مستقیم ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از جمله دانشگاه های برتر کشور محسوب می شود که موفقیت های زیادی را در زمینه های پژوهشی کسب کرده است. این دانشگاه دارای 10 دانشکده و 12 پژوهشکده می باشد و خدمات ارزنده ای را از طریق مراکز درمانی تحت پوشش خود در اختیار عموم قرار می دهد. دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با در نظر گرفتن نیاز دانشجویان، کارکنان و دیگر کاربران به ارائه برخی از خدمات از طریق سایت خود اقدام می نماید، برای مثال سامانه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امکاناتی چون صدور کارت بهداشت اصناف، ارائه تسهیلات صندوق رفاه و… را برای کاربران در نظر می گیرند.

لینک مستقیم ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

لینک مستقیم ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به نشانی اینترنتی mui.ac.ir، خدمات گوناگونی را در زمینه های دانشجویی، بهداشتی پژوهشی و درمانی ارائه می دهد.

معرفی سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همانند تمامی دانشگاه های فعال در سطح کشور، سایتی را جهت ارائه خدمات به کاربران خود راه اندازی کرده است. فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی تنها مباحث آموزشی و تربیتی دانشجویان را در بر نمی گیرد، بلکه هر یک از آن ها با تاسیس مراکز تحقیقاتی و هم چنین مراکز بهداشتی و درمانی، فعالیت های گسترده تری را در حوزه های علمی و درمانی به انجام می رسانند.

از همین رو ، خدمات سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به آدرس mui.ac.ir تنها مختص امور دانشجویان و کارکنان دانشگاه نبوده و در زمینه های بهداشتی، نوبت دهی اینترنتی به مراجعان مراکز بهداشتی، درمانی و… نیز فعالیت دارد.

معرفی سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

شماره 1: این بخش از سامانه شامل گزینه های “ریاست”، پردیس دانشگاه” و “معاونت ها” می باشد که به شرح زیر هستند.

  • ریاست: دسترسی به گزینه های دبیرخانه سلامت و امنیت غذای استان، چارت سازمانی، شرح وظایف رئیس دانشگاه، شورای دانشگاه و… از طریق مراجعه به این بخش امکان پذیر است.
  • پردیس دانشگاه: افراد با کلیک بر روی این گزینه می توانند به تاریخچه دانشگاه، برنامه راهبردی آن، موزه مصور و… دسترسی پیدا کنند.
  • معاونت ها: دسترسی به معاونت آموزشی، بهداشتی، تحقیقات و فناوری، توسعه مدیریت و منابع، دانشجویی فرهنگی، درمان و غذا و دارو از طریق این گزینه امکان پذیر است.

شماره 2: منوی بالای صفحه شامل گزینه های “دانشجویان”، “هیات علمی”، “کارکنان”، “دانش آموختگان” و “شهروندان” و به شرح ذیل است:

  • دانشجویان: انجام امور اینترنتی مربوط به دانشجویان جدید الورود، مشاهده مقررات و آیین نامه ها، دسترسی به میز خدمت دانشجویان، انجام امور رفاهی و… از طریق این بخش برای افراد میسر است.
  • هیات علمی: انجام امور اداری مربوط به هیات علمی، دسترسی به بخش پژوهش، توانمند سازی اساتید (کارگاه آموزشی) و… با کلیک بر این گزینه ممکن می گردد.
  • کارکنان: دسترسی به سامانه اتوماسیون اداری، مشاهده آموزش های ضمن خدمت کارکنان، بخش رفاهی و… از این طریق امکان پذیر است.
  • دانش آموختگان: به جهت حفظ ارتباط دانشجویان فارغ التحصیل با دانشگاه، انجام اموری چون تقاضای صدور مدرک، دسترسی به انجمن دانش آموختگان دانشگاه و… از طریق مراجعه به این بخش میسر است.
  • شهروندان: همانطور که ذکر شد، این سامانه خدماتی را برای عموم مردم نیز در نظر گرفته است؛ مواردی چون: نوبت دهی اینترنتی، تکریم و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع و…

شماره 3: افراد جهت سهولت دسترسی به خدمت یا بخش مورد نظر خود در این سامانه می توانند کلمات کلیدی مربوطه را در کادر نمایش داده شده درج و آیکون ذره بین را بفشارند.

شماره 4: بخش روابط عمومی، خود شامل گزینه های مدیریت، سایت دانشگاه، دانشگاه در رسانه های مختلف، واحد ها و هویت بصری می شود.

شماره 5: افراد با مراجعه به این بخش می توانند به گزینه های “کشور های هدف”، “دانشگاه های همکار قطب 7 کشوری”، “دفاتر همکار بین الملل” و “توصیه های مسافرتی وزارت امور خارجه” دسترسی پیدا کنند.

شماره 6: لینک اطلاع رسانی کرونا شامل اخبار، منابع آموزشی مربوطه، آمار، ویدئوهای آموزشی مربوط به کرونا و… می باشد.

شماره 7: دسترسی به شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های مختلف استان از طریق مراجعه به این بخش امکان پذیر است.

شماره 8: اورژانس پیش بیمارستانی و لینک های مربوطه در این بخش تعبیه شده اند.

شماره 9: دسترسی به خدمات و امکانات میز خدمت (برای همه گروه ها) شامل: مراقبت تالاسمی، ارائه خدمات مشاوره ای پزشک خانواده، فرآیند طب کار، خطر سنجی بیماری های قلبی عروقی و… از طریق این بخش امکان پذیر است.

شماره 10: منوی نمایش داده شده شامل گزینه های “مراکز تحقیقاتی”، “مراکز درمانی” و “دانشکده ها” است که به شرح زیر می باشند:

  • دانشکده ها: دسترسی به خدمات دانشکده های پرستاری و مامایی، پیراپزشکی، پزشکی، توانبخشی و… از طریق کلیک روی این گزینه امکان پذیر است.
  • مراکز درمانی: لینک مستقیم ورود به مراکز درمانی مختلف استان در این بخش تعبیه شده است.
  • مراکز تحقیقاتی: لینک مستقیم ورود به سایت مراکز تحقیقاتی مختلف نیز در این بخش ارائه شده است.

خدمات سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

پس از ورود به پایگاه اینترنتی mui.ac.ir، با لیستی از خدمات الکترونیکی مواجه می شوید که برای کاربران مختلف و بسته به نیاز هر یک از آن ها طراحی شده است. اگر به گزینه “میز خدمت” موجود در صفحه ابتدایی سایت مراجعه نمایید ، مشاهده می کنید که خدمات سایت برای گروه های مختلف طبقه بندی شده اند. در ادامه مقاله به معرفی تعدادی از بخش ها و خدمات مهم سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می پردازیم. جهت دسترسی به هر یک از موارد می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

خدمات ویژه دانشجویان

خدمات ویژه هیات علمی و کارکنان

خدمات ویژه شهروندان

خدمات ویژه دانش آموختگان

نحوه ورود به سامانه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

افراد جهت ورود به این سامانه لازم است که آدرس اینترنتی mui.ac.ir را در مرورگر خود وارد و جست و جو نمایند. مشاهده بسیاری از خدمات تنها با کلیک بر روی لینک های فوق امکان پذیر است اما برخی موارد نیاز به احراز هویت نیز دارند. در صورتی که با چنین مواردی روبرو شدید، کافیست نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید و پس از ورود نسبت به انجام امور مورد نظر خود اقدام نمایید.

اطلاعیه ها و اخبار پیرامون مباحث آموزشی ، علمی ، درمانی و بهداشتی نیز از بخش “اطلاع رسانی” و به تفکیک موضوع منتشر می شوند. شایان ذکر است که آدرس سایت تمامی دانشکده ها ، مراکز درمانی و پژوهشکده های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از طریق سایت mui.ac.ir قابل دریافت می باشد.

سوالات متداول

1- سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان چه خدماتی ارائه می دهد؟

این سامانه خدمات مختلفی چون: نوبت دهی الکترونیکی، امکان درخواست گواهی اشتغال به تحصیل، صدور مدرک و... را ارائه می دهد.

2- ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان چگونه است؟

در متن مقاله به نحوه ورود به این سامانه پرداخته ایم.

3- نشانی سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان چیست؟

افراد جهت ورود به این سامانه باید آدرس اینترنتی mui.ac.ir را جست و جو کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره