خانه سامانه و سایت ورود به سایت سازمان فنی و حرفه ای | portaltvto.com

ورود به سایت سازمان فنی و حرفه ای | portaltvto.com

لینک مستقیم ورود به سایت سازمان فنی و حرفه ای
ورود به سایت سازمان فنی و حرفه ای

سازمان فنی و حرفه ای زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به جذب افراد علاقه مند کسب مهارت در زمینه صنعت، خدمات و کشاورزی می نماید. این فرآیند از طریق ثبت نام در سایت سازمان فنی و حرفه ای و شرکت در دوره های آموزشی مهارتی و آزمون نهایی انجام می شود که در نهایت منجر به دریافت گواهینامه معتبر مهارت خواهد شد. شرکت در این دوره های آموزشی در مناطق و مراکز مختلف و برای همه اقشار جامعه امکان پذیر می باشد.

لینک مستقیم ورود به سایت سازمان فنی و حرفه ایورود به سایت سازمان فنی و حرفه ای

سازمان فنی و حرفه ای با هدف جذب نیروی علاقه مند به کسب مهارت تاسیس شد که علاقه مندان شرکت در این دوره ها می بایست جهت ثبت نام به نشانی الکترونیکی portaltvto.com مراجعه نمایند.

معرفی سایت سازمان فنی و حرفه ای

این سامانه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که با وارد شدن به نشانی portaltvto.com قابل مشاهده هستند. اما بخش های کلی این سامانه شامل “برگزاری دوره های آموزشی مهارتی فنی و حرفه ای”، “برگزاری آزمون های مهارتی” و “صدور / تمدید پروانه تاسیس آموزشگاه آزاد” می باشد. داوطلبان می توانند با ورود به هر بخش و انجام اقدامات لازم، از امکانات این میز خدمت بهرمند شوند.

راهنمای ورود به سایت سازمان فنی و حرفه ای

برای کسب مدرک فنی و حرفه ای می بایست ابتدا در پورتال جامع سازمان فنی و حرفه ای کشور ثبت نام کنید و پس از گذزاندن دوره های آموزشی، در آزمون که به دو صورت کتبی و عملی می باشد شرکت کنید. بدین صورت که ابتدا آدرس portaltvto.com را در گوگل سرچ کنید تا پورتال سازمان فنی و حرفه ای برایتان نمایان شود. سپس با توجه به امور مد نظرتان روی آیکون مربوطه کلیک کنید. برای مثال اگر می خواهید نام نویسی کنید می بایست روی آیکون “ثبت نام در دوره آموزشی” کلیک کنید. دقت داشته باشید پیش از پرداخت هزینه و نام نویسی، دفترچه راهنمای ثبت نام مربوط به استان و شهر خود را مطالعه کنید تا از مهارت های آموزشی ارائه شده مطلع شوید.

پس از انتخاب مهارت آموزشی مد نظر می توانید نسبت به ثبت نام دوره های فنی و حرفه ای که محدودیت زمانی ندارد و سالانه متقاضیان بسیاری جذب آن می شوند اقدام نمایید .داوطلبان به این نکته توجه داشته باشید که دریافت گواهی فنی و حرفه ای مشروط به کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون می باشد. هم چنین می توانید جهت اطلاع بیشتر در این خصوص به لینک راهنمای استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای نیز مراجعه نمایید.

 

 سوالات متداول

1- سایت سازمان فنی و حرفه ای چیست و به چه منظور راه اندازی شده است؟

این سامانه به جهت رسیدگی به امور افرادی که خواهان کسب مدرک فنی و حرفه ای می باشند راه اندازی شده.

2- نشانی سایت سازمان فنی و حرفه ای چیست؟

آدرس اینترنتی این سامانه portaltvto.com می باشد.

3- سایت سازمان فنی و حرفه ای به چه صورت است ؟

بخش های کلی این سامانه شامل برگزاری دوره های آموزشی مهارتی، برگزاری آزمون های مهارتی، صدور / تمدید پروانه تاسیس آموزشگاه آزاد می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره