خانه مدارس شرایط ثبت نام دبستان و پیش دبستانی مدارس علامه طباطبایی 1400 – 1401

شرایط ثبت نام دبستان و پیش دبستانی مدارس علامه طباطبایی 1400 – 1401

شرایط ثبت نام پیش دبستان مجموعه علامه طباطبایی 1400 - 1401
شرایط ثبت نام دبستان و پیش دبستانی مدارس علامه طباطبایی 1400 – 1401
انتخاب مدرسه ای متناسب با روحیه و توانایی های دانش آموزان ، همواره یکی از دغدغه های خانواده های آن ها می باشد. این حساسیت در مقطع پیش دبستانی و دبستان بیشتر به چشم می خورد. زیرا آغاز راهی طولانی است که در انتها ، سرنوشت آن ها تعیین می شود. از همین رو هر چه پایه دانش آموزان قوی تر باشد ، در ادامه مسیر ، عملکرد بهتری خواهند داشت.

مدارس علامه طباطبایی ، از آن دست مدارسی هستند که به لحاظ سطح علمی و امکانات رفاهی می توانند پاسخ گوی نیاز خانواده ها باشند. مدارس علامه طباطبایی از جمله مدارس برتر تهران به شمار می آیند که به علت ظرفیت محدود ، جهت ثبت نام دانش آموزان پایه های مختلف ، جلسه مصاحبه و یا آزمون ورودی برگزار می کند.

ثبت نام در مدارس پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی از طریق جلسه حضوری صورت می گیرد.

زمان و نحوه ثبت نام در مدارس پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی 99 – 1400

خانواده هایی که تمایل به ثبت نام فرزندان خود در مدارس پیش دبستانی و دبستان مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی را دارند ، توجه داشته باشند که می بایست در ابتدا ، در پیش ثبت نامی که معمولا در دی ماه صورت می گیرد شرکت نمایند و اطلاعات اولیه فرزند خود را وارد نمایند. پس از آن یک جلسه توجیهی برگزار شده و از دانش آموزان و والدین آن ها درخواست می شود که در آن شرکت نمایند. در نهایت ، یک جلسه مصاحبه صورت گرفته و از دانش آموزانی که مصاحبه آن ها با موفقیت انجام شود ، ثبت نام به عمل خواهد آمد.

همان طور که اشاره کردیم ، مدارس علامه طباطبایی به پرورش دانش آموزان در تمام پایه ها می پردازند. اما لیست مدارس پیش دبستان و دبستان این مجموعه ، مطابق با جدول زیر است.

مدارس پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی
واحد مدارسدخترانه / پسرانه
پیش دبستان و دبستان – واحد نیاورانپسرانه
پیش دبستان و دبستان – واحد تهرانپارسدخترانه
پیش دبستان و دبستان – واحد پاسدارانپسرانه
پیش دبستان و دبستان – واحد تجریشدخترانه
پیش دبستان و دبستان – واحد مرزدارانپسرانه
پیش دبستان و دبستان – واحد آبشناسانپسرانه
پیش دبستان و دبستان – واحد ونکپسرانه
پیش دبستان و دبستان – واحد دکتر فاطمیپسرانه

پیش ثبت نام مدارس علامه طباطبایی معمولا به صورت اینترنتی می باشد. اما اگر برای خانواده ای امکان دسترسی به سایت یا اینترنت وجود نداشته باشد ، می تواند مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه نموده تا مسئولین ستاد ثبت نام مدرسه ، این مرحله را برای دانش آموز انجام دهند.

شرایط ثبت نام پیش دبستان و دبستان های مدارس علامه طباطبایی 99 – 1400

پذیرش در این مدارس شرایط خاصی ندارد مگر چند موضوع بدیهی که همواره مطرح است.

  • اصلی ترین شرط نام نویسی دانش آموزان ، ثبت نام از طریق مصاحبه حضوری است به شرطی که این جلسه مصاحبه با موفقیت همراه باشد.
  • یکی از نکات قابل ذکر ، توجه به سال تولد دانش آموز است. دانش آموزانی که قصد ثبت نام در پیش دبستانی را دارند باید متولد نیمه دوم 93 یا نیمه اول 94 باشند.
  • هم چنین آن دسته از دانش آموزانی که متولد نیمه دوم 92 یا نیمه اول 93 باشند ، می توانند در پایه اول ابتدایی این مدارس ثبت نام به عمل آورند.

شرایط این مدارس در مقاطع بالاتر ، متفاوت می باشد اما در این مقطع کافی است که مصاحبه حضوری ، با موفقیت صورت گیرد.

اگر تاکنون مدرسه مورد نظر را برای دانش آموزتان تعیین نکرده اید ، توصیه می شود کمی بیشتر در این زمینه تحقیق کنید. چرا که انتخاب مدرسه مناسب می تواند در پرورش استعدادهای داوطلب و ایجاد علاقه مندی وی بسیار موثر باشد. در این راستا می توانید از لینک های مدارس شاهد ابتدایی دخترانه تهران ، مدارس شاهد ابتدایی پسرانه تهران ، مدارس غیرانتفاعی ابتدایی پسرانه تهران ، مدارس غیرانتفاعی ابتدایی دخترانه تهران نیز استفاده نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس