خانه اخبار تحصیلی عدم تغییر زمان اعلام نتایج آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳

عدم تغییر زمان اعلام نتایج آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳

عدم تغییر زمان اعلام نتایج آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳

پس از انتشار اطلاعیه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در خصوص تعویق کنکور سراسری به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، این سوال برای  داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد دکتری سال جاری نیز پیش آمد که یا این تاخیر شامل حاصل فرآیند اعلام نتایج ارشد و دکتری نیز خواهد شد یا خیر؟

 

عدم تغییر زمان اعلام نتایج آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳

مطابق با اعلام رییس سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، علی رغم تعویق زمان برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری 1403، برنامه ای برای تغییر تاریخ اعلام نتایج آزمون های ورودی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نداریم و این فرآیند قرار است مطابق با زمانی که پیش از این اعلام شده، به مرحله اجرا برسد.

بنابراین می توان گفت که نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد و همچنین نتایج دعوت به مصاحبه دکتری تا نیمه خرداد ماه سال جاری در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.  لازم به ذکر است که فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد به محض تایید ظرفیت از سوی دانشگاه‌ها، آغاز شده و نتایج اولیه نیز نهایتا تا 15 خرداد ماه از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد.

توجه داشته باشید که سایر مراحل پذیرش مقطع کارشناسی ارشد برای رشته‌ های دارای آزمون عملی و تشریحی و شرایط خاص در بازه زمانی تیر ماه تا نیمه مرداد ماه انجام خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره