خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی آغاز فعالیت پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی از مهر ماه

آغاز فعالیت پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی از مهر ماه

آغاز فعالیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی از مهر ماه
آغاز فعالیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی از مهر ماه

معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش طی تشریح آخرین وضعیت استخدام مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش، اعلام کرد: آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگان مهر امسال در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

آغاز فعالیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی از مهر ماه

در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش، چهار هزار و ۱۷۰ مربی تربیت بدنی و سلامت و ۶ هزار مربی پرورشی و امور تربیتی استخدام می شوند. زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آن، در تاریخ 30 فروردین 1403 اعلام شده بود که مرکز آزمون جهاد دانشگاهی طی اطلاعیه ای تاریخ برگزاری آزمون را به 14 اردیبهشت ۱۴۰۳ تغییر داد.

معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش هم چنین اعلام کرد: فرایند استخدام به گونه‌ای پیش می‌رود که پذیرفته‌شدگان در آزمون مهر سال آینده در کلاس‌های درس حاضر شوند.

آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش با حضور بیش از ۶۳۰ هزار داوطلب در روز جمعه ۱۸ اسفند 1402 برگزار شد و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز آزمون دبیری و هنرآموزی برگزار می‌شود که در این آزمون بیش از ۲۲ هزار نفر جذب خواهند شد. در آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان هم که برای اولین بار بر اساس مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، در تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود بیش از ۳۰ هزار نفر جذب خواهند شد که اگر این اتفاقات رخ دهد، کم کم مشکلات نیروی انسانی که مهمترین مشکل آموزش و پرورش است، حل خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی