خانه اخبار تحصیلی مدارس لغو امتحانات مدارس تا پایان هفته

لغو امتحانات مدارس تا پایان هفته

لغو امتحانات مدارس تا پایان هفته
لغو امتحانات مدارس تا پایان هفته

طبق اظهارات سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، به‌دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور کلیه امتحانات مدارس از روز سه‌شنبه 1 خرداد تا روز جمعه 4 خرداد 1403 لغو گردید و زمان برگزاری امتحانات نوبت دوم خرداد ماه دانش‌آموزان متعاقبا اعلام خواهد شد.

لغو امتحانات مدارس تا پایان هفته

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اعلام لغو امتحانات مدارس به دلیل تشییع پیکر رئیس جمهور از روز سه شنبه مورخ 1 الی 4 خرداد ماه ۱۴۰۳، گفت: برنامه امتحانی جدید دانش آموزان متعاقباً  اعلام خواهد شد.

وی همچنین افزود: با توجه به اطلاعیه صادر شده از معاون اجرایی رئیس جمهور و به منظور کمک به حضور خانواده‌ها در مراسم گرامیداشت شهیدان خدمت، کلیه امتحانات داخلی و نهایی مدارس لغو گردید.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: برنامه امتحانات نهایی خرداد دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و دوازدهم تغییر کرده است و برنامه جدید امتحانات نهایی را تا ا خرداد ماه به دانش‌آموزان اعلام خواهیم کرد.

شایان ذکر است که به دلیل لغو امتحانات مدارس و برگزاری این امتحانات در زمان دیگری، زمان کنکور نوبت دوم نیز به تعویق افتاد. بنابراین بنا به تعویق امتحانات نهایی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ (تیرماه) به جای روزهای 7 و 8 تیر ماه، در روزهای 21 و 22 تیر ماه 1403 برگزار خواهد شد.

با توجه به تغییر زمان امتحانات مدارس به دلیل بزرگداشت شهدای خدمت، دانش آموزان می توانند با عضویت در کانال تلگرام مدارس آخرین اخبار مربوط به تغییر برنامه امتحانات خرداد ماه 1403 را پیگیری نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس