خانه استخدام ارتش مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1403 - 1404

ارتش جمهوری اسلامی ایران هرساله آزمونی را جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و سازمان های تابعه خود که دارای تابعیت ایرانی می باشند، جهت گزینش از میان داوطلبان درحال تحصیل و دانش آموختگان رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش های نظامی کاربردی در دانشگاه های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریائی امام خمینی(ره) و فارابی به کار خواهد گرفت.

متقاضیان تحصیل در یکی از ارگان های نام برده در بالا، قبل از ثبت نام باید با مطالعه شرایط ثبت نام دانشگاه افسری و آگاهی از شرایط عمومی و اختصاصی درج در دفترچه ثبت نام افسری ارتش 1403 – 1404 اقدام به نام نویسی نمایند.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1403 – 1404

 

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش از طریق سایت اختصاصی آن به نشانی اینترنتی gozinesh.aja.ir انجام می پذیرد.

مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام به صورت دو مرحله ای (خرید کارت آزمون – تکمیل فرم ثبت نام) است که این مراحل می بایست توسط داوطلب انجام شود. متقاضیان شرکت در آزمون افسری ارتش پس از خرید کارت آزمون باید در اولین فرصت ممکن ثبت نام خود را کامل کرده و شماره پرونده دریافت نمایند. مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش از 1 آبان ماه تا 16 آذر ماه 1402 می باشد.

 

جهت اطلاع از شرایط مربوط به ثبت نام دانشگاه افسری ارتش می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شوید.

زمانبندی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴
فرایندبازه زمانی
ثبت نام اولیه و خرید کارت1 آبان تا 15 آذر ماه 1402
تمدید مهلت تکمیل ثبت نامتا ساعت 14 روز پنج شنبه 16 آذر ماه 1402
ویرایش اطلاعات16 تا پایان روز 17 آذر ماه 1402

راهنمای ثبت نام در آزمون دانشگاه افسری 1403 – 1404

بعد از اطمینان از دارا بودن شرایط ثبت نام جهت تحصیل در رشته های دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مراحل نام نویسی خود را طبق راهنمای زیر به صورت اینترنتی انجام دهید.

  • ابتدا به سایت اختصاصی دانشگاه افسری ارتش آن به نشانی gozinesh.aja.ir مراجعه کرده و با کلیک روی عبارت “خرید کارت اعتباری” در سمت راست صفحه، نسبت به خرید کارت اقدام نمایید.

  • در صفحه پیش رو باید رشته تحصیلی مورد تقاضا و حوزه ثبت نامی خود را مشخص و سپس با وارد کردن شماره تلفن همراه و سایر اطلاعات روی گزینه “تایید و پرداخت” کلیک کنید.

  • اطلاعات کارت یخود را وارد کرده و “پرداخت” را انتخاب کنید. با دریافت کد رهگیری، به صفحه اول بازگشته و روی عبارت “تکمیل فرم ثبت نام” کلیک کنید.

  • جهت کامل کردن فرم ثبت نام نیاز است که پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده (کد ملی و کد رهگیری) در کادرهای مربوطه، دکمه “تایید” را بفشارید.

بعد از بارگذاری عکس داوطلب و ثبت اطلاعات مورد درخواست از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، قد، وزن، رشته تحصیلی، معدل کل، نوع سهمیه و…، روی عبارت “تایید نهایی” کلیک کنید. در صورت کامل بودن مراحل ثبت نام توسط شما، یک شماره پرونده در اختیارتان قرار خواهد گرفت که تا زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش آن را نزد خود حفظ نمایید.

نکات مهم ثبت نام

  • قبل از ثبت نام توجه داشته باشید که دانشجویان قبول شده نهایی در سال های قبل که از خدمت و تحصیل در دانشگاه های افسری اجا انصراف، رها یا اخراج شده اند، حق خرید کارت و ثبت نام را نخواهند داشت.
  • همچنین دارا بودن سن 16 سال تمام و حداکثر 23 سال و در صورت انجام خدمت سربازی، مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می شود. همچنین حداکثر سن برای رشته خلبانی هواپیما 20 سال می باشد.
  • لازم به ذکر است فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از کار افتاده کلی، از شرط سن و معدل معاف هستند.

 

سوالات متداول

1- برای ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ به کدام سایت مراجعه کنیم؟

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات مرتبط با آزمون به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید.

2- تاریخ ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چه بازه زمانی می باشد؟

برای ثبت نام می توانید از تاریخ 1 آبان ماه الی 16 آذر ماه ۱۴۰۲ اقدام نمایید.

3- آیا برای ثبت نام در آزمون افسری ارتش ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ محدودیت سنی وجود دارد؟

بله، افراد واجد شرایط باید دارای حداقل سن 16 سال و حداکثر 23 سال باشند. و در رشته خلبانی فرد دارای حداکثر 20 سال سن باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره