خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شهریار ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شهریار ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شهریار 1401 - 1402
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402

در سال های گذشته داوطلبان شهریار پس از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی می بایست منتظر انتشار اطلاعیه آموزش و پرورش استان خود مبنی بر اعلام نتایج می شدند. با تغییرات عمده ای که در روند ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون این مدارس ایجاد شده، انتشار نتایج پذیرش دانش آموزان شهریار همزمان با سایر استان های کشور و از طریق یک سامانه واحد انجام می شود.

شرکت کنندگان می بایست به محض انتشار نتیجه آزمون با مراجعه به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی جواب پذیرش خود را دریافت نمایند. پذیرفته شدگان باید مطابق اطلاعیه های منتشر شده در موعد مقرر همراه مدارک خود جهت ثبت نام حضوری در مدرسه محل قبولی حاضر شوند.

دانش آموزان ساکن شهریار برای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، بایستی به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهریار ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

پس از برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت کنندگان منتظر اعلام نتایج پذیرش خود هستند. این نتایج معمولا به فاصله حداکثر 5 الی 6 هفته بعد از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق سایت اداره آموزش و پرورش هر استان منتشر می شد. در سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با برگزاری هماهنگ کشوری آزمون، نتایج نیز به صورت همزمان در سراسر کشور منتشر خواهد شد.

هنوز تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 مشخص نشده اما پیش بینی می شود، جواب پذیرش داوطلبان ساکن شهریار همانند سایر استان های کشور در نیمه اول مرداد ماه در دسترس قرار گیرد. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی می توانید در کانال تلگرام نمونه دولتی ایران مشاوره عضو شوید تا به محض انتشار نتایج، از آن با خبر باشید

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهریار 1402 – 1403

همان طور که پیش تر عنوان شد، داوطلبان همه استان های کشور از جمله استان تهران و شهر شهریار می توانند نتایج خود را به صورت همزمان و از یک سامانه واحد دریافت نمایند. با تغییرات اعمال شده در نحوه برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403، تمامی مراحل اینترنتی پذیرش از ثبت نام تا اعلام نتایج از طریق سایت رسمی پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.

داوطلبان استان شهریار می بایست در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم برای مشاهده نتیجه قبولی خود به سایت یاد شده مراجعه نمایند. اطلاعاتی که برای ورود به سایت اعلام نتایج مورد نیاز است شامل موارد زیر است:

  • کدملی
  • سریال شناسنامه

مشاهده کارنامه نتایج به روش زیر امکان پذیر می باشد.

  • ورود به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی my.medu.ir و سپس انتخاب گزینه “دانش آموز” به عنوان نقش و پس از آن درج کد ملی و سریال شناسنامه داوطلب و فشردن گزینه “ورود”

مرحله اول دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی

  • کلیک روی لینک “آزمون نمونه دولتی” و پس از آن انتظار برای ورود به صفحه اعلام نتایج آزمون

مرحله دوم دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهریار ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ممکن است پس از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی، تعدادی از داوطلبان به نتایج منتشر شده اعتراض داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش علیرغم وجود احتمال کم خطا، به شرکت کنندگان این امکان را داده است تا در صورت داشتن هرگونه اعتراض، درخواستی برای بازبینی نتایج ثبت کنند.

پس از انتشار نتایج، اطلاعیه ای مبنی بر شروع بازه ثبت اعتراضات منتشر می گردد و شرکت کنندگانی که به هر دلیلی به کارنامه خود اعتراض دارند، می توانند درخواست خود را به ثبت رسانند.

در بازه چند روزه ای که پس از اعلام نتایج آغاز می گردد، داوطلبان ساکن شهریار نیز مانند سایر شرکت کنندگان می توانند در هر زمانی به سامانه اعلام نتایج یعنی سایت مای مدیو به آدرس اینترنتی my.medu.ir مراجعه نموده و پس از ورود به پروفایل کاربری دانش آموز، در خواست بازبینی نتایج را ارسال نمایند.

پس از اتمام مدت زمان تعیین شده برای ثبت اعتراضات احتمالی داوطلبان، نتایج اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ظرف مدت دو هفته و از طریق سایت رسمی واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش قابل رویت است.

نکات اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهریار 1402 – 1403

با اعلام هماهنگ نتایج پذیرش داوطلبان در آزمون مدارس نمونه دولتی برخی داوطلبان وضعیت قبولی و برخی در وضعیت رد یا عدم قبولی در آزمون قرار دارند. لازم است داوطلبانی که موفق به پذیرش در این آزمون شده اند، هرچه سریعتر جهت تکمیل فرآیند ثبت نام حضوری خود اقدام نمایند. علاوه بر این نکات مهمی که در خصوص فرآیند پذیرش داوطلبان در ادامه بیان شده، از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • صدور کارنامه اینترنتی تنها برای داوطلبانی می باشد که در آزمون ورودی پذیرفته نشده باشند. این کارنامه شامل موارد زیر است.
  1.  تعداد پاسخ های صحیح و غلط
  2. نمره کسب شده در هر درس
  3.  تراز دانش آموز
  4. تراز آخرین فرد قبول شده
  • امکان نقل و انتقال بین مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد.
  • دانش آموزان دو قلو یا همزاد نیز برای شرکت در آزمون می بایست به شرط کسب حداقل 80 درصد نمره قبولی توجه نمایند

با اتمام فرآیند اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، داوطلبان پذیرفته شده مطابق اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش می بایست جهت تکمیل فرآیند ثبت نام حضوری و قطعی نمودن پذیرش خود اقدام نمایند.

در صورت عدم مراجعه پذیرفته شده جهت ارائه مدارک ثبت نام حضوری، قبولی وی لغو شده و به منزله انصراف داوطلب تلقی می شود. با لغو پذیرش داوطلبان، افراد حاضر در لیست انتظار جایگزین خواهند شد. اطلاعیه های مرتبط با شهریه مدارس نمونه دولتی به صورت سالانه منتشر می گردند که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک داده شده، مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهریار ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ در چه زمانی صورت می پذیرد؟

هنوز تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده و پیش بینی می شود در نیمه اول مرداد ماه اعلام نتایج انجام شود.

2- برای مشاهده نتیجه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ باید به چه طریقی اقدام کرد؟

برای دریافت نتایج داوطلبان می بایست به صورت همزمان به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

3- ثبت اعتراض به نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهریار از چه طریقی امکان پذیر است؟

برای ثبت اعتراض می بایست از طریق سایت مای مدیو به آدرس my.medu.ir اقدام نمود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد