خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گنبد کاووس 1401 – ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گنبد کاووس 1401 – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گنبد کاووس 1401 - 1402
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گنبد کاووس 1401 – 1402

دانش آموزان پایه نهم که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده اند، برای دریافت نتایج آن باید در زمان مقرر به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه کنند. این آزمون به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود اما نتایج آن برای هر استان ممکن است در بازه های زمانی مختلفی منتشر گردد. معمولا یک الی یک و نیم ماه بعد از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نتایج از طریق سایت هر استان در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد.

دانش آموزان ساکن گنبد کاووس برای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خود، بایستی به سایت nemooneh.goledu.ir مراجعه کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گنبد کاووس 1401 – 1402

یک الی یک و نیم ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زمان اعلام نتایج آن فرا می رسد. دانش آموزانی که در جلسه آزمون حضور داشته اند، برای مشاهده و دریافت نتیجه آن باید به سایت اداره آموزش و پرورش استان محل زندگی خود مراجعه کنند. از آن جایی نتایج به صورت مجزا و شهر به شهر منتشر می گردد، احتمال متفاوت بودن زمان آن برای استان ها وجود دارد.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم 1401 – 1402 برای هیچ استان و شهری اعم از گنبد کاووس تاکنون مشخص نشده است. در دوره گذشته نتایج این آزمون اوایل مرداد ماه منتشر شد که انتظار می رود، برای سال جاری نیز این روند به همین شکل باشد. البته در صورت انتشار هر گونه خبر جدیدی در این زمینه علاوه بر بروز شدن متن مقاله، تاریخ دقیق اعلام نتایج در کانال تلگرام نمونه دولتی ایران مشاوره قرار خواهد گرفت.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گنبد کاووس 1401 – 1402

دانش آموزان پایه نهم که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده اند، باید در تاریخ اعلام شده برای دریافت نتایج اقدام کنند. نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی در سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش هر استان به صورت مجزا منتشر می شود که در ادامه، مراحل دریافت آن را ذکر کرده ایم.

  1. پس از ورود به سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گنبد کاووس به آدرس nemooneh.goledu.ir، گزینه “دریافت کارنامه” را انتخاب کنید.
  2. یکی از اطلاعات زیر را در کادرهای موجود درج نموده و در آخر کلید “ورود” را بفشارید.
  • درج شماره شناسنامه یا کد ملی دانش آموز به همراه شماره شناسنامه پدر دانش آموز
  • وارد کردن کد رهگیری و رمز ورود

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گنبد کاووس 1401 – 1402

به طور معمول یک هفته بعد از انتشار نتایج آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزانی که پذیرفته نشده اند، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه عدم قبولی منتشر می شود. در این کارنامه تعداد پاسخ های صحیح و غلط، نمره کسب شده در هر یک از دروس امتحانی، امتیاز کل وی و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه مورد نظر دانش آموز درج شده است. داوطلبان بس از دریافت این کارنامه در صورتی که به نتایج معترض اند، می توانند درخواست خود را در زمان مقرر از طریق سایت ثبت آزمون مدارس نمونه دولتی ارسال کنند.

دانش آموزانی که در گنبد کاووس زندگی می کنند، تا چند روز پس از اعلام نتایج این آزمون فرصت ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی را دارند. بنابراین با مراجعه به سایت ثبت نام و اعلام نتایج استان گلستان به آدرس اینترنتی nemooneh.goledu.ir می توانند درخواست خود را به ثبت برسانند. شایان ذکر است که به طور معمول تمامی اعتراضات بررسی شده و نتیجه آن طی دو هفته بعد، از طریق سایت نام برده به اطلاع متقاضیان می رسد.

نکات اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گنبد کاووس 1401 – 1402

پس از دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی توجه به یک سری نکات همانند آن چه که در ادامه متن ذکر شده است، ضروری می باشد.

  • انتشار یک کارنامه تحت عنوان کارنامه عدم قبولی به صورت اینترنتی برای دانش آموزانی که پذیرفته نشده اند.
  • این کارنامه شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط، نمره هر درس، تراز داوطلب و تراز آخرین فرد قبول شده است که با استفاده از آن می توانند اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خود را ثبت کنند.
  • نقل و انتقال پذیرفته شدگان امکان پذیر نیست.
  • افرادی که در یک مدرسه پذیرش شده اند، مجاز به ثبت نام در مدارس دیگر نیستند.
  • دانش آموزان دو قلو یا چند قلو در صورتی که یکی از آن ها قبول شود، پذیرش دیگری منوط به کسب 80 درصد نمره قبولی آخرین فرد پذیرفته شده است.
  • هر داوطلب تنها مجاز به انتخاب یک رشته تحصیلی از شاخه نظری اعم از علوم تجربی، انسانی، ریاضی و فیزیک و معارف اسلامی می باشد.
  • در نمون برگ تقاضانامه ثبت نام، هر دانش آموز صرفا یک هنرستان را می تواند انتخاب کند.

قبول شدگان برای انجام مراحل ثبت نام می بایست به مدرسه محل پذیرفته شده مراجعه کنند. ضمنا به خاطر داشته باشید که عدم مراجعه به مدرسه محل قبولی در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

 

سوالات متداول 

1- در چه تاریخی نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گنبد کاووس ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ انتشار می یابد؟

هنوز زمان انتشار نتایج آزمون نمونه دولتی استان گلستان برای سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در دسترس نیست.

2- نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گنبد کاووس از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

شرکت کنندگان جهت دریافت نتایج باید به سایت ثبت نام و اعلام نتایج گنبد کاووس به آدرس nemooneh.goledu.ir مراجعه کنند.

3- چه مشخصاتی برای مشاهده نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی گنبد کاووس ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ نیاز است؟

وارد کردن شماره شناسنامه دانش آموز و پدر و یا کد رهگیری و رمز ورود برای دریافت نتایج الزامیست.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد