خانه آزمون استخدامی نتایج استخدام بانک سپه

نتایج استخدام بانک سپه

نتایج آزمون استخدامی بانک سپه 99
نتایج استخدام بانک سپه 99
بانک ها یکی از آن دسته ارگان های برتر شغلی هستند که افراد زیادی متقاضی دستیابی به اشتغال در آن ها می باشند. از طرفی فعالیت در سیستم بانکی حساسیت های ویژه خود را دارد و به همین جهت است که فعالان این نظام شغلی می بایست دارای تخصص های لازم و شرایط ممتازی باشند. بانک سپه از بانک هایی است که در حال حاضر تمام امتیازت آن در اختیار دولت می باشد. این بانک بر خلاف بانک هایی که سالانه اعلام نیاز به نیرو می کنند، در دوره های با فاصله زمانی چند ساله اقدام به جذب نیروهای جدید و جایگزین می نماید. داوطلبان استخدام در این بانک لازم است در صورتی که دارای شرایط مطلوب هستند، در آزمون استخدامی آن شرکت نمایند و پس از کسب نتیجه قابل قبول، برای همکاری با بانک مذکور وارد سایر اقدامات مربوط به ثبت نام شوند. برای اطلاع از شرایط استخدام بانک سپه روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

صرفا شرکت در آزمون استخدامی بانک سپه و کسب نمره قبولی، ملاک پذیرش داوطلبان نمی باشد بلکه استخدام در نتیجه ی موفقیت در تمامی مراحل ثبت تقاضا صورت می گیرد.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک سپه

بانک سپه بر اساس برنامه ای که در هر دوره برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر می گیرد، به یکی از دو روش برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه یا فقط مصاحبه به استخدام نیروهای مستعد و مورد نیاز خود می پردازد. نتایجی که شرکت کنندگان در هر کدام از این روش ها کسب می کنند، در نهایت باعث راه یابی یا عدم راه یابی به این بانک خواهد شد. الگوی انتخاب نیروی بانک سپه در سال های اخیر روش اول یعنی برگزاری آزمون کتبی بوده است. نمره ای که داوطلبان در این آزمون به دست می آورند، به صورت نتایج اولیه و معمولا حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود و نتایج نهایی پس از گذشت چند ماه و شرکت در تمام مراحل مصاحبه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. زمان اعلام نتایج بانک سپه در دو مرحله و فاصله زمانی متفاوت به شرح زیر می باشد.

زمان اعلام نتایج اولیه بانک سپه

با توجه به این که بانک سپه در سال 96 به دستگاه های اجرایی پیوست، آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور در 3 شهریور برگزار شد و نتایج آن در 4 مهر 96 اعلام گردید. این بانک برنامه خود را برای پذیرش نیرو در سال 99 مشخص نکرده است بنابراین زمان اعلام نتایج آن نیز در حال حاضر معلوم نیست. شما داوطلبان گرامی می توانید با عضویت کانال تلگرام آزمون های استخدامی از هر اخباری که در خصوص این آزمون ها منتشر می گردد در اسرع وقت آگاه شوید.

زمان اعلام نتایج نهایی استخدام بانک سپه

زمانی که داوطلبان نتایج آزمون کتبی را دریافت نمودند وارد مرحله بعدی یعنی آزمون شفاهی می شوند. در این مرحله شرکت کنندگان به مصاحبه دعوت می شوند و مورد گزینش قرار می گیرند. پس از برگزاری مصاحبه و به عمل آوردن معاینات و آزمایش های لازم و تایید سلامت روانی و جسمی آن ها توسط پزشکان معتبر، نتایج نهایی اعلام خواهد شد. بر اساس این که انجام مصاحبه روند زمانبری را طی می کند، مشخص شدن نتایج آن معمولا چند ماه به طول می انجامد. در صورت پذیرش نیروی جدید توسط بانک سپه در سال جاری، زمان اعلام نتایج نهایی آن طبق روال زمانی آخرین دوره خواهد بود.

نحوه مشاهده نتایج نهایی استخدام بانک سپه

زمانی که نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی بانک سپه مشخص شود، اسامی منتخبین بر روی سایت استخدام بانک سپه قرار خواهد گرفت. به همین منظور لازم است تا داوطلبان به سایت مذکور به نشانی banksepah.ir مراجعه کرده، وارد پروفایل کاربری خود شوند و به مشاهده نتایج اقدام کنند. برای ورود به سامانه، کد رهگیری دریافتی در زمان ثبت نام و کد ملی داوطلب مورد نیاز می باشد.

به طور معمول، احتمال این که در نتایج آزمون اشتباهی صورت گرفته باشد، بسیار کم است اما معمولا ارگان های برگزار کننده آزمون استخدامی، امکانی برای رسیدگی به اعتراض داوطلبان فراهم می نمایند. بر همین اساس متقاضیان در صورتی که به نتایج معترض باشند، ثبت درخواست رسیدگی مجدد خود را از طریق سامانه مذکور ثبت نمایند.

برای پذیرفته شدن و اشتغال در بانک سپه، با موفقیت طی کردن کلیه مراحل گزینش، برخورداری از سلامت جسمی و تعادل روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر از شرایط اصلی می باشد. دیگر عوامل مانند وضعیت نظام وظیفه و عدم اشتغال در هیچ یک از دستگاه ها و سازمان ها نیز توسط بانک مذکور بررسی می گردد. برای اطلاع از سایر شرایط استخدام بانک سپه می توانید روی لینک آن کلیک کرده یا با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی