خانه استخدام بانک ها نتایج استخدام بانک شهر

نتایج استخدام بانک شهر

نتایج آزمون استخدامی بانک شهر 99
نتایج استخدام بانک شهر 1402

بانک شهر یکی از بانک های خصوصی کشور می باشد که به سبب ارائه خدمات متنوع و نوین، جایگاه مناسبی در بین بانک های برتر کشور یافته است. از همین رو طرفداران زیادی برای فعالیت در این بانک وجود دارند که برای آن ها نحوه پذیرش در این بانک به یکی از دغدغه های اصلی تبدیل شده است. بنابراین داوطلبان اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی این بانک می نمایند و پس از آن در انتظار مشخص شدن نتیجه، اخبار مربوط به زمان و منبع اعلام نتیجه را دنبال می کنند تا در صورت قبولی در مرحله اول استخدام (آزمون کتبی یا پذیرش رزومه) از طرف بانک مذکور برای مصاحبه حضوری دعوت شوند.

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج استخدام بانک شهر 1402

اعلام نتایج بانک شهر
اعلام نتایج بانک شهر

 

نتایج استخدام بانک شهر از تاریخ 9 دی ماه 1402 از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون بانک شهر به نشانی azmoon.iau.ir قابل مشاهده می باشد.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک شهر

اعلام نتایج ثبت نام برای استخدام بانک شهر در دو دوره و فاصله زمانی متفاوت انجام می شود. نتایج اولیه مربوط به نمره کسب شده در آزمون کتبی و نتایج نهایی، مربوط به شرکت در مصاحبه حضوری می باشد. آخرین دوره برگزاری آزمون کتبی برای جذب نیرو،  توسط بانک شهر در سال 1402 برگزار شد که نتایج آن 9 دی ماه 1402 اعلام گردید. شما عزیزان می توانید در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوید تا بلافاصله پس از منتشر شدن اخبار مربوطه، در جریان جزئیات آن قرار بگیرید.

نحوه اعلام نتایج استخدام بانک شهر

بانک شهر استخدام نیروهای خود را به یکی از دو روش برگزاری آزمون کتبی و گزینش یا بررسی رزومه داوطلبان و مصاحبه انجام می دهد که بر این اساس نتایج آن نیز در دو مرحله متفاوت اعلام می گردد.

مرحله اول

در صورتی که آزمون کتبی برگزار شده باشد، پس از مشخص شدن نمره آزمون، نتایج اولیه آن منتشر می شود. اما چنانچه پذیرش داوطلبان بر اساس رزومه ارسالی آن ها انجام شود، نتایج بررسی مدارک ارسال شده در قالب نتایج اولیه اعلام می گردد.

  • به صفحه دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ir مراجعه نمایید و بر روی لینک فعال مشاهده نتایج بانک شهر کلیک نمایید.
اعلام نتایج بانک شهر
اعلام نتایج بانک شهر
  • با کلیک بر روی لینک فوق به سامانه اعلام نتایج بانک شهر  هدایت خواهید شد. با وارد کردن کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد بر روی آیکون ورود بزنید.
مرحله دوم اعلام نتایج بانک شهر
مرحله دوم اعلام نتایج بانک شهر

مرحله دوم

در این گام، نتیجه انجام مصاحبه حضوری و مراحل مختلف آن از جمله معاینات پزشکی، تست اعتیاد، گزینش عقیدتی و سیاسی، برخورداری از سلامت شخصیتی، روانی و جسمانی مشخص می شود.

نتایج به صورت اینترنتی در سایت بانک شهر منتشر می شود. پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج، داوطلبان می بایست به درگاه الکترونیکی اطلاع رسانی بانک شهر به آدرس azmoon.iau.ir مراجعه نمایند و از پروفایل کاربری خود نتایج را مشاهده کنند.

پس از اعلام نتایج در صورتی که داوطلبان در تمامی مراحل استخدامی پذیرفته شوند برای آن ها یک دوره آموزشی برگزار می شود که در صورت موفق پشت سر گذاشتن این دوره، به عنوان کارمندان بانک مورد نظر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. در صورتی که قصد دارید در باره اعلام نتایج سایر بانک ها از جمله زمان اعلام نتایج بانک ملت مطلع شوید، روی لینک مربوط به آن کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون استخدامی بانک شهر چه زمانی منتش می شود؟

نتایج استخدام بانک شهر از تاریخ 9 دی ماه 1402 قابل مشاهده می باشد.

2- نتایج آزمون استخدامی بانک شهر از چه طریقی منتشر می شود؟

نتایج از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون بانک شهر به نشانی azmoon.iau.ir قابل مشاهده می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک