خانه آزمون استخدامی هزینه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

هزینه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

نحوه پرداخت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
هزینه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده توسط مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه، به منظور اعطای پروانه مشاوره خانواده برگزار می گردد. داوطلبان در صورتی که مراحل آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند، می توانند مجوز تاسیس مرکز مشاوره خانواده را دریافت نمایند. ثبت نام در آزمون مذکور مانند دیگر آزمون ها مشروط به پرداخت هزینه می باشد و این مبلغ به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت می شود. ثبت نام آزمون به همراه پرداخت هزینه آن، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر می باشد.

هزینه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

تمامی آزمون هایی که هر ساله در کشور برگزار می شوند، مستلزم پرداخت هزینه می باشند. آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما پس از پرداخت هزینه می توانید مراحل ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل نمایید.

علاقه مندان به شرکت در این آزمون می بایست از 15 مرداد ماه لغایت 21 مرداد ماه 99 با مراجعه به سایت سازمان سنجش مبلغ 150 هزار تومان را بابت هزینه نام نویسی پرداخت نمایند و سپس فرم تقاضانامه ثبت نام خود را تکمیل و ثبت کنند.

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره، از آخرین اخبار پیرامون آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده مطلع شوید و اخبار مربوطه از طریق کانال تلگرام دریافت نمایید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

همان طور که اشاره شد، تمامی مراحل نام نویسی آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده از جمله پرداخت هزینه آن، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد. شما برای پرداخت هزینه آزمون نیاز به یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب به همراه رمز دوم دارید که راهنمای پرداخت آن در ادامه مقاله ارائه شده است.

  • ابتدا وارد سایت sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید.
  • از بین لینک های موجود در صفحه باز شده، روی عبارت “سیستم ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده” کلیک کنید.
  • از منوی سمت راست، گزینه “خرید کارت اعتباری” را انتخاب نمایید.
  • پس از انتخاب عبارت ” سریال سیستم ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده” از بین گزینه های موجود، کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.
  • در این مرحله می بایست مشخصات فردی خود شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی را در کادرهای مربوطه، وارد و سپس روی دکمه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.
  • در این صفحه، اطلاعاتی که در مرحله پیش وارد کرده اید به همراه یک شماره پیگیری پرداخت، برایتان نمایش داده می شود. به منظور انتقال به درگاه پرداخت، تیک عبارت “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام” را فعال کنید و در پایان، کلید “ادامه روند پرداخت” را بفشارید.
  • در این مرحله می بایست اطلاعاتی از قبیل رمز اینترنتی، تاریخ انقضای کارت، CVV2 و شماره کارت را وارد نمایید و سپس روی کلید “پرداخت” کلیک نمایید.

پس از انجام مرحله، فرآیند واریز هزینه تکمیل شده و سامانه یک شماره سریال کارت اعتباری در اختیار شما قرار می دهد که آن را برای ورود به سیستم و تکمیل مراحل ثبت نام نیاز دارید. دقت داشته باشید شماره پیگیری که در مرحله ششم دریافت کرده اید را حتما نزد خود نگه دارید چرا که اگر هنگام پرداخت هزینه با مشکلی رو به رو شوید و این کد را نداشته باشید، پیگیری آن از طریق سازمان سنجش و پذیرش کشور امکان پذیر نخواهد بود.

به منظور ورود به سیستم و تکمیل مراحل نام نویسی، دو مرحله فوق را عینا تکرار کرده و این بار پس از انتخاب گزینه ” سیستم ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده”، روی عبارت “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک کنید. در این قسمت پس از وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری و کد امنیتی موجود در صفحه، گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که امکان شروع فرآیند ثبت نام بدون پرداخت هزینه آن امکان پذیر نمی باشد و همچنین این هزینه پس از واریز، قابل استرداد نخواهد بود. بنابراین توصیه می شود قبل واریز وجه، اطلاعیه مربوطه که شامل شرایط و ضوابط آزمون به همراه رشته های مورد نیاز آن می باشد و از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد را با دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن شرایط لازم، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی