خانه مشاوره تحصیلی هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400

هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400

هزینه نام نویسی آزمون دستیاری پزشکی 1400
هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400

فارغ التحصیلان و یا دانشجویان رشته پزشکی عمومی پس از اتمام دوران تحصیل خود می بایست به منظور اخذ تخصص در آزمون دستیاری پزشکی شرکت نمایند. متقاضیان در صورت کسب حداقل نمره 150 از 600 و موفقیت در مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی، وارد دوره رزیدنتی خود می شوند که حداقل 4 سال به طول می انجامد. داوطلبان می توانند با توجه به زمان ثبت نام دستیاری پزشکی 1400 به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کرده و با پرداخت هزینه و ارسال مدارک ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی، ثبت نام خود را به انجام برسانند.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد.

هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دستیاری پزشکی می توانند نسبت به نام نویسی خود از طریق سایت ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی اقدام نمایند. شرکت در این آزمون نیز مانند سایر آزمون ها مستلزم پرداخت هزینه است و تا زمانی که وجه مورد نظر را واریز نکنید اجازه ورود به سیستم ثبت نام را نخواهید داشت.

هزینه ثبت نام این آزمون برابر با 75 هزار تومان به علاوه 600 تومان بابت ارائه خدمات پیامکی (مجموعا 75 هزار و 600 تومان) می باشد. در صورتی که واریز وجه از طریق درگاه الکترونیکی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با موفقیت انجام شود، سامانه کدی را به عنوان کد پرداخت صادر می کند که با استفاده از آن می توانید به انجام امور مربوط به ثبت نام دستیاری پزشکی بپردازید.

راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400

واریز هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود. به منظور پرداخت هزینه نام نویسی به ترتیب زیر عمل نمایید.

  • وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir شوید و از منوی سمت راست گزینه “تخصصی و فوق تخصصی پزشکی – دستیاری تخصصی پزشکی” را انتخاب کنید.مرحله اول ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی
  • روی لینک فعال “ثبت نام جدید” که در تصویر نشان داده شده است، کلیک نمایید.مرحله دوم ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی
  • در صفحه پیش رو، مجددا گزینه “ثبت نام جدید” را انتخاب کنید.مرحله سوم ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی
  • پس از مطالعه مقررات مندرج در این بخش، تیک عبارت ” اینجانب موارد فوق را مطالعه نموده و می پذیرم” را فعال نمایید.مرحله چهارم ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی
  • کد ملی خود را در کادر مربوطه وارد کنید و سپس کلید “ادامه” را بفشارید.مرحله پنجم ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی
  • پس از درج کد ملی خود با پیغامی مطابق تصویر زیر مواجه می شوید چرا که پیش از اقدام به ثبت نام باید هزینه آن را پرداخت نمایید. به منظور واریز وجه، روی عبارت “پرداخت اینترنتی هزینه آزمون” کلیک کنید.مرحله ششم ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی
  • در صفحه پیش رو، نکاتی ذکر شده است که می بایست پس از مطالعه آن ها، عبارت “آزمون دستیاری پزشکی تخصصی دوره 48 – هزینه آزمون : 756000 ریال” را تیک بزنید و پس از آن گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی

  • گزینه “پرداخت هزینه ثبت نام” را انتخاب نمایید.

مرحله هشتم ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی

  • در این مرحله پس از تکمیل کادر های مربوط به اطلاعات شخصی “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار” هزینه ثبت نام خود را وارد نمایید.
    مرحله نهم ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی

پس از طی مراحل فوق و دریافت کد پرداخت، می توانید مجددا به صفحه ثبت نام بازگشته و پس از وارد نمودن اطلاعات، فرآیند نام نویسی خود را شامل بارگذاری عکس و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی به انجام برسانید. توجه داشته باشید که این مبلغ پس از واریز قابل استرداد نخواهد بود. از همین رو، توصیه می کنیم به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در ادامه روند آزمون، دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی را جهت اطلاع از شرایط ثبت نام دستیاری پزشکی و دیگر مقررات مربوطه با دقت مطالعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون هر یک از مطالب فوق، می توانید به لینک های مرتبط با آن مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

1- آیا ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی نیاز به پرداخت هزینه دارد؟

بله، داوطلبانی که تمایل به ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی دارند می بایست قبل از تکمیل فرآیند ثبت نام خود، هزینه نام نویسی را پرداخت کنند.

2- هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400 چقدر است؟

شرکت کنندگان می توانند با پرداخت مبلغ 75 هزار و 600 تومان، در این آزمون شرکت کنند.

3- برای پرداخت هزینه ثبت نام باید از چه طریقی اقدام کنیم؟

این هزینه به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir قابل پرداخت است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره