خانه آزمون استخدامی هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

یکی از مراحل مهم شرکت در آزمون استخدامی اکثر دستگاه های اجرایی، پرداخت هزینه ای مشخص شده به عنوان هزینه ثبت نام می باشد. است. داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت امور خارجه نیز که بازه زمانی ثبت نام آن در شهریور و مهر ماه 1402 بوده، باید قبل از شروع فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه ۱۴۰۲، هزینه ثبت نام را که از طرف بخش اجرا کننده مشخص شده است را پرداخت کنند.

میزان هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه 1402، 230 هزار تومان می باشد که پرداخت آن از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی صورت می گیرد.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه 1402 چقدر است؟

افرادی که قبلا نسبت به ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی دیگر اقدام کرده اند نسبت به پرداخت هزینه قبل از ثبت نام مطلع هستند ولی به احتمال زیاد درصد بالایی از افراد شرکت کننده نیز برای اولین بار است که قصد شرکت در آزمون استخدامی وزارت امور خارجه ۱۴۰۲ را دارند که در چنین شرایطی نسبت به پرداخت و مقدار این مبلغ اطلاعات لازم را ندارند.

طبق اطلاعات درج شده در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه 1402، هزینه ثبت نام این آزمون 230 هزار تومان می باشد که مبلغ 2 هزار تومان نیز به عنوان هزینه پیامک بانکی گرفته می شود و در مجموع مبلغ 232 هزار تومان پرداخت می شود.

مهلت پرداخت هزینه آزمون استخدامی وزارت امور خارجه ۱۴۰۲

تمام کسانی که قصد شرکت در  آزمون استخدامی وزارت امور خارجه ۱۴۰۲ را دارند، باید تمام مراحل ثبت نام آن را طبق اطلاعاتی که داخل دفترچه راهنمای این آزمون درج شده است را انجام دهند. یکی از مراحل اصلی فرآیند ثبت نام در این آزمون نیز پرداخت هزینه است که با خرید کارت اعتباری صورت می گیرد.

در واقع پرداخت هزینه ثبت نام همزمان با ثبت نام افراد در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir صورت می گیرد که طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه تا تاریخ 15 مهر ماه 1402 تمدید شده است و تا این تاریخ نیز متقاضیان می توانند نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام خود اقدام کنند.

نحوه پرداخت هزینه آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، پرداخت هزینه یکی از مراحل اصلی ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه ۱۴۰۲ به شمار می آید که نحوه پرداخت آن به صورت زیر است.

  • ابتدا باید وارد سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir شد و در قسمت مربوط به “آزمون استخدام نیروی انسانی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران” روی گزینه “پرداخت هزینه” کلیک کرد.نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه مرحله یک
  • در صفحه جدید اطلاعاتی مثل شماره تلفن و کد ملی را وارد کرده و روی گزینه “پرداخت هزینه” کلیک می کنید.نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه مرحله دو
  • سپس اطلاعات کارت بانکی را وارد کرده و گزینه “پرداخت” را بفشارید.نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه مرحله سه
  • بعد از پرداخت موفق هزینه، توکن پرداخت برای متقاضی ارسال خواهد شد که این توکن را باید تا پایان فرآیند ثبت نام نزد خود نگهداری کرد.نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه مرحله چهار
  • برای انجام ثبت نام نیز باید به صفحه اصلی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگشته و روی گزینه “ثبت نام” کلیک کرد.نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه مرحله پنج

آیا امکان استرداد هزینه آزمون استخدامی وزارت امور خارجه وجود دارد؟

شرایط استرداد هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور به گونه ای است که در صورت منصرف شدن فرد بعد از ثبت نام، امکان استرداد هزینه وجود ندارد که در خصوص آزمون استخدامی وزارت امور خارجه 1402 نیز شرایط به همین صورت خواهد بود. طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام این آزمون، افرادی که ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه خود را به صورت ناقص انجام داده باشند، به هیچ عنوان هزینه پرداخت شده را استرداد نخواهند کرد. 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام ازمون استخدامی وزارت امور خارجه ۱۴۰۲ چقدر است؟

با توجه به اطلاعات درج شده در دفترچه راهنما، هزینه ثبت نام این آزمون برای سال ۱۴۰۲، 230 هزار تومان است.

2- نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه ۱۴۰۲ چگونه و از چه سایتی می باشد؟

برای پرداخت هزینه ثبت نام باید از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir اقدام کرد که مراحل ان داخل مقاله درج شده است.

3- امکان استرداد هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه وجود دارد؟

امکان استرداد هزینه با توجه به تاکیدی که در دفترچه راهنما نیز شده است، وجود ندارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. رضا

    با سلام وقت بخیر مدرک دیپلم و رشته علوم انسانی معدلم ۱۳۷۷ بسیجی فعال هستم می تونم برای افسری سبتنام کنم با تشکر

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، حداقل معدل برای داوطلبان رشته علوم انسانی ۱۴ می باشد و داشتن بسیج فعال روی معدل شما تاثیر نمی گذارد.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی