خانه آزمون استخدامی هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲
هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1402

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ را دارند، می بایست هزینه ای را بابت ثبت نام در این آزمون پرداخت کنند. نحوه پرداخت هزینه نام نویسی آزمون وکالت به صورت الکترونیکی می باشد و علاقه مندان می بایست برای این کار  در زمان مقرر وارد سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه شوند.

لازم به ذکر است که مانند بسیاری از آزمون های دیگر، بدون پرداخت هزینه نام نویسی امکان شرکت در آزمون وکالت قوه قضائیه نیز وجود ندارد. برای اطلاع از میزان مبلغ پرداختی و نحوه واریز وجه به صورت اینترنتی در ادامه با ما همراه باشید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1402 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد.

هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1402

همان طور که می دانید لازمه ثبت نام هر آزمونی در ابتدا، پرداخت هزینه مربوط به نام نویسی آن می باشد که اغلب به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب قابل پرداخت است. آزمون وکالت قوه قضائیه که جهت اعطای پروانه وکالت دادگستری میان واجدین شرایط شرکت در این آزمون برگزار می شود نیز دارای هزینه نام نویسی می باشد که مبلغ آن برای سال ۱۴۰۲، معادل 400 هزار تومان تعیین شده است. شما داوطلبان گرامی نیز جهت اطلاع از اخبار مربوطه می توانید به کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره بپیوندید.

متقاضیان می توانند پس از کسب آگاهی لازم از طریق دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه نسبت به شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه و اشراف بر تمامی جزئیات آزمون وکالت قوه قضائیه، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به پرداخت هزینه مربوطه اقدام نمایند.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

افرادی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضائیه را دارند، می توانند با پرداخت هزینه مربوط به نام نویسی آزمون و دریافت شماره پرونده آزمون از طریق سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. توجه داشته باشید که تنها افراد واجد شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه مجاز به نام نویسی  و شرکت در آزمون می باشند.

مراحل ثبت نام و نحوه پرداخت هزینه نام نویسی

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشوربه نشانی sanjesh.org
  • بعد از ورود به سایت، از منوی سمت راست گزینه”سایر آزمون های استخدامی”را انتخاب کرده و در صفحه باز شده، روی گزینه ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه 1402″ کلیک نمایید.
  • برای آغاز فرآیند می بایست کارت اعتباری خریداری کنید که برای خرید این کارت لازم است از گزینه های موجود در سمت راست صفحه پیش روی خود، گزینه “خرید کارت اعتباری” را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله می بایست روی گزینه “سریال ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۲” کلیک نموده و کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.
  • پس از پرداخت هزینه نام نویسی و دریافت شماره کارت اعتباری، باید به صفحه ابتدایی ثبت نام بازگشته و بعد از فعال نمودن تیک عبارت مربوط به مطالعه شرایط و ضوابط، روی “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک کنید.
  • در این بخش وارد صفحه ثبت نام شده اید که بایستی ابتدا فرم تقاضانامه اینترنتی را تکمیل نمایید.
  • پس از انجام مرحله فوق لازم است که اسکن مدارک مورد نیاز را در بخش های مربوطه بارگذاری کنید.
  • در صورتی که ثبت نام شما با موفقیت انجام شود، سامانه کدی را تحت عنوان کد “کد پیگیری” صادر می کند که لازم است آن را نزد خود نگه دارید.

لازم به ذکر است، متقاضیانی که قصد اخذ پروانه وکالت دادگستری را دارند، می توانند در آزمون دیگری که هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور، تحت عنوان “آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران” برگزار می شود نیز شرکت نمایند. واجدین شرایط آزمون وکالت در صورت پذیرفته شدن در این آزمون، پس از گذراندن 18 ماه کارآموزی موفق به دریافت پروانه وکالت دادگستری خواهند شد.

 

سوالات متداول

1- برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ چه میزان هزینه بایستی پرداخت شود؟

هزینه ثبت نام در این آزمون برای سال ۱۴۰۲ معادل 400 هزار تومان می باشد.

2- هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ را چگونه می توان پرداخت نمود؟

مراحل گام به گام پرداخت هزینه این آزمون در این مقاله به طور کامل شرح داده شده است.

3- هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ از طریق کدام سایت قابل پرداخت است؟

پرداخت هزینه این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت sanjesh.org امکان پذیر است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی